Cześć,
Sprzedaję swoją dotychczasową rajdówkę.
Silnik:
- dół od Megane3RS, głowica po remoncie - przejechane około 4k km od remontu (silnik wpierw jeździł w aucie drogowym)
- turbo z 3rs
- nowy custom downpipe
- lekkie koło pasowe z 3rs
-sterownik Emu Black - wystrojony na ok 292KM + adapter BT
-nowy duży IC FMIC
-układ paliwowy poprawiony pod większe moce
Skrzynia:
-Seryjna z 2RS ze szperą torsen Val Racing
-sprzęgło spiek 6 łopatek - Radzikowski
Wnętrze:
- Mocno odchudzone, powycinane zbędne elementy,
- waga jak na zdjęciu 1117kg - od tego czasu zdjęte jeszcze kilka kg
- jeden kubeł Bimarco Hammer, pasy 3"
- kierownica z nabą
- ręczny seryjny z przedłużką
Hamulce:
-seria + klocek przód DSUNO + tarcze lite przód Brembo + płyn sportowy Mobil
Zawieszenie:
- gwint Bilstein B14
Nadwozie:
- lekkie szyby w drzwiach, w tym kierowcy z otworem
- nadwoze zdrowe, bez rdzy
- roof scoop Oreca (widoczny na ostatnim zdjęciu)
Auto zawsze w czołówce klasy, często wysoko w generalce, szybsze od większości Lancerów, Subaru i Gr yaris.
Jeździ tak: https://www.youtube.com/watch?v=6L0plRJAnCo
Do zrobienia:
Wiązka silnika do przejrzenia/zrobienia na nowo
zegary seryjnie nie działają - prawdopodobnie do wymiany moduł UPC - zamiast tego używam smartfona połączonego z Emu
zaciski tylne do rewizji