Dzień dobry,
Do sprzedaży oferuje swój prywatny samochód, który dał mi trochę radości przy kompozycji oraz jazdy na torze Nurburgring, ideą było zbudowanie czegoś co jest w miarę analogowe i przystępne budżetowo oraz ma napęd na tył, 6 cylindrów, działającą klimę , tempomat i dojedzie na kołach na tor.
Silnik:
Seryjnie 2,2 – swap na 2,5 (192KM)
remont ~ 4 lata temu (35 tys km)- honowanie cylindrów,
nowe pierścienie, panewki Acl Race, osiowanie/rewizja wału ( po nawet 3 z
rzędu okrążeniach na Nurbie brak jakiejkolwiek cykania, puchnięcia)
nowa pompa wody, uszczelki paski, jest seria poza wkładką filtra
powietrza od k&n
Układ hamulcowy:
hamulce przód e46 330, klocki ferodo ds2500, przewody giętkie w stalowym oplocie HEL (z przodu i tyłu)
Zawieszenie:
BC Racing BR, stabilizatory regulowane H&R, tuleje
wymienione na poliuretany od powerflex (oprócz tylnych tuleje wahacza z
przodu – są chyba ze strongflex), z tyłu regulowany dolny wahacz FMIC,
Koła:
OZ 17 cali na Michellinach PS4, plus drugi komplet kół na semi chyba federal.
Po naprawach lakierniczych tylnych błotników, progów.
Obecnie po serwisie olejowym, wymieniony płyn hamulcowy, lewa półoś.
Polecam
https://www.youtube.com/watch?v=hAzCBEcqQlg