Giełda motoryzacyjna

Mazda MX-5 NC1 2007 Miata Challenge

Cena: 46 500 PLN
Dodane: 02.12.2024
Pojemność:
1999 cm3
Rok produkcji:
2007
Stopień przygotowania:
CZĘŚCIOWO PRZYGOTOWANY
Warszawa, MAZOWIECKIE

Mazda MX-5 NC1 2007


Sprzedam lub zamienię moją Mazdę MX-5 NC1 z 2007 roku. Przejechałem nią ponad 12 tys. km, odwiedziłem kilka krajów, a także wystartowałem w dwóch rundach Miata Challenge, a przy tym ani razu mnie nie zawiodła.


Powód sprzedaży oraz historia użytkowania


Skąd więc taka decyzja? Przede wszystkim sytuacja życiowa - chciałbym pomyśleć w końcu o jakimś swoim miejscu na ziemi, a do tego Miata to moje jedyne auto do wszystkiego. To auto było od dzieciństwa na mojej liście motoryzacyjnych marzeń i po 15 różnych autach oraz 3 motocyklach, muszę przyznać że chyba nic mi więcej nie sprawiało radości z jazdy co to auto, a do tego nie było tak niezawodne jak na swoje lata.

Więcej na temat historii tego auta możecie poczytać na forum MX5 Klub Polska: https://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=36828


Stan techniczny


Przebieg: 214 tys. km

Brak korozji poza niewielkim punktem na błotniku oraz powierzchownym nalotem na tylnych wahaczach.

Silnik w świetnym stanie, poziom oleju trzyma od wymiany do wymiany.

Synchronizatory w skrzyni (5-biegowej) wymagają uwagi – na 2. i 5. biegu zdarza się zgrzyt.

Auto regularnie serwisowane, sprawdzone w MX5 Centrum, z pozytywną opinią co do stanu technicznego.


Historia serwisowa i uszkodzenia

Jedyna szkoda w historii to naprawa maski po gradobiciu (około 200 EUR), oraz lakier na zderzakach ma nieco inny odcień ale może to być za sprawą innego materiału, farb bazujących na wodzie, i upływu czasu. Poza tym wygląda na to że auto raczej nie miało większych przygód, stłuczek itp. Posiadam również raport AutoDNA.


Lista modyfikacji


* Zawieszenie gwintowane Thunderlane (https://www.thunderlane.eu/pl/produkt/mazda-mx5-nc/) tzw. Timbur V2?

* Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Pizza Brake

* Tylny dyfer z blokadą po regeneracji

* Przednie klocki hamulcowe EBC Green Stuff (dorzucam komplet nowych na wymianę)

* Tylne klocki hamulcowe Brembo (dorzucam komplet nowych na wymianę)

* Kierownica od meinlenkrad.de

* Stabilizator przedni RX8 yellow dot + poliuretanowe „gumy”

* Poliuretanowe poduszki dyferencjału

* Poliuretanowe tuleje przednich dolnych wahaczy

* Oryginalnie auto miało materiałowe fotele ale zostały wymienione na skórzane ogrzewane

* Zmieniarka cyfrowa WEFA (Bluetooth/USB/AUX)

* Wysoki windshot (OEM Mazda)

* Manetka wycieraczek od RX-8 (z regulacją długości interwału)

* Filtr powietrza K&N

* Mocowanie gaśnicy od Cybul (https://cybul.eu/pl/sklep/mazda-mx-5-nc-mocowanie-gasnicy/)

* Schowek IL Motorsport (https://www.ilmotorsport.de/de/mx-5-vergroessertes-mittelfach-mit-12-volt-steckdose-schwarz-3384/1600)

* Nakładki pedałów IL Motorsport

* Kolektor wydechowy 4-1 (https://www.wm-fab.com/pl)

* Bandaż termoizolacyjny DEI na kolektorze wydechowym

* Aktywny bypass tylnego tłumika sterowany zdalnie

* Strojenie ECU na benzynę 98 u Alexa (https://alexengineering.pl/uslugi/)


Cena i warunki zamiany


Cena: 46 500 PLN (do negocjacji).

Rozważę zamianę na bardziej praktyczne auto o sportowym charakterze, nowsze i większe, np. Ford Fiesta ST, Hyundai I30N, lub najlepiej jakieś japońskie lub koreańskie modele. Wykluczam marki francuskie.

Reklama
  • Dodane: 25.11.2024
    BMW E36 COMPACT
    PRZYGOTOWANY DO SPORTU
    17 000 pln
    Moc 200 km
    Pojemność 2 500 ccm
    Wrocław
  • Dodane: 04.12.2024
    Volkswagen Passat ^ 36
    145 000 pln
    Moc 618 km
    Pojemność 3 600 ccm
    Głowno, ŁÓDZKIE
Reklama
Reklama