Kalendarz imprez motoryzacyjnych

Hard Off Road PL 2023

piątek 21.04.2023
Dzikowiec,
4X4, PRZEPRAWOWE
Nowy Sezon Hard Off Road PL 2023
Ubiegły rok był bardzo udany. Zorganizowaliśmy zupełnie nową ligę dla samochodów terenowych popartą latami doświadczeń, w której wystartowały czołowe załogi Polskiej przeprawy. Udało się wprowadzić i przetestować szereg udogodnień i nowości. W nowy sezon wkraczamy więc z jeszcze większym bagażem doświadczeń i pewnymi zmianami.
Tak samo jak w roku ubiegłym głównym cyklem imprez będzie Hard Off Road PL 2023 z prowadzoną klasyfikacją generalną i nagrodami na zakończenie sezonu.



I i II Runda Pucharu Hard Off Road PL 2023
Pierwsza impreza odbędzie się w dniach 21-22 kwietnia br. i będzie to dobrze Wam znane zdobywanie PKP-ów i Trial:
- impreza będzie dwudniowa, co zagwarantuje Wam jeszcze więcej jazdy.
- elektroniczne pieczątki zamiast tradycyjnej karty papierowej,
W tym roku postanowiliśmy rozdzielić Trial od pieczątek osobną klasyfikacją. Pozwoli to na przeprowadzenie tej konkurencji na zasadach zbliżonych do tych, które obowiązują u naszych Czeskich sąsiadów i podczas Eurotrialu.
Podczas kwietniowych zawodów zostaniecie więc sklasyfikowani oddzielnie w dwóch kategoriach: PKP i Trial. Tym samym zdobędziecie również podwójne punkty do rocznej klasyfikacji generalnej.
III Runda Pucharu Hard Off Road PL 2023
Sezon pucharu, podobnie jak w roku ubiegłym zakończy najtrudniejsza runda. Tym razem jednak zamiast bardzo trudnych Odcinków Specjalnych zorganizujemy dla Was Przeprawowy Wyścig, trwający również dwa dni. Samego ścigania będzie, aż 9 godzin.
Podział na klasy: (warunkiem organizacji jest udział minimum 6 zawodników)
Freshman - czyli subiektywna klasa dla aut turystycznych.
Adventure: przygoda
Challenge: wyzwanie
Hard: extreme elektryk
Hard +: extreme mechanik
Freshman - czyli subiektywna klasa dla aut turystycznych.
Zapraszamy do niej właścicieli aut seryjnych, którzy poruszają się nimi na co dzień, wyjeżdżają na wycieczki. W tej klasie wyjątkowo o starcie decyduje subiektywne zakwalifikowanie danego auta, a nie sztywne wytyczne. Nie dopuścimy w niej do startu samochodów rajdowych, nastawionych na rywalizację bez względu na straty. Dla Was mamy klasę wyżej. Można mieć wyciągarkę, lift, stalowe zderzaki i agresywne opony (bo to jednak Dzikowiec). Jednak karoseria ma być seryjna, z kompletem szyb, z drzwiami i klapą. W wielkim skrócie auta ma nadawać się do jazdy do drogach. I tak wiem zmotą też można, ale nie u nas.
Klasa Adventure: przygoda
To auta z seryjnym nadwoziem i jedną jednosilnikową wyciągarką elektryczną bez klatki bezpieczeństwa (zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej). Dopuszczona jest wymiana zderzaków lub ich brak. Pojazd musi posiadać obowiązkowo przednią szybę oraz drzwi i tylną klapę. Dozwolona jest wymiana mostów, silników, montaż blokad i przeniesienie chłodnicy na tył pojazdu. Obowiązkowo pasy bezpieczeństwa oraz zapinane kaski dla kierowcy i pilota.
Klasa Challenge: wyzwanie
To auta z seryjnym nadwoziem do słupka B i jedną wyciągarką elektryczną. Dozwolone są zewnętrzne i wewnętrzne klatki bezpieczeństwa. Dopuszczona jest wymiana lub demontaż zderzaków. Obowiązkowo pojazd musi posiadać przednią szybę oraz drzwi. Dozwolone jest przycięcie karoserii do pickupa a tylna klapa/ klapa bagażnika nie jest obowiązkowa. Możliwe jest również przycięcie tyłu pojazdy za słupkiem B – tzw. obrzyn. Dozwolone jest przeniesienie chłodnicy na tył pojazdu, wymiana mostów oraz silnika i montaż blokad mostów. Obowiązkowo pasy bezpieczeństwa oraz zapinane kaski dla kierowcy i pilota.
Hard: extreme elektryk
To samochody (bez pojazdów UTV) z dowolnymi modyfikacjami, posiadające dwie wyciągarki elektryczne. Obowiązkowo klatka/ ramoklatka, pasy bezpieczeństwa oraz zapinane kaski dla kierowcy i pilota.
Hard +: extreme mechanik
To pojazdy (bez pojazdów UTV) z dowolnymi modyfikacjami, posiadające wyciągarki mechaniczne i elektryczne. Obowiązkowo klatka/ ramoklatka, pasy bezpieczeństwa oraz zapinane kaski dla kierowcy i pilota.
Dzięki wsparciu naszego głównego partnera Centrum Kultury Gminy Nowa Ruda przygotowane zostanie dla Was miasteczko rajdowe ze strefą serwisową i kateringiem. Zapewnimy Wam ciepłe posiłki w przerwie i na zakończenie zawodów! Każda załoga otrzyma zestaw naklejek, a zawodnicy pamiątkowe koszulki i materiały rajdowe.
Nagrody w całym cyklu Hard Off Road zapewni nasz główny sponsor HEWEA sp. z o.o. z centralą w Bykowie k. Wrocławia, działająca od 30 lat w branży samochodów użytkowych. Jest wyłącznym importerem światowych producentów (FASSI, INTERPUMP, HYDRAULICS, MARREL). W tym także marki RUNVA, z szeroką gamą wyciągarek oraz akcesoriów Off Road. Jest również właścicielem marki PRESKO, pod którą sprzedawane są liczne komponenty hydrauliki siłowej, nowoczesne wciągniki hakowe i bramowe oraz innowacyjny system zbiórki odpadów, a także wyciągarki elektryczne i akcesoria Off Road.
Oprawę medialną zapewni nam niezawodny Łukasz z Fotofeil Extreme Media, co gwarantuje świetną pamiątkę z imprezy. Relacje z Waszymi wypowiedziami i akcjami z każdej rajdowej trasy o czym mogliście przekonać się już w ubiegłym sezonie.
Na każdą imprezę obowiązuje limit zgłoszeń!
O kolejności wpisania na listę i kolejności ustawienia się na lin startowej decyduje kolejność wpłat.
Promocyjne wpisowe na rajd wynosi: 750 zł przy wpłacie na konto do 19 lutego 2023 r.
Wpłata od 20 lutego do 19 marca 2023 r. wynosi: 850 zł
Wpłata po 20 marca nie gwarantuje pełnego pakietu startowego i wynosi: 950 zł
Reklama
Reklama
Reklama