Giełda motoryzacyjna

BMW E36 M54b30, Klatka, Bilstein B16

Cena: 47 000 PLN
Dodane: 03.09.2024
Pojemność:
2979 cm3
Moc:
231 km
Rok produkcji:
1996
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Jeziernia

Witam,  auto zbudowane w zimę 23/24.   Zakupiłem go  jako bardzo  zdrową serię. 

Kompocik  nie widział toru ani zawodów i to  główny powód sprzedaży,  brak czasu na jazdę szkoda mi  na niego patrzeć jak  bezczynnie stoi. Czasem tylko  przejadę się kilka kilometrów obok domu i tyle. Budowałem  go  z myślą o rajdach  w których jak narazie nie mam czasu jeździć.  

To co jest zrobione z grubszych  rzeczy 

- KLATKA  CYBUL  BMW E36 V5 roll cage z zastrzałami  do kielichów zał. J 

- ZAWIESZENIE  bilstein b16 

- SILNIK M54b30 

- nowe panewki 

-nowy rozrząd 

-nowe zawory 

-nowe uszczelniacze 

-nowe prowadnice 

-wzmocniona ośka pompy oleju 

- dołożony napinacz łańcucha pompy oleju 

- nowa uszczelka pod głowicą

- wałki seria 3,0

podstwa filtra oleju  z wyjściami na chłodnicę oleju 

-Kolektor ssący  seria 

 Silnik  po tej  rewizji przejechał około 500 km u  Grodzkiego w  jedynce  później u mnie około 200/ 300 km bez kilometrów oesowych. 

Skrzynia ZF 5 bigowa z e46 2.0 d( dorobiona łapa skrzyni ) 

Short Shifter Swagier + wodzik regulowany  odessa 

Sprzęgło dwumas M54 + tarcza nowa 240 mm i docisk  z 3,0 D    

Dyfer szpera elektryczna ( czytaj spaw ) zamontowana + dorzucam szperę 25% małą głowę 

- Przewody chamulcowe wewnątrz nowe w 100% od początku do końca

- Przewody paliwowe wewnątrz sztywne również nowe

- Nowy Pedal box CompBrake z balancerem - pompy średnicą dobrane do hamulca są to Chińczyki z zestawu, działają ok 

-Nowa Hydro łapa  - pompa Wilwood łapa wpięta w układ

- Zegary SincoTech Narrow Band 7-Color Multifunctional Black Racing Dashboard DO926NB

- Maglownica po regeneracji

-Fotele Mirco S2000 na podstawach Swagra stalowych 

-  Nowa Kierownica RRS 

- Nowa Naba MOMO 

- Nowe Sześcio-punktowe pasy bezpieczeństwa firmy TURN ONE. FIA płytki mocujące wspawane 

- Nowa przednia szyba 

sanki  przednie wzmocnione płytkami  od swagra   

- nowe poduszki  silnika  SWAGIER  ( Piszą że z  gumy stosowanej w czołgach, bardzo fajnie przenoszą moc i fajnie przytym tłumią  )

- Nowe poduszki  skrzyni biegów 

 - nowe  gumy tuleje wózka  tył

 -  nowe wózek tył ,

 - nowe poliuretany na wahaczach tył.

 -  WAŁ wyważony, nowe łożyska i krzyżaki.

 - Nowy wentylator Spal 

- Nowy  zbiorniczek  płynu chłodniczego 

-Nowa chłodnica wody  z TDS 

- Nowa nagrzewnica  wodna lekka Sirocco

- Zaślepiona ściana grodziowa aluminium 

- Chłodnica oleju F-mic 

- Dorobiona kierownica powietrza w zderzaku, 

- hamulce piaskowane i regenerowane zaciski

- Wiązka kabinowa usunięta orginalna, zrobiona nowa od podstaw na przekaźnikach nie ma  ECU ADU  .

- Komputer  silnika seria   

- Chłodnica wspomagania 

- Akumulator seria przeniesiony na przód. pod nogi pasażera. 

- wydech  kolektor M52Tu dalej  seryjny  wydech  Z3.

-  Ręcznie robiona  płyta pod silnik  

Poza tym co wyżej  od spodu wszystko  pomalowane. polecam mechanicznie  bez zastrzeżeń.   Blacharsko  bez oznak korozji pomalowana jedynie dla zmiany  koloru, resztę widać na zdjęciach.