EDYCJA HOTELOWA
"DWIE PUSTYNIE" z Ekipa Piaskownica 4x4 to nasza kolejna nowa trasa na terenie przepięknej Jury Krakowsko-Częstochowskiej.
Naszą dwudniową przygodę rozpoczniemy od Pustyni Błędowskiej a zakończymy na Pustyni Siedleckiej.
Poruszać będziemy się w miarę możliwości Jurajskimi bezdrożami - po drodze odwiedzając między innymi Ogrodzieniec, Bzów, pojeździmy po starych kamieniołomach. Zobaczymy na trasie kilka bardzo znanych i uroczych ostańców docierając do Zalewu Dzibice. Podziwiać będziemy wijące się niczym wstęgi pola Zagórskie, odwiedzimy Złoty Potok-perłę północnej części Jury gdzie znajduje się Pałac Raczyńskich, dworek Krasińskich, gdzie mieszkał Zygmunt Krasiński . Przejedziemy przeuroczą zabytkową aleją Klonową, posadzoną w XIX w. przez hrabiego Krasińskiego. Będzie też przerwa na przeuroczy pieszy spacerek wśród pięknych ostańców. Finalnie dotrzemy do Pustyni Siedleckiej, gdzie będzie można poszaleć 😀 .
Podczas wyprawy podziwiać będziemy przepiękne jurajskie widoki, jak również będzie możliwość sprawdzenia możliwości terenowych naszych samochodów. Będzie zabawnie, śmiesznie i najważniejsze ciekawie 🙂 będą wykrzyże, strome zjazdy i podjazdy, będzie troszkę technicznej jazdy, no i tradycyjnie będzie dużo piasku i błota 🙂 a więc dla każdego coś miłego. Będzie też trudniejszy odcinek.
Będzie okazja przetestować wszystko co macie na pokładzie swojej terenówki:)
Stopień trudności oceniam na **choć aura pogodowa może jeszcze urozmaicić stopień trudności.
Trudniejsze odcinki pomożemy przejechać lub po prostu je objedziemy.
I W TAKI WŁAŚNIE SPOSÓB ZAMIERZAMY SPĘDZIĆ Z WAMI TEN JESIENNY WEEKEND NA JURZE 🙂
Impreza ta jest świetną propozycją dla początkujących miłośników turystyki terenowej, jak również dla wytrawnych off roadowców. Dla tych początkujących większość trasy dość łatwa i będą mogli podpatrzyć jak trudniejsze odcinki pokonują bardziej doświadczeni. Dla tych wytrawnych znajdą się też odcinki gdzie powalczą i pokażą "Jak to się robi" 🙂
Impreza ma charakter rodzinny, więc zabierajcie swoje żony, dziewczyny, koleżanki oraz dzieci.
Informacje dodatkowe:
- poruszamy się w kolumnie za samochodem organizatora,
- podczas jazdy pilnujemy się wzajemnie aby nikt nie został na trasie sam,
- nie zjeżdżamy z wyznaczonej trasy, szanujemy uprawy polne oraz leśne, nie wyrządzając żadnych szkód,
- nie śmiecimy,
- zabieramy do samochodu odpowiednią odzież oraz zmienne na wszelki wypadek obuwie,
- organizator na wyposażeniu posiada wyciągarki, liny, szekle, zblocza, piły itp.,
- na trasie przejazdu utrzymujemy wzajemnie łączność za pośrednictwem radia CB, (jeżeli ktoś nie posiada CB nie ma problemu-dysponujemy CB przenośnym)
- istnieje możliwość uszkodzenia/porysowania swojego samochodu,
- zabierzcie ze sobą sprzęt biwakowy (krzesełka turystyczne, stolik).
Wymagania:
- auto 4x4,
- opony AT/MT,
- zalecany lift zawieszenia,
- radio CB (opcjonalnie),
- mile widziany szpej off roadowy.
Koszt udziału w imprezie:
- 650 PLN załoga (kierowca + pasażer)
- każda dodatkowa osoba w samochodzie powyżej 15 roku życia 50 PLN
- dzieci do lat 15 bezpłatnie
Istnieje możliwość uczestnictwa tylko w jeden wybrany dzień (Koszt 350 PLN) oraz oczywiście można nie korzystać z bazy noclegowej.
Koszt noclegu ze śniadaniem w pokoju 2-osobowym wynosi 120,00 zł/ osoba , obiadek w cenie 50,00 zł/ osoba.
Cena hotelu wstępnie orientacyjna. Dokładna cena zostanie podana po zamknięciu listy uczestników I po ostatecznym potwierdzeniu przez hotel.
- oczywiście istnieje możliwość samodzielnego zorganizowania sobie noclegu.
Cena zawiera:
- przygotowanie trasy i jej pilotowanie,
- opiekę organizatora podczas imprezy,
- kawa, herbata,
- fajną przygodę,
- wspaniałe widoki,
- pamiątkowe gadżety,
- naklejki okolicznościowe,
- obsługę foto,
- doborowe towarzystwo,
- wspaniałą zabawę.
Cena nie obejmuje:
- paliwa,
- parkingów,
- ubezpieczenia
- noclegu
Zgłoszenia prosimy wysyłać pod adres mailowy: ekipa.piaskownica@o2.pl, a w treści wiadomości proszę podać:
- imię i nazwisko,
- ilość osób w samochodzie, (wiek - np. 2+2 /3 i 17 lat/
- marka pojazdu/nr rejestracyjny,
- numer telefonu,
- nazwa imprezy
- całość czy poszczególny dzień
- hotel TAK/NIE
minimum załóg – 7
maksimum załóg - 12
Po wpływie zgłoszeń przygotujemy listę główną i rezerwową.
Pozostałe szczegóły otrzymacie mailem zwrotnym.
START: okolice Pustyni Błędowskiej (miejsce startu może ulec zmianie)
Organizator zastrzega prawo odwołania imprezy ze względu na małą ilość chętnych, sytuacji losowych.