Kalendarz imprez motoryzacyjnych

„TERENOWE ANDRZEJKI” z Ekipa Piaskownica 4x4

sobota 30.11.2019 - niedziela 01.12.2019
Rabka-Zdrój, woj. MAŁOPOLSKIE
4X4, PRZEPRAWOWE
TERENOWE ANDRZEJKI z Ekipa Piaskownica 4x4
Przygotowaliśmy dla Was dwudniową trasę w przepięknych okolicach Rabki-Zdrój. Podczas wspólnej zabawy bez względu na pogodę, nie zabraknie prawdziwego off-roadu, a jak dodatkowo będzie padać to miejscami zrobi się ciekawiej. W trakcie zabawy zorganizujemy dla Was konkurencje na czas i inne atrakcje.
Na pewno Wasze wyciągarki, kinetyki oraz inne szpeje będą bardzo potrzebne.
Trudność trasy oceniamy na dwie gwiazdki, ale miejscami może być trudniej - bez obaw - uda nam się - a w trudniejszych sytuacjach na pewno pomożemy i Wszyscy razem przeżyjemy wspaniałą przygodę.
Wieczór w sobotę Andrzejkową spędzimy przy biesiadnym stole z niespodzianką dla Was oraz z DJ'em, który umili nam wieczór nowościami ze świata muzyki.


Koszt udziału w imprezie:
- 550,00 PLN od załogi (kierowca i pilot), dodatkowa osoba w samochodzie powyżej 15 lat to 50 PLN,
- dodatkowo płatny jest nocleg i wyżywienie (ceny podamy wkrótce)
Cena zawiera:
- przygotowanie trasy i jej pilotowanie,
- opiekę organizatora podczas imprezy,
- kawa, herbata,
- ciepły posiłek w 2 dzień w terenie,
- fajną przygodę,
- wspaniałe widoki,
- pamiątkowe gadżety,
- naklejki okolicznościowe,
- obsługę foto,
- doborowe towarzystwo,
- wspaniałą zabawę prowadzoną przez DJ
Cena nie obejmuje:
- noclegu oraz wyżywienia
- paliwa,
- parkingów,
- ubezpieczenia.
Wymagania:
- auto 4x4,
- opony AT/MT,
- lift zawieszenia,
- radio CB (opcjonalnie),
- mile widziany szpej off roadowy.
Zgłoszenia ze względów organizacyjnych /rezerwacja hotelu/ prosimy wysyłać maksymalnie do dnia 10.11.2019 pod adres mailowy: ekipa.piaskownica@o2.pl, a w treści wiadomości proszę podać:
- imię i nazwisko,
- ilość osób w samochodzie,
- marka pojazdu/nr rejestracyjny,
- numer telefonu,
- data i nazwą imprezy.
W mailu zwrotnym wyślemy dokładne miejsce zbiórki, wysokość opłaty rezerwacyjnej wraz z nr konta na które należy wpłacić zadatek w celu wpisania na listę uczestników. Opłata rejestracyjna nie podlega zwrotowi, chyba że impreza nie odbędzie się z winy organizatora (nie zgłosi się min. ilość załóg, zdarzenie losowe).
O udziale w imprezie decyduje kolejność wpływu zadatku tyt. opłaty rejestracyjnej.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy ze względu na małą ilość chętnych bądź sytuacji losowych.
minimum załóg - 5
maksimum załóg - 15
Po wpływie zgłoszeń przygotujemy listę główną i rezerwową.
Pozostałe szczegóły otrzymacie mailem zwrotnym.

Reklama
Reklama
Reklama