Stan bardzo dobry, auto zadbane. Używane okazjonalnie. Subaru posiadam od 2009 r., auto jest szybkie i bezawaryjne. Wersja USA. Taki samochód już nie tanieje. Moc 380 KM, 550 Nm. Przebieg 91000 km.
Poniżej lista głównych modyfikacji:
- kute tłoki Mahle
- kute korbowody Pauter
- panewki główne i korbowe ACL Race
- wał korbowy wzmacniany i azotowany STi
- śruby bloku i głowicy ARP
- blok silnika typu zamkniętego
- wydajniejsza pompa oleju
- wydajniejsza pompa wody
- większa turbosprężarka (TD05-20G)
- zimny dolot ze stożkowym filtrem powietrza K&N
- tuleje cylindrów Darton
- sportowy termostat
- wydajniejsza chłodnica
- elektryczna pompa wody Davies Craig wraz z kontrolerem (steruje pompą oraz wentylatorami)
- przedni, większy intercooler Toyosports
- chłodnica oleju Mocal w miejscu seryjnego, górnego intercoolera
- wydech 3" od turbo Toyosports
- przelotowy uppipe
- zawór upustowy powietrza (BOV) HKS
- zawór upustowy spalin (wastegate) Tial
- elektrozawór MAC
- wydajniejsza pompa paliwa Walbro
- płyta pod silnikiem duraluminium
- magnetyczny korek oleju
- odma silnika
- wzmocniony docisk sprzęgła STi
- tarcza sprzęgła wyczynowa
- kontroler dyfrów Neetronics
- tylna szpera
- sterownik silnika Spec C
- długie szpilki w piastach Sparco
- przednie tarcze hamulcowe nacinane i nawiercane Brembo
- klocki hamulcowe na obu osiach Ferodo DS2500
- płyn hamulcowy Motul RBF660
- stalowe przewody hamulcowe
- pełen zestaw poliuretanów Powerflex w zawieszeniu (tuleje) plus mocowanie przekładni kier.
- grubsze stabilizatory Whiteline (przód i tył)
- przednia rozpórka Sparco
- tylna rozpórka Whiteline
- tylne amortyzatory Kayaba AGX
- hydrauliczny hamulec ręczny
- twardsze poduszki silnika, skrzyni biegów i tylnego mostu
- anti-lift kit
- chlapacze
Do auta są 3 komplety felg (BBS i Enkei) wraz oponami (różne, lato, zima, slicki, deszczówki Michelin). Mam też zapas części zapasowych. Ewentualnie możliwa zmiana / wymiana na inny samochód