Karoseria EU, obspawana, z klatką Custom Cages FIA. Silnik seria z niskim przebiegiem, szpilki ARP. Amortyzatory rajdowe SUMO 3way, regulowane top mounty (możliwość regulacji kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy), grubsze stabilizatory Whiteline, tuleje uniball w całym zawieszeniu. Wydech 3” + duży o2 housing Invidia, zabezpieczone heatshieldem.
Sterownik silnika Motec m800 (6 map, 2xALS), sterowanie ACD Motec MDC 5 map, sonda szerokopasmowa Inovite.
Szpera płytkowa przód Ralliart, tylna Kaaz. Sworznie i końcówki drążków poprawiające roll center Whiteline. Duży intercooler ETS, duża chłodnica oleju z wiatrakiem załączanym z kokpitu.
Szyby z odpornego na zarysowania poliwęglanu, dach alu, pompa dyfrów w bagażniku, lekka nagrzewnica.
Hydrauliczny ręczny gr N, przewody w stalowym oplocie, pompa hamulcowa RS, adapter serwa. Hamulce przednie Evo X. Lekkie aku, płyta pod silnik, aramidowe nadkola. System gaśniczy Sparco.
Pewnie jeszcze znajdzie się trochę rzeczy, które zostały pominięte. Pod koniec zeszłego roku wymienione kilka synchronizatorów, widełki 1/2 biegu i wszystkie łożyska w kołach, amortyzatory regenerowane w Krakowie jakieś 3 lata temu. Do evo posiadam także kobyłki rajdowe i 3 komplety kół.