Rok prod. 1993 (CA0)
- silnik 1.6mivec 175KM (100% seria)
- podwozie i wszystkie elementy zawieszenia po piaskowaniu i proszkowym malowaniu
- zawias OHLINS
- krótka skrzynia biegów
- sprzęgło kevlar
- tarcze hamulcowe (nowe) przód - tył swap
- przewody hamulcowe P + T w stalowym oplocie
- hydrauliczny hamulec ręczny z pompą WILWOOD
- korektor siły hamowania
- hebel na panelu z włącznikami lampy i wentylatorów
- naba momo, kierownica QSP
- deska flok
- fotele z homologacją BIMARCO
- pasy z homologacją RRS
- rozpórki
- sportowy dolot, stożek, oilcatch filter
- ultra lekkie felgi WORK (ok.5,3KG)
- ķpl.kół na zimę i deszcz
- i wiele innych rzeczy o których pewnie zapomniałem napisać.
Na półce posiadam komlpetny napęd 4WD zdemontowany przed rajdowaniem (skrzynia, półosie, wał, dyfer itd.-wszystko!)
W cenie również wyposażenie z jakim zakupiłem auto (tapicerka, fotele, boczki, nagłośnienie Alpiny, pikowana podsufitka, kierownica MOMO itp.)
Auto rwie jak szalone, niezajechane, brak szpery I klatki.