Giełda motoryzacyjna

Civic VTi EK3/4 z klatką

Cena: 30 000 PLN
Dodane: 08.02.2025
Pojemność:
1600 cm3
Moc:
160 km
Rok produkcji:
1995
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Warszawa, MAZOWIECKIE

Sprzedam Civic 6gen EK3/4

Zdrowiutka buda EK3 (nie były nawet robione reperaturki nadkoli) wyposażona w cały napęd z EK4 – silnik, skrzynia, magiel itp.

Silnik - B16A2 + kolektor dolotowy z B18C6, duża przepustnica z H22A7, wałki z B18C6 + regulowane kółka, dolot Comptech, silnik po rewizji, wypolerowany wał, nowe panewki – rewizja robiona u Sarena w Backyard Garage, chłodnica „gruby chińczyk”, przewody silikonowe

Skrzynia - S4C ze dołożoną szperą i krótkim FD 4,7 z S80, sprzęgło spiek 6 łopatkowy

Zawieszenie - żółty bilstein, poliuretany, stabilizator przód + tył, rozpórka 3pkt. Rozstaw szpilek 4x100

Hamulce - Przód 282, tył seria, Servo 1 cal z prelude. Hydrołapa

Buda i wnętrze - Klatka Race Cages – Siekierka z papierami – rozbudowana, zatrzały do kielichów, krzyże w drzwiach, mocowanie pod pasy 6p, wstawione poprzeczki pod fotele itp. Buda pomalowana w środku i w komorze silnika, do tego gniazda pod kobyłki w progach + kobyłki.

Fotele Mirco, pasy 3” 4 pkt QMS – wszystko wygasła homologacja, deska bez airbaga we flocku, lekka nagrzewnica, kierownica RRS, klakson a’la NSX short shifter, shift light regulowany, zegary z EK4, dodatkowe wskaźniki – temp oleju, ciśnienie oleju zamontowane w bezel licznika i deskę.

Instalacja na elektrownie na maskę. Klapa i maska na zapinkach.

Oryginalnie buda czerwona R81, w ramach projektu pozyskane białe elementy przodu – maska, zderzak, błotniki, drzwi. Wymienione poszycie dachu bez szyberdachu. Po przygodzie poprzedniego właściciela, wymieniłem pas przedni bo tam jakaś popelina była

Do auta opinia rzeczoznawcy odnośnie zmian – auto jest zarejestrowane jako 2 osobowe i ma B16 wbite w dowód.

OC jest do kwietnia, przeglądu nie ma.

Dla zdecydowanego nabywcy sporo elementów dodatkowo można dokupić

• silnik B16A2 ze skrzynią S9B (czyli z B18C4 ze szperą, kolektor ssący i wydechowy

• Drugie zawieszenie z MC2 pod 4x114,3 z żółtym bilsteinem, sprężynami eibacha i dwutłoczkiem z legenda.

• Jakieś elementy blacharki – błotniki przód (zamiennik – czerwony), zderzaki tył (biały)

• Kilka kompletów felg

o Speedline 4x100 złote – Toyo T1

o Kultowe wiatraki (lewe i prawe) z preludy 4x114,3 białe – Toyo R1R

o OEM z MB6/MC2 4x114 białe

o OEM z MB6/MC2 VTIS 4x114 srebrne

o OEM z MB6/MC2 4x114 – 2 szt – same felgi

o Blaszaki 4x100

o Blaszaki 4x114.3

o Intra 13” 4x100


Reklama
Reklama