Kalendarz imprez motoryzacyjnych

Speed Master

sobota 18.05.2019
Wierzchowo Czluchowskie, woj. POMORSKIE
4X4, PRZEPRAWOWE


Zapisy - patrz niżej. Punkt 4 i 5.

    Posiadaczy czterech kółek z napędem 4x4, szczególnie tych z zamiłowaniem do prędkości. Zapraszamy na pierwsze spotkanie terenowe pod nazwą - Speed Master. Spotkanie odbędzie się w Wierzchowie Człuchowskim. Czekają na Was 3 odcinki specjalne o zróżnicowanej długości. Każdy odcinek pokonujecie dwa razy. Ale tylko jeden najlepszy przejazd uzyskany na odcinku jest liczony do klasyfikacji końcowej. Wygrywa załoga która uzyska najniższą sumę czasów z trzech odcinków.
Klasy:
LIGHT- auta seryjne do 140kM, dopuszczalny lift, sportowe zawieszenie, klatka wewnętrzna, stalowe zderzaki, elementy zwiększające bezpieczeństwo
WYCZYN - auta seryjne od 141kM dopuszczalny lift, sportowe zawieszenie, klatka wewnętrzna, stalowe zderzaki, elementy zwiększające bezpieczeństwo, auta dowolnie zmodyfikowane do 140kM(zmotki, obrzyny)
OPEN - dopuszcza się wszelkie modyfikacje (zmoty )
QUAD
Regulamin uzupełniający
§ 1. Informacje ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w imprezie rekreacyjno-sportowej ,,SPEED MASTER" zwanej w dalszej części regulaminu "Imprezą".
2. Organizator: 4x4 CHOJNICE, 4x4 Chojnice i okolice, 4x4 Szczecinek
3. Termin: 18.05.2019 od godz. 8.00 do godz. 17.00.
4. Wpisowe do dnia 01.05.2019 wynosi 250zł, od 02.05.2019r. oraz w dzień imprezy wynosi 280zł bez względu na ilość osób w pojeździe, jednakże nie więcej niż w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.
Ograniczenie do 60 załóg
5. Potwierdzeniem i warunkiem uczestnictwa jest wpłata zaliczki w wysokości 100zł lub całej kwoty na konto bankowe:
62 1020 1491 0000 4902 0008 0721
W tytule przelewu proszę wpisać: Imię i nazwisko kierowcy i pilota oraz koniecznie telefon kierowcy, auto, jego moc, klub/team, klasę w której startujecie, (wszystkie te informacje usprawniają bardzo odprawę).
Załoga pojawia się na liście wg. daty wpływu wpisowego.
6. Zapisy przyjmowane są również na e-mail 4x4chojnice@wp.pl lub sms 511201202
7. Zaliczka jest zwrotna jeśli poinformujecie o tym maksymalnie na 7 dni przed imprezą. Jeśli załoga nie stawi się na imprezie bez poinformowania organizatora to zaliczka przepada. Można również przepisać zaliczkę na inną załogę.
8. W przypadku odwołania imprezy zaliczka lub pełna wpłata ulega zwrotowi.
9. Baza Startu i Imprezy : GPS 53.610679 17.464010
Dane do navi: Najbliższe zabudowanie jest Wierzchowo Dworzec ul. Szkolna 2. Wjazd jest naprzeciw tego zabudowania. Będzie oznaczony taśmami biało czerwonymi. Jeśli nawigacja nie znajduje adresu wbijcie najbliższy numer, np 4. Wjazd na bazę jest jadąc od strony Wierzchowo Dworzec w kierunku na Zamarte około 500m za końcem miejscowości po prawej stronie. (200m przed lasem)
10. Ramowy program imprezy:
- godz. 8.00 otwarcie bazy zlotu
- godz. 8.10 informacje organizacyjne,
- godz. 8.50 zakończenie przyjmowania załóg, odprawa
- godz. 9.00 start załóg
- godz. 16:00 zakończenie zdawania Kart Drogowych, ognisko
- godz 16.30 Ogłoszenie wyników tymczasowych
- godz. 17:45 ogłoszenie wyników, wręczenie pucharów i nagród
- godz. 17.00 zakończenie imprezy.
11. Każda załoga otrzyma roadbook. Jest to impreza prywatna, na prywatnym terenie.
12. Nagrody. Akcesoria off-road. Vouchery
 Zapraszamy 😀
________________________________________
§ 2. Warunki uczestnictwa.
2.1. Opłacenie wpisowego.
2.2. Pojazd biorący udział w imprezie musi spełniać następujące warunki:
- dopuszczalna masa całkowita do 3,5T ,
- zarejestrowany i dopuszczony do ruchu drogowego ,
- ważne badanie techniczne,
- posiadać aktualne i opłacone ubezpieczenie OC i NNW ,
- kaski ochronne dla załogi typu samochodowego lub motocyklowego (obowiązkowe tylko na OS, zalecane w przeprawie w klasach: wyczyn, extrem, open)
- wyposażony w minimum jedną gaśnicę, apteczkę, lina lub taśma holownicza, haki z przodu i z tyłu służące do wyciągania o wystarczającej wytrzymałości. Nadwozie zamknięte lub pałąk bezpieczeństwa
- maksymalna zewnętrzna średnica kół to 37 cali. Dopuszcza się wyjątki po konsultacji z organizatorem.
- musi być oznaczony naklejką z numerem porządkowym oraz wszystkimi dostarczonymi przez organizatora naklejkami sponsorów ( w dowolnych miejscach pojazdu ).
2.3. Uczestnik biorący udział w imprezie musi spełniać następujące warunki:
- kierowca pojazdu musi posiadać ważne prawo jazdy o odpowiedniej kategorii
- zaleca się aby załoga i pasażerowie pojazdu wykupili w własnym zakresie ubezpieczenie zdrowotne od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków
- ze względu na bezpieczeństwo swoje i uczestników zabrania się SPOŻYWANIA ALKOHOLU PODCZAS IMPREZY
2.4. Organizator nie dokonuje sprawdzenia powyższych warunków, a kierowca zgłaszając swój udział i podpisując oświadczenie deklaruje, że spełnia wszystkie powyższe warunki uczestnictwa. Wzór oświadczenia określa załącznik nr 1.
2.5. Uczestnik odpowiada za stan techniczny swojego samochodu, za jego przygotowanie do imprezy oraz za jego ewentualne naprawy podczas Imprezy.
§ 3. Informacje o przejeździe i uczestnikach
3.1. Przejazd będzie się odbywał wzdłuż wyznaczających trasę taśm koloru biało-czerwonego.
3.2. Miejsca wyłączone z imprezy są oznaczone taśmą koloru biało-czerwonego. Pod groźbą wykluczenia z Imprezy, kategorycznie zabrania się zrywania, omijania taśm zabezpieczających.
3.3. Poza miejscami wyznaczonymi, kategorycznie zabrania się poruszania po uprawach leśnych i rolnych (obsiane i obsadzone pola, łąki, zaorane pola itp).
3.4. Po prawej stronie pojazdu zostanie przyplombowana Karta Drogowa (KD).
3.5. Przejazd polegać będzie na próbie pokonania wyznaczonej trasy czasie 7h i zaliczenia rozmieszczonych Pieczątek oraz Odcinków Specjalnych (OS).
3.6. Trasa przejazdu (z wyłączeniem pieczątek) jest do przejechania przez każdy fabryczny samochód terenowy z napędami 4x4.
3.7. Uczestnicy zobowiązani są do poruszania się ściśle po terenie imprezy. Niedopuszczalne jest jakiekolwiek poruszanie się poza trasą, z wyjątkiem publicznych dróg asfaltowych.
3.8. W przypadku decyzji o rezygnacji z udziału w imprezie podczas jej trwania kierowca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Organizatora Imprezy
3.9. Na trasie przejazdu imprezy trzeba się liczyć z napotkaniem innych uczestników ruchu drogowego, w tym pieszych. Wówczas należy zachować szczególną ostrożność i zasadę ograniczonego zaufania.
3.10. Poza wyznaczonymi miejscami typu OS (Odcinek Specjalny) uczestnicy imprezy zobowiązani są do przestrzegania przepisów Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
3.11. Na zdobycie wszystkich pieczątek i zaliczenie tras OS jest wyznaczony określony czas 7 godzin dla każdej załogi.
3.12. Start i wyjazd samochodów w teren odbywa się w kolejności dowolnej.
3.13. Na listę uczestnicy będą wpisywani zgodnie z kolejnością wpływu na konto wpisowego lub zaliczki.
3.14. Dla każdej z klas jest ustanowiony limit 25 aut/quadów. W przypadku gdy jakaś klasa jest niekompletna dopisujemy auta/quady w innych klasach.

#4x4 #offroad #turystyka #quady

Reklama
Reklama
Reklama