Kalendarz imprez motoryzacyjnych

Pola24H - Rajd charytatywny

sobota 18.10.2025 - niedziela 19.10.2025
Blachownia, woj. ŚLĄSKIE
4X4, PRZEPRAWOWE
Celem imprezy jest zbiórka pieniędzy na leczenie i rehabilitacje córki jednych z naszych terenowych przyjaciół Natalii i Andrzeja
Pola Betkier choruje na zespół Retta – rzadką chorobę genetyczną dotykającą niemal wyłącznie dziewczynek. Początkowo dzieci rozwijają się prawidłowo, jednak między 6. a 18. miesiącem życia zaczynają tracić wcześniej zdobyte umiejętności: mowę, sprawność ruchową, zdolność posługiwania się rączkami. Chorobie towarzyszą też problemy z oddychaniem i napady padaczkowe.

Dziewczynki z zespołem Retta często nazywane są Milczącymi Aniołami. Choć w pierwszych miesiącach życia rozwijają się prawidłowo, z czasem tracą mowę i sprawność rąk. Nie przestają jednak okazywać emocji – robią to spojrzeniem i uśmiechem, które mówią więcej niż słowa.
Ich jedyną szansą na zatrzymanie tej choroby to lek dostępny w USA którego DZIENNA dawka leku kosztuje ponad 5tysięcy złotych 😞
Natalia i Andrzej wielokrotnie pomagali charytatywnie nie oczekując nic w zamian - teraz los sprawił że sami potrzebują pomocy
Impreza będzie trwała 24h i odbędzie się w dniach 18-19 października w miejscowości Wyrazów na torze Wygryzów 4x4

Dodatkowo z racji tego czym zajmujemy się na co dzień- podczas imprezy zrobimy zlot pojazdów po swapach - 1.9 / M57 / Om606 / V8 - czego dusza zapragnie 😎
W przypadku zlotu - uczestnicy którzy nie będą brali udziału w rajdzie prosimy o wysłanie zgłoszenia zawierającego:
- Imię i Nazwisko kierowcy
- Marka model oraz aktualny silnik pojazdu

W przypadku zlotu wpisowe jest dobrowolne do puszki na miejscu lub skarbonki : https://www.siepomaga.pl/charytatywne-24h-w-terenie-dla... 
Wpisowe na RAJD 24h wynosi co łaska, nie mniej niż 300zł od załogi wpłacane przy pomocy skarbonki na zbiórkę z linku:

Zgłoszenia na imprezę wysyłamy drogą mailowa zgodnie z poniższymi wytycznymi:
zgloszenia4x4@gmail.com 

W zgłoszeniu należy podać:
- wybrać klasę do imprezy
- Imiona i nazwiska członków załogi
- Nr tel do załogi
- Krótki opis auta biorącego udział w imprezie
- Zdjęcie auta
- Potwierdzenie dokonanina wplaty na zbiórkę ( musi być podane imię i nazwisko wpłacającego)

Impreza ma charakter rajdu pieczątkowego oraz 3x OES 💪🔥
Na imprezie będą obowiązywały 4 klasy :

1.Klasa Quad
* Brak podziału na RWD / 4x4 oraz pojemność silnika
* OBOWIĄZKOWY KASK
* ATV i UTV startują razem (Jeśli liczba uczestników będzie większa rozdzielimy klasy)

2.Klasa Teren
* Koła do 33”
* Brak windy (plomba na windę, zerwanie = DNF)
* Dowolny lift
* Silnik montowany fabrycznie w danej marce
* Seryjne mosty
* Brak klatki zewnętrznej
* Opony HT/AT/RT/MT (bez jodły i pochodnych, inne do oceny organizatora)

3.Klasa Winda
* Koła do 35” (bez jodły)
* Winda przód (tylko elektryczne)
* Dowolny lift
* Silnik montowany w marce auta lub swap na nowszą generację tego modelu (swapy do Zmota)
* Dowolne mosty (bez portali)
* Brak klatki zewnętrznej

4.Klasa Zmota
* Każde auto z kołami powyżej 35”
* Każde auto z klatką/połklatką lub pałąkami (zewnętrzna/wewnętrzna, nie dotyczy fabrycznych)
* Każde auto z chłodnicą wody przeniesioną za słupki A
* Dowolne modyfikacje silnika, napędów i zawieszenia (także portale)
* Dowolna ilość i rodzaj wyciągarek (także mechaniczne)
* Dowolne opony (także jodły)
* Dopuszczone konstrukcje ramo-klatkowe

Na imprezie będzie obowiązywać regulamin imprezy i za jego nieprzestrzeganie będzie grozić dyskwalifikacja (DNF) - pełny regulamin będzie dostępny w osobnym poście bezpośrednio w wydarzeniu
W trakcie całej imprezy w każdej chwili załogi mogą korzystać ze swojego parku maszyn naprawiając ewentualne uszkodzenia czy też poprostu odpoczywając lub spożywając posiłek
Na terenie wyznaczonym dla parku maszyn można rozbić namiot czy ustawić campera lub przyczepkę.
Będą też ustawione toi-toi.

Oraz miejsce wyznaczone do grillowania.
Podczas całej imprezy będą organizatorzy i sędziowie poruszać się w oznakowanych kamizelkach odblaskowych i będą mieli ze sobą stały kontakt za pomocą tel oraz walki-talki
W przypadku gdyby któraś załoga potrzebował pomocy niezwłocznie należy ich poinformować.

Organizator ze swojej strony zapewni wszelką możliwą pomoc techniczna jaka bedzie dysponować by pomóc załodze w potrzebie lecz nie oznacza to iż jest w jakikolwiek sposób zobligowany do tego faktu.
Na terenie imprezy będzie też znajdować się jednostka straży pożarnej z OSP, oraz jednostka pogotowia ratowniczego którzy będą czuwać nad bezpieczeństwem uczestników.
Wszelkie pozostałe aspekty oraz w/w bardziej szczegółowo będą poruszone w regulaminie imprezy do którego przestrzegania jest zobligowany każdy uczestnik imprezy.
Za rażące nieprzestrzeganie regulaminu będzie grozić kara DNF a w skrajnych przypadkach usunięciem z terenu imprezy. 😯😢
Na zakończenie dodamy i najważniejsza jest zbiórka dla Poli Betkier i dobra zabawa fair-play uczestników 👏💪😍
Pamiętajcie ❤️

Wstępny harmonogram imprezy:

Sobota 18.10
9:00 otwarcie odbiorów pakietów i plombowanie pojazdów
10:30 odprawa
11:00 start imprezy
11:00-13:00 OES1
15:00-18:00 OES2
21:00-24:00 OES3

Niedziela 19.10
11:00 zamkniecie biura - ostateczna godzina oddania kart
11:30 rozpoczęcie licytacji
13:00 rozdanie nagród ogłoszenie wyników
14:00 zakończenie imprezy

W razie pytań/wspołpracy zapraszamy do kontaktu 724502561

Reklama
Reklama
Reklama