Na sprzedaż rajdowe Clio 2 PH2 Rok 2002/2003.
Auto w moim posiadaniu od 8 lat, znane ze startów W cyklu MSP Rally Trophy oraz BSK (dolnyśląsk) bez problemów przechodzi BK, bez awaryjne, zawsze na mecie.
Silnik, osprzęt, wydech:
- dolot stożek+ rura pociągnięta z halogena
- kolektor ssący dolny RS
- kolektor wydechowy 4-2-1 RS + bandaż termoizolacyjny
- wydech przelot 2,5'' z jednym tłumikiem na końcu (KTR)
- ECU program ReNU ( podniesione wolne obroty, przelany górą, sterowanie KFZ)
- stoczone koło zamachowe
- płyta aluminiowa pod silnikiem
- poduszki silnika KTR + Racingflex
- usunięta sprężarka klimatyzacji
Skrzynia biegów:
- przełożenie główne Gripper 4.5
- szpera płytkowa Gripper
- skrzynia po rewizji, nowe synchro, łożyska, uszczelnienie
Zawieszenie:
- przód zawieszenie GAZ Shocks (regulacja twardości, wysokość, kąty)
- tył (AP Sport verke - KW V1)
- poliuretany przód na wahaczach
Hamulce:
- przewody hamulcowe we wnętrzu auta
- układ 2 obwodowy (N grup)
- korektor siły hamowania
- klocki przód Ferodo DS2500
- klocki tył OE
- hydrauliczny ręczny na niezależnym obwodzie wraz z zaciskami
Wnętrze:
- klatka OMP Chromo Molibdenowa (CrMo) z paierami
- fotele MIRCO RTS ( wygasłe homo), mocowanie załącznikowe + szyn alu
- pasy 6-pkt SABELT ( wygasłe homo)
- naba + kierownica z odsadzeniem RSS
- przesunięta gałka zmiany biegów
- przewody paliwowe w oplocie puszczone środkiem
- flokowana deska
- pudło na kaski
- wyłącznik prądu FIA (6p) + linka
- Gaśnice 2 x 2kg+ mocowanie zał
Inne:
- usunięta klima
- usunięty ABS
- lekki wentylator nagrzewnicy
- włącznik wentylatora z kabiny
- elektrownia / led bar
DOADTKOWO / do uzgodnienia
- kompletne nadwozie ( anglik)
- zderzak przód w kolor
- otuliny klatki (FIA)
- zawieszenie przód ( AP Sport verke) + GAZ Shocks tył do regeneracji
-ECU + UCH + kluczyk zestaw startowy ( ori program )
Felgi 16" / opony na "trening"
Przegląd do 07/2024.
Auto u poprzedniego właściciela miało KSS - wymaga odtworzenia.
Zapraszam do kontaktu.