Kalendarz imprez motoryzacyjnych

II Speed Master

piątek 06.09.2019
Buszkowo,
4X4, CROSS COUNTRY
Posiadaczy czterech kółek z napędem 4x4, szczególnie tych z zamiłowaniem do prędkości. Zapraszamy na drugie już spotkanie terenowe pod nazwą - Speed Master. Spotkanie odbędzie się w Buszkowie k. Bydgoszczy Czekają na Was 2-3 odcinki specjalne o długości od kilkuset metrów do 3 kilometrów. Każdy odcinek pokonujecie dwa razy. Raz w dzień, raz w nocy. Wygrywa załoga która uzyska najniższą sumę czasów z wszystkich odcinków.
Wszystkie odcinki czasowe odbywają się po drogach polnych, trawie, jazda wąwozem. Spora liczba zakrętów, kilka krótkich prostych, szykana, podjazdy i zjazdy. Dużo technicznej jazdy aby nie utknąć na trasie. W odcinku nocnym przyda się dobre oświetlenie.


Klasy:
LIGHT- auta seryjne do 140kM, dopuszczalny lift, sportowe zawieszenie, klatka wewnętrzna, stalowe zderzaki, elementy zwiększające bezpieczeństwo
WYCZYN - auta seryjne od 141kM dopuszczalny lift, sportowe zawieszenie, klatka wewnętrzna, stalowe zderzaki, elementy zwiększające bezpieczeństwo, auta dowolnie zmodyfikowane do 140kM(zmotki, obrzyny, odchudzony Light)
OPEN - dopuszcza się wszelkie modyfikacje (zmoty )
QUAD- dowolne modyfikacje.
Regulamin uzupełniający
§ 1. Informacje ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w imprezie rekreacyjno-sportowej ,,II SPEED MASTER" zwanej w dalszej części regulaminu "Imprezą".
2. Organizator: 4x4 CHOJNICE, 4x4 Chojnice i okolice, 4x4 Szczecinek
3. Termin: 6.09.2019 od godz. 18.00 do godz. 24.00.
4. Wpisowe do dnia 20.08.2019 wynosi 250zł, od 21.08.2019r. oraz w dzień imprezy wynosi 280zł bez względu na ilość osób w pojeździe, jednakże nie więcej niż w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.
Ograniczenie do 60 załóg
5. Potwierdzeniem i warunkiem uczestnictwa jest wpłata zaliczki w wysokości 100zł lub całej kwoty na konto bankowe:
62 1020 1491 0000 4902 0008 0721
Koniecznie dopisek: SPEED
W tytule przelewu proszę wpisać: Imię i nazwisko kierowcy i pilota oraz koniecznie telefon kierowcy, auto, jego moc, klub/team, klasę w której startujecie, (wszystkie te informacje usprawniają bardzo odprawę).
Załoga pojawia się na liście wg. daty wpływu wpisowego.
6. Zapisy przyjmowane są również na e-mail 4x4chojnice@wp.pl lub sms 511201202
7. Zaliczka jest zwrotna jeśli poinformujecie o tym maksymalnie na 7 dni przed imprezą. Jeśli załoga nie stawi się na imprezie bez poinformowania organizatora to zaliczka przepada. Można również przepisać zaliczkę na inną załogę.
8. W przypadku odwołania imprezy zaliczka lub pełna wpłata ulega zwrotowi.
9. Baza Startu i Imprezy : GPS 53,346846, 17.856559
Dane do navi: Buszkowo k. Bydgoszczy
10. Ramowy program imprezy:
- godz. 16.00 otwarcie bazy
- godz. 17.40 informacje organizacyjne,
- godz. 17.50 zakończenie przyjmowania załóg, odprawa
- godz. 18.00 start załóg do odcinka dziennego
- godz. 20.30 wyniki wstępne po odcinku dziennym, ognisko
- godz. 21:00 start do odcinka nocnego
- godz. 24.00 zakończenie zdawania Kart Drogowych, ognisko
- godz. 00.10 ogłoszenie wyników tymczasowych
- godz. 00:20 ogłoszenie wyników oficjalnych, wręczenie pucharów i nagród
- godz. 1.00 zakończenie imprezy.
11. Każda załoga otrzyma kartę drogową i numer startowy. Numer startowy naklejamy od strony kierowcy w widocznym miejscu. Jest to impreza prywatna, na prywatnym terenie.
12. Nagrody. Akcesoria off-road. Vouchery na Autumn Off-road Challenge
 Zapraszamy 😀
________________________________________
§ 2. Warunki uczestnictwa.
2.1. Opłacenie wpisowego.
2.2. Pojazd biorący udział w imprezie musi spełniać następujące warunki:
- dopuszczalna masa całkowita do 3,5T ,
- zarejestrowany i dopuszczony do ruchu drogowego ,
- ważne badanie techniczne,
- posiadać aktualne i opłacone ubezpieczenie OC i NNW ,
- kaski ochronne dla załogi typu samochodowego lub motocyklowego (obowiązkowe tylko na OS)
- wyposażony w minimum jedną gaśnicę, apteczkę, lina lub taśma holownicza, haki z przodu i z tyłu służące do wyciągania o wystarczającej wytrzymałości. Nadwozie zamknięte lub pałąk bezpieczeństwa
- maksymalna zewnętrzna średnica kół to 37 cali. Dopuszcza się wyjątki po konsultacji z organizatorem.
- musi być oznaczony naklejką z numerem porządkowym (widoczne miejsce od strony kierowcy) oraz wszystkimi dostarczonymi przez organizatora naklejkami sponsorów ( w dowolnych miejscach pojazdu ).
2.3. Uczestnik biorący udział w imprezie musi spełniać następujące warunki:
- kierowca pojazdu musi posiadać ważne prawo jazdy o odpowiedniej kategorii
- zaleca się aby załoga i pasażerowie pojazdu wykupili w własnym zakresie ubezpieczenie zdrowotne od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków
- ze względu na bezpieczeństwo swoje i uczestników zabrania się SPOŻYWANIA ALKOHOLU PODCZAS IMPREZY
2.4. Organizator nie dokonuje sprawdzenia powyższych warunków, a kierowca zgłaszając swój udział i podpisując oświadczenie deklaruje, że spełnia wszystkie powyższe warunki uczestnictwa. Wzór oświadczenia określa załącznik nr 1.
2.5. Uczestnik odpowiada za stan techniczny swojego samochodu, za jego przygotowanie do imprezy oraz za jego ewentualne naprawy podczas Imprezy.
§ 3. Informacje o przejeździe i uczestnikach
3.1. Przejazd będzie się odbywał wzdłuż wyznaczających trasę taśm koloru biało-czerwonego oraz chorągiewek białych i czerwonych (czerwona zawsze po stronie kierowcy).
3.2. Miejsca wyłączone z imprezy są oznaczone taśmą koloru biało-czerwonego. Pod groźbą wykluczenia z Imprezy, kategorycznie zabrania się zrywania, omijania taśm zabezpieczających.
3.3. Poza miejscami wyznaczonymi, kategorycznie zabrania się poruszania po uprawach leśnych i rolnych (obsiane i obsadzone pola, łąki, zaorane pola itp).
3.4. Każda załoga otrzyma Kartę Drogową (KD). Należy ją okazać przed startem w OS. Po zakończeniu OS obowiązkiem załogi jest dopilnowanie aby czas odcinka został czytelnie wpisany przez sędziego w Kartę Drogową i potwierdzony pieczątką.
3.5. Przejazd polegać będzie na próbie pokonania wyznaczonej trasy czasie 6h i zaliczenia rozmieszczonych Odcinków Specjalnych (OS).
3.6. Trasa przejazdu jest do przejechania przez każdy fabryczny samochód terenowy z napędami 4x4.
3.7. Uczestnicy zobowiązani są do poruszania się ściśle po terenie imprezy. Niedopuszczalne jest jakiekolwiek poruszanie się poza trasą, z wyjątkiem publicznych dróg asfaltowych.
3.8. W przypadku decyzji o rezygnacji z udziału w imprezie podczas jej trwania kierowca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Organizatora Imprezy
3.9. Na trasie przejazdu imprezy trzeba się liczyć z napotkaniem zwierzyny lub zabłąkanych pieszych. Wówczas należy zachować szczególną ostrożność i zasadę ograniczonego zaufania.
3.10. Poza wyznaczonymi miejscami typu OS (Odcinek Specjalny) uczestnicy imprezy zobowiązani są do przestrzegania przepisów Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
3.11. Na zaliczenie tras OS jest wyznaczony określony czas 6 godzin dla każdej załogi.
3.12. Start i wyjazd samochodów w teren odbywa się w kolejności dowolnej.
3.13. Na listę uczestnicy będą wpisywani zgodnie z kolejnością wpływu na konto wpisowego lub zaliczki.
3.14. Dotknięcie słupka - minus 3s.
Przewrócenie słupka gdy część tekstylna dotknie podłoża, zboczenie z trasy, zerwana taśma - minus 5s
W wszystkich przypadkach spornych decyduje organizator.

#4x4 #quad 
Reklama
Reklama
Reklama