Kalendarz imprez motoryzacyjnych

Wranglerowe Love

piątek 02.08.2024 - niedziela 04.08.2024
Zgierz, woj. ŁÓDZKIE
4X4, PRZEPRAWOWE
Zapraszamy Was do udziału w WrangleroweLove 2024 w dniach 03-04.08.2024 tj Sobota i Niedziela
lokalizacja Dzika Dolina, Wiktorów 28a, a dokladniej przy zjezdzie z autostrady w Emilia
pinezka do wjazdu na teren imprezy:
Wydarzenie ma na celu zjednoczyć miłośników i pasjonatów marki Jeep modelu Wrangler (każda wersja). Impreza ma charakter pikniku offroadowego z nutka rywalizacji.
---
Harmonogram:
03.08 tj Sobota – Oficjalne rozpoczęcie imprezy
8:00-9:00 przyjazd na baze imprezy
9:30 odprawa i losowanie grup
10:30 ruszacie w teren
od 14:00 dostępny grill
do 18:00 zjazd na bazę
19:00 grill i biesiada do ost osoby 😉
19:30 ogłoszenie wyników z próby „Team Offroad Action” i rozdanie nagród
04.08 tj Niedziela – buziaczki papatki i rozjazdy do domów
/ istnieje możliwośc przyjazdu już w dniu 02.08.2024 tj piątek
---
Zasady udziału w konkurencji offroadowej:
Grupa uczestników wydarzenia zostanie podzielona na 3 lub 4 grupy A / B / C / D - drogą losowania przy odprawie – każda grupa powinna składać się z takiej samej ilości uczestników danej grupy - w zależności od tego jaka ilość uczestników się zgłosi.
Każdy uczestnik imprezy podczas odprawy będzie losować numer grupy następnie dana grupa dostanie koordynaty 3 lub 4 lokalizacji gdzie powinna wykonać grupowy przejazd tzw Team Offroad Action 😉. Zadanie polegać będzie na wjechanu w teren w wyznaczonym miejscu oraz wyjachaniu z terenu w wyznaczonym miejscu w jak najktoszym czasie.
Czas zaczyna mierzyć sędzia przy wjeździe pierwszego członka danej grupy na trasę i zakańcza pomiar czasu przy wyjeździe ostatniego z owego odcinka trasy. Podczas samej jazdy cała grupa obmyśla taktykę poknywania trasy, obiera najlepsza trasę dla uczestników grupy oraz pomaga sobie wzajemnie. Jak sama nazwa zadania głosi Team Offroad Action, więc jedziecie na trase jako jedna grupa i kończycie przejazd jako jedna grupa. W przypadku ewentualnej awarii jednego lub większej ilości uczestniów danej grupy trakcie trawania konkurencji wszyscy pozostali są zobowiązani pomoć wydostać z opresji członkowi swojej grupy – w myśl zasady „Offroad Łączy, a nie dzieli”.
Wygrywa grupa, która uzyska sumę najkrótszego czasu pokonania wszystkich 3 lub 4 prób (w zależności od ilości utworzonych grup).
Próby będą odbywać się jednocześnie w róznych lokalizacjach tak by dana grupa pokonywałą odcinek czasy w tym samym czasie imprezy, gdy inna grupa pokonywać będzie inny odcinek.
Kolejnośc pokonywanych odcinków próby czasowej jest przydzielona wg zasady
Grupa A start odcinkiem 1 następnie 2 następnie 3 następnie 4
Grupa B start odcinkiem 2 następnie 3 następnie 4 następnie 1
Grupa C start odcinkiem 3 następnie 4 następnie 1 następnie 2
Grupa D start odcinkiem 4 następnie 1 następnie 2 następnie 3
W sytuacji, jeśli jakaś grupa ukończy swój odcinek pomiarowy i dojedzie na kolejny, a tam jest jeszcze inna grupa – ta musi poczekać na zakończenie próby przez poprzednia grupę i może korzystać z możliwości obserwacji innej grupy na trasie w trakcie pokonywania przez owa grupę odcinka pomiarowego.
Trasy nie będą o charakterze wyprawowo-przeprawowym bez hardcoru lecz z elemantami trudniejszej techniki jak uzycie wyciagarki czy trapów – impreza ma za zadanie dzielenie się wiedzą bardziej doświadczonych użytkowników z tymi, którzy być możę dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w Offroadzie.
Uwzgledniając fakt, iż w zgłoszeniu mogą się pojawić totalnie seryjne Wranglery będą one przydzielone (równomiernie) do grup przez organizatora – tak by każda utworzona grupa posiadała w swoim składzie jakiegoś Rookie 😉
Osoby postronne spoza danej grupy mogą przebywać na ternie gdzie są dokonywane próby czasowe – lecz nie mogą udzielać pomocy (poza sytuacjami zagrożenia życia i zdrowia).
---
Nagrody dla zwycięzkiej grupy ufondował nasz główny partner imprezy firma Szekla4x4.pl Damian Łaga (www.szekla4x4.pl ). Dla zwyciezkiej grupy przygotowano również inne nagrody od pozostąłych sponsorów.
---
koszty udziału:
wpisowe na rundę to koszt 400zł (brutto) od załogi uwzględniające 2 osób w aucie. Każda dodatkowa osoba to opłata 100zł (brutto), a dzieci i nastolatkowie do 16 roku życia bez opłat.
Osoby postronne bez dokonania opłaty nie mogą przebywać na części zwanej BAZĄ i uczestniczyć w imprezie integracyjnej.
cena wpisowego zawiera:
- koszty przygotowania imprezy
- wstęp na prywatny teren imprezy
- serwis kawowy z ciastem
- jedzenie w postaci grilla
- opaske na ręke dla pełnoprawnego uczestnika.
- pamiątkowe wlepy/gadżety
- możliwość nocowania na terenie bazy w namiotach dachowych/naziemnych lub w aucie na terenie bazy imprezy.
- dostęp do toitoi
zapisy odbywają się poprzez wysłanie maila:
artur@bwolfofftheroad.eu
w odpowiedzi przyjdą informacje zwrotne:
1) o sposobie płatności - dane do wplaty oraz tytuł wpłaty
2) informacje dodatkowe dla uczestników
/ przy dokonanej wpłacie z automatu wystawiamy paragon – jeśli ktoś życzy sobie fv proszę napisać to w zgłoszeniu przed dokonaniem płatności.
/ wymagana ilość zgłoszonych załóg do utworzenia wydarzenia to 20.
---
Serdecznie zapraszamy

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama