Im szybciej się zapiszecie tym lepiej bo macie taniej. Do 30.04. obowiązuje cena 350 Euro za dwa dni na torze. Po tym terminie cena wzrośnie i za dwa dni na torze trzeba będzie zapłacić 380 Euro.  Płatne w całości przed szkoleniem. 
                                                                            
Liczba miejsc jest ograniczona. Udział w szkoleniu gwarantujemy osobom, które po zarezerwowaniu miejsca dokonają opłaty  za udział w wydarzeniu. 
W cenie są kostki pomiarowe. 
Miejsca w boksie są dodatkowo płatne - koszt to 60 Euro. 
WYMAGANE DOKUMENTY
👉Dokument tożsamości
👉Ubezpieczenie od kosztów leczenia
👉Ubezpieczenie od sportów ekstremalnych 
❗❗❗❗Szczegółowy regulamin dostępny na stronie internetowej www.duszanteam.pl ❗❗❗❗
Uczestnicy podzieleni są na 4 grupy w zależności od stopnia zaawansowania 
Podczas Track Day'a odbędzie się 3 godzinny wyścig Endurance. 
Szczegółowy harmonogram zostanie zamieszczony na stronie Fb Duszanteam ok. 3 dni przed wydarzeniem. 
👉 Kadra instruktorska:
Główny instruktor Mirosław Bożek – licencjonowany instruktor sportów motocyklowych a pomagają mu zawodnicy z Pucharu Polski oraz WMMP
🚛🚛TRANSPORT MOTOCYKLA 🚛🚛
Jest możliwość transportu motocykla na miejsce szkolenia po wcześniejszym zgłoszeniu tego w formularzu zgłoszeniowym. Motocykl należy dostarczyć do siedziby organizatora tj. Mysłowice ul. Obr. Westerplatte 12 c najpóźniej na 2 dni przed dniem szkolenia. Koszt transportu 150,00 zł.
🏍🏍WYPOŻYCZENIE MOTOCYKLA 🏍🏍
Kawasaki zx400r – 200,00 zł/za sesję  
Kawasaki zx300r – 150,00 zł/za sesję 
Chęć wypożyczenia motocykla należy zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym. Cena wypożyczenia zawiera paliwo, opony itd. (nie dotyczy zawodników, szczegóły u organizatora). W przypadku zniszczenia motocykla powyżej 50% wynajmujący zobowiązuje się do pokrycia kosztów części.
🍎 CATERING 🍜🥤
napoje i drobne przekąski 
🛌 🛌NOCLEGI 🛌🛌
Możliwy jest nocleg na torze w formie biwaku  lub w hotelu *** oddalonym 11 minut samochodem od toru. 
📷 ZDJĘCIA 
Zdjęcia wykonywane są przez profesjonalnego fotografa.
❌Kategorycznie zabrania się wchodzenia na nitkę toru podczas szkolenia w celu wykonania prywatnych zdjęć. Takie zachowanie zagraża bezpieczeństwu uczestników szkolenia.
👉 Zapisywać się można wysyłając formularz zgłoszeniowy, który znajdziecie na naszej stronie https://www.duszanteam.pl/Zgloszenie 
Informacje:
☎ Sabina 729 549 357 
☎ Mirek 697 248 346 
📧 mirek.duszanteam@gmail.com 
Wielkie dzięki sponsorom za ich dobre serce 👏👏👏
Loriz
Legato-motocykle.pl
Moto-Point Odzież Motocyklowa
RobertOzon
Tattoo-Boom
LTD 34
SMO Serwis Motocykli i Ogumienia
#jjrspedycja
Endurance - Regulamin
➡Motocykle w każdej postaci mające dwa koła (oprócz PitBike, Kayo, Supermoto, itp.).
➡Grupa max 3 osobowa, wiek od 13 roku duży tor, od 8 lat mały tor. ➡Drużyna może mieć mniej uczestników, maksymalnie trzy motocykle. 
➡Uczestnik jeżeli nie przekracza 18 roku życia musi posiadać pisemna zgodę rodziców.
➡Motocykl może mieć owiewki torowe jak i drogowe z tym, że przy owiewkach drogowych wszystkie elementy szklane typu lampa, kierunkowskaz muszą być zaklejone, zabezpieczone taśma klejąca na przykład "power tape".
➡Każda modyfikacja jest dozwolona jeżeli nie zagraża życiu lub zdrowiu zawodnikowi lub innym uczestnikom.
➡Przekazanie kostki pomiarowej następuje w depo ( miejsce wyznaczone), przy braku kostki nie są liczone okrążenia danego uczestnika.
➡Dozwolone są opony drogowe jak i torowe.
➡Numer startowy ma być naklejony w widocznym miejscu, przód owiewki "czaszy", spód szyby.
➡Motocykl nie może mieć żadnych wycieków. Wycieków nie może być z silnika, układu chłodzącego, układu zawieszenia.
➡Kierownica przy pełnym skręcie nie może dotykać zbiornika paliwa lub innych elementów motocykla prócz odbojników przy ramie.
➡Klipony nie mogą mieć ostrych zakończeń, uszkodzenia przy "wywrotce" muszą być wyoblone aby nie były ostre.
➡Klamki hamulec i sprzęgło nie mogą po wciśnięciu dotykać palcy przy manetce, musza być zakończone oble, nie ułamane ostre.
➡Osłona na hamulec przy manetce.
➡Klamka hamulca nie może dotykać manetki gazu.
➡Motocykl nie może mieć luźnych elementów, niedokręconych śrub.
➡Gąbki w baku pod sam korek, aby przy wywrotce nie wylało się nagle całe paliwo, pomaga też w zakrętach przy połowicznie zatankowanym zbiorniku. 
➡Jeżeli są przewody hamulcowe w oplotach to mają być bez trójnika.
➡Osłony na dekle silnika. 
➡Wlewy i zlewy wody i oleju zabezpieczone stalowym drutem.
➡Wydech nie głośniejszy niż 98 dB norma jest rygorystycznie sprawdzana przez właścicieli toru. 
➡Opony dowolne. 
➡Sety - podnóżki niełamane zakończone tworzywem sztucznym, po uszkodzeniu wyoblone nieostre.
➡Osłona łańcucha – rekin. 
➡Sprawne dwa hamulce przód tył. 
➡Dwa otwory w rynnie zabezpieczone przed wyciekiem, w deszczu otwarte na suchym zamknięte.
➡Lampka o stałym nie mrugającym czerwonym świetle włączona w deszczu.
➡Dwa wyłączniki zapłonu jeden w pobliżu kciuka. 
➡Miejsca na numer zawodnika osobisty bardzo ważne : OPEN 125 Białe tło niebieskie cyfry RS 200 białe tło zielone cyfry przód i ogon.
➡Kask o atestach Europa - ECE 22-05 ‘P’ Japonia - JIS T 8133 : 2007 USA - SNELL M 2010.
➡Kombinezon skórzany jednoczęściowy lub dwuczęściowy.
➡Ochraniacz na kręgosłup.
➡Brak kolczyków, łańcuszków, bransolet innej biżuterii powodują one przy wywrotce uszkodzenie a nawet urwanie palca lub przyduszenie.
➡Uczestnik nie może być pod wpływem alkoholu lub/i innych środków odurzających, pobudzających. 
➡Start odbywa się z dobiegnięcia do motocykla trzymanego kolegę z zespołu.
➡Motocykliści ustawieni zostaną na starcie według najlepszego czasu z mierzonego treningu. Motocykle będą ustawione jeden za drugim po skosie do startu według ustawień sędziego.
➡Zmiany kierowcy, motocykla mogą następować według własnych ustaleń danego teamu lecz tylko w wyznaczonym miejscu.
➡W sytuacji zagrożenia, wszyscy uczestnicy zjeżdżają i ustawiają się do wyjazdu z depo tak jak wjechali do depo bez możliwości tankowania i zmiany kierującego lub motocykla.
➡W razie sytuacji spornych jedynym sędzią jest Mirosław Bożek. 
➡Każdy obowiązkowo musi posiadać duże poczucie humoru oraz olbrzymi uśmiech :)
➡Harmonogram dnia Endurance: rano pół godzinny worm up, pół godziny kwalifikacje, pół godziny worm up, wyścig 3 godziny. Wygrywa zespół który zrobi najwięcej okrążeń.
➡To nie są wyścigi !!! Jest to zabawa mająca na celu spędzić miło czas z innymi pasjonatami motosportu.