Kalendarz imprez motoryzacyjnych

TRANSPOL 2023 JESIEŃ II EDYCJA

czwartek 05.10.2023 - niedziela 08.10.2023
Krynica Morska, woj. POMORSKIE
4X4, WYPRAWY
Wraz z EŁCKĄ GRUPĄ OFFROAD i SPONSORAMI pragniemy zaprosić Was na drugą edycję MARATONU TURYSTYCZNO PRZEPRAWOWEGO o nazwie TRANSPOL.
Nauczeni doświadczeniami z pierwszej edycji wprowadzamy kilka zmian, ....ale o tym później. To pionierskie przedsięwzięcie stanowi wyzwanie dla wszystkich posiadaczy ZAREJESTROWANYCH aut 4x4 oraz GRUZÓW i odbędzie się w dniach 05-07.10.2023 . Areną walki będzie trasa o długości około 1300 km rozpoczynająca się nad morzem w KRYNICY MORSKIEJ, a kończąca w BIESZCZADACH !!! Do pokonania będą szutry, drogi leśne, brody, i miejsca dawno zapomniane przez ludzi i Boga....
Trasa jest poprowadzona tak, aby wyjeżdżać na asfalty tylko wtedy, gdy jest to konieczne . TRASA JEST OTWARTA PRZEZ 48 GODZIN ! Nagradzamy pucharami i nagrodami trzy pierwsze miejsca wśród uczestników którzy zbiorą najwięcej pieczątek NFC oraz ukończą całą trasę !!!
Pozostałe 17 miejsc dostaje nagrody w drodze losowania .
CO NOWEGO...
Zupełnie nowe punkty STARTU I METY
NOWA TRASA – jedziemy ścianą wschodnią a to oznacza więcej offroadu i trudności terenowych / mniej asfaltu !!!
Możliwość startu aut typu GRUZ
PIECZĄTKI NFC UMIESZCZONE PO TRASIE W TRUDNYCH MIEJSCACH. .
Start pierwszej załogi odbędzie się w czwartek o godzinie 12.00, a maksymalny czas na dojechanie do mety to 48 godzin .
Poruszacie się ściśle wg traka w Waszych telefonach a ZAPLOMBOWANE W WASZYCH AUTACH TELEFONY pomogą nam skontrolować czy faktycznie tak jest...dodatkowo na trasie rozmieszczeni będą sędziowie potwierdzający Wasz przejazd oraz czy nie nastąpiła zmiana pojazdu, załogi itp... Zasady są proste i czytelne .
Reasumując: każdy z Was będzie mógł się sprawdzić gdzie tak naprawdę leży granica jego możliwości i kto w Polsce ma prawdziwe COHONES....
ZE WZGLĘDÓW ORGANIZACYJNYCH ILOŚĆ MIEJSC JEST OGRANICZONA ...
WPISOWE:
UWAGA !!! KOLEJNOŚĆ ZAPISU TO KOLEJNOŚĆ STARTU !!!
Wpisowe nowych uczestników wynosi 2200 zł płatne w dwóch ratach . Pierwsza 700 zł przelewem na konto maksymalnie w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia .Numer konta wysyłamy po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego .W tytule przelewu MUSI BYĆ WPIS ZADATEK TRANSPOL i imię i nazwisko kierowcy . Druga rata płatna gotówką na miejscu startu .
Uczestnicy pierwszej edycji płacą 1800 zł
Dzieci do 12 roku życia płacą 250 zł
Osoby powyżej 12 roku życia płacą wpisowe w wysokości 500 zł
Kompletne materiały nawigacyjne
Materiały reklamowe
Koszulkę + nalepkę
Wypasioną biesiadę w Bieszczadach 🙂
Ubezpieczenie NW
Satysfakcję z przejechania całej Polski autem....bezcenne
ZAPRASZAMY!!!
NAGRODY;
Nagrodami będą opony, wyciągarki, profesjonalne narzędzia Milwaukee, bony na zakupy w sklepach Off road ...oraz wiele innych cennych rzeczy !!!



REGULAMIN:
1.Do rywalizacji dopuszczone są wszystkie zarejestrowane auta 4x4 oraz GRUZY o dowolnej pojemności i marce .
2.Auto musi posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badanie techniczne !!!
3.Samochód nie może być ZMOTĄ...wyjątkiem jest pojazd OMM , VIN auta ma być zgodny z dokumentami pojazdu , przewidywane będą kontrole techniczne pojazdów przez uprawnione służby .
4.Kierujący musi mieć ukończone 18 rok życia i posiadać ważne prawo jazdy .
5.Każdy startujący uczestnik musi posiadać sprawny telefon komórkowy..
6.Wyposażenie auta – obowiązkowa wyciągarka , hi lift , pasy , szekle , bloczki
7.Opony MAX 37CALI klasy MT
Nie dopuszczone są SIMEXY , TREPADORY I TYM PODOBNE !!!
8.Każdy uczestnik musi rozpocząć i zakończyć wyścig w tym samym aucie– wymiany lub zamiany samochodów a także przewożenie pojazdu innym środkiem transportu są niedozwolone – dyskwalifikacja.
9.Organizator zastrzega sobie prawo kontroli i zapisania numeru VIN w każdym momencie trwania imprezy .
10.Przejazd odbywa się ściśle wg śladu wgranego przez organizatora , a zaplombowany w aucie TRACKLOGER przekazuje w czasie rzeczywistym położenie pojazdu oraz zapisuje jego trasę - jakiekolwiek skróty , jazdy po terenach prywatnych i posesjach oraz inna interpretacja śladu będą karane DYSKWALIFIKACJĄ I WYLĄCZENIEM TRASY ..
11.Dopuszcza się zjazd z trasy w celu tankowania i napraw ale powrót na trasę musi mieć miejsce w punkcie jej opuszczenia !!!
12.Na trasie będą rozmieszczone punkty kontrolne .
13. Załogę stanowi kierowca i pilot, dopuszcza się start większej ilości osób w aucie jednak nie mogą one kierować pojazdem !!! Kierowca i pilot mogą zamieniać się funkcjami .
14.Wygrywa ten uczestnik który przejedzie całą trasę i dojedzie na metę , a po drodze zbierze największą liczbę pieczątek NFC.
15.W samochodzie muszą być czynne dwa telefony komórkowe . Komunikacja z organizatorem będzie się odbywać tylko przez telefon pilota .
16.W przypadku gdy uczestnik zdecyduje się zrezygnować z dalszej jazdy po traku w którymkolwiek punkcie trasy, musi natychmiast telefonicznie powiadomić o tym organizatora.
17.Wszelkie nie sportowe zachowania będą karane dyskwalifikacją
18.Organizator zastrzega sobie prawo tworzenia aneksu do regulaminu o czym niezwłocznie poinformuje uczestników.
19.POWODZENIA.....NICH MOC BĘDZIE Z WAMI !!!!!
1. DLA KOGO TA IMPREZA? Przede wszystkim dla ludzi, którzy chcą się sprawdzić oraz poznać wytrzymałość swoją i auta . Każdy kto wystartuje w tej imprezie i podejmie to wyzwanie już jest wygranym, a przewidziane nagrody nie powinny nikomu przesłonić zasad sportowego zachowania i walki fair play.
2. INTERPRETACJA TRAKA : regulamin jednoznacznie określa zasadę poruszania się po traku tzn. ślad przejechany przez auto musi zgadzać się w 100% ze śladem wgranym do jego telefonu . Nie dopuszczalne są wszelkie skróty i jazda innymi drogami niż wyznaczone. Jakiekolwiek odstępstwo od tego będzie karane dyskwalifikacją. Dopuszcza się zjazd z traka w razie potrzeby- tankowanie, awaria, serwis, itp...ale należy kontynuować jazdę zaczynając dokładnie w tym samym miejscu, w którym się z traka zjechało.
3. CO WOLNO A CZEGO NIE: można korzystać z własnego serwisu w dowolny sposób po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu w formularzu, może on transportować paliwo, części zamienne i dokonywać niezbędnych napraw, niedozwolone jest natomiast przewożenie przez serwisówkę auta .
4. SYSTEMY KONTROLI: na trasie rozmieszczeni będą sędziowie których miejsca postoju będą tajne, oprócz tego wyznaczonych będzie kilku sędziów ruchomych, co uniemożliwi przekazywanie informacji o ich pozycji. Każdy z sędziów będzie posiadał jednolite odblaskowe ubranie i dzięki temu będzie on widoczny z daleka. System kontroli i identyfikacji uczestnika jest ze sobą ściśle powiązany, ale wybaczcie mi nie mogę zdradzić na czym będzie to polegało. Dowiecie się o tym dopiero w dniu startu. Unikniemy w ten sposób pomysłowości niektórych uczestników w jakichkolwiek próbach oszustwa i podrabiania.
5. TRASA: trak wgrywany do Waszych telefonów .. Będą na nim zaznaczone w formie waintpointów miejsca pieczątek NFC ...będzie można je zdobyć .
NIKT NIE BĘDZIE ZNAŁ TRASY DO MOMENTU WGRANIA JEJ DO URZĄDZEŃ
Na dystansie 1300 km musicie być przygotowani na wszystkie ewentualności, oczywiście trasa nie będzie jednym wielkim os-em przeprawowym....ale pewnych trudności terenowych nie da się pominąć. Nie będą potrzebne snorkle i jazda na mega jodłach...
6. KONTROLE: każdy z uczestników musi liczyć się z różnego rodzaju kontrolami zarówno ze strony sędziów, organizatora, jak i policji. Szczególny nacisk będziemy kładli na kontrolę szybkości w miejscach zabudowanych, jak i na badania alkomatem i narkotestem. Badania takie obowiązkowo zaraz po dojechaniu do mety przechodzi zwycięzca.
7. FORMUŁA : formułę tej imprezy wymyślałem i dopracowywałem bardzo długo i zostanie ona taka jak jest opisana. Pytania z serii gdzie śpimy, czy są wyznaczone hotele, czy siku robimy przy paśniku, czy w parku narodowym są delikatnie mówiąc nie trafione. Na tej imprezie sami macie zaplanować sobie czas jazdy, czas odpoczynku, czas serwisu, tankowania, jedzenia itp...
8.BADANIA TECHNICZNE I PLOMBOWANIE MASZYN: od godziny 8 do 12 w czwartek , sugeruję wcześniejsze przybycie....
Uczestnicy wypuszczani będą na trasę pojedynczo w kilku minutowych odstępach, istnieje możliwość startu „jeden z drugim” z kolegą , bratem lub teampartnerem, ale startują oni z ostatnim zapisanym z Teamu .
Reklama
Reklama
Reklama