Giełda motoryzacyjna

Toyota Yaris 1,5 TS

Cena: 12 000 PLN
Dodane: 18.02.2020
Pojemność:
1500 cm3
Moc:
106 km
Rok produkcji:
2001
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Warszawa, MAZOWIECKIE

Sprzedam Toyota Yaris WRC Eco+ ex fabryka PK Motorsport

- silnik seria 1,5 TSport, oryginalne 106koni + stożek

- od początku mojej "kariery" lany Motulem 300v, zmieniany regularnie co 3-4 kjsy

- kompletny świeżo pospawany przez Przemek Krysztowiak wydech, nie przejechał nawet 1 kjsu

- zawias komplet Koni Sport (amory + sprężyny), poliuretany wszędzie w zawieszeniu

- sprzęgło wzmocnione, „kewlar” - Skoczylasa

- hamulce seria, dawałem tylko lepszy klocek z przodu (obecnie seria z tego co pamiętam)

- hydrauliczny ręczny

- dodatkowy przełącznik ABS on/off na kierownicy

- kiera RRS + naba

- fotel kierowcy Bimarco Expert + porządne pasy 6pkt Sparco, fotel pilota noname + pasy 4pkt

- fotel kierowcy na szynie, można przestawiać przód/tył

- drobna modyfikacja układu lewarka żeby biegi lepiej wchodziły, dodatkowo zabezpieczony przed wypadaniem linek

- dodatkowy wskaźnik temp wody (oryginalnie jest tylko wskazanie na czerwono na desce jak się zagotuje)

- kuwety kierowcy i pilota

- gaśnica 2 kg w nogach pilota

- siatka na kaski

- mocowanie na 1 lub 2 koła zapasowe

- mocowanie na żabę

- mocowanie na klucze do kół: krzyżak oraz klucz elektryczny

- płyta pod silnik z pancernym mocowaniem by Przemek Krysztowiak

- instalacja pod elektrownie, włącznik na desce

- mam jeszcze seryjne sprężyny jakby się miały do czegoś przydać, obecnie setup asfaltowy, nisko i sztywno

Rocznik 2001. Jestem pierwszym właścicielem w kraju, kupiłem jako totalną serię z Niemiec w 2014.

Przez te wszystkie lata użytkowania nigdy mnie nie zawiódł. Jest dokładnie taki, jak sobie wyobrażałem yarisa, czyli ciężko go zepsuć.

Jedyny raz kiedy mi się to udało, to Barbórka, kiedy na własne życzenie urwałem przegub. Jedyna inna awaria jaka mnie spotkała to rozrusznik, wymieniony na początku 2019 na nowy. Ale zawody dojechałem, bo koledzy pomagali odpalać :). Więc poza Barbórką to każda impreza na mecie.

Dlatego uważam, że do rozpoczęcia przygody z rajdowaniem i do bezstresowego, bezawaryjnego i taniego trenowania nie znam lepszego sprzętu.

Z silnikiem i skrzynią zero problemów. Dwójka ciężej wchodzi od początku kiedy go mam, ale jak to w prawilnej toyocie, nic z tym nie zrobiłem odkąd go kupiłem i dalej jeździ tak samo.

Mimo, że w 3 klasie samochód nie jest i nigdy nie będzie potworem, to we wprawnych rękach, z dobrą oponą i przy odpowiednio technicznej próbie można walczyć o pudło w klasie, a czasem i w generalce.

Tym oto samochodem 2 lata pod rząd zdobyłem tytuł mistrza w klasie w Pucharze Automobilklubu Polski. I za to właśnie w nagrodę dostąpił jechania Barbórki :).

Jego zaletą zdecydowanie jest waga, szczególnie że nie ma klatki. A jest jeszcze parę kilogramów do zbicia typu radio z głośnikami (działa, jakby kto pytał :) ), boczki drzwi i pewnie jeszcze sporo pod deską rozdzielczą.

A dla chętnych rozwijania tego auta w bardziej poważnym kierunku, dogadałem 20% zniżki na klatkę w Trela Motorsport dla przyszłego nabywcy.

Wizualnie pewnie można by go odświeżyć tu i ówdzie, ale jak ktoś chce tanio jeździć, to sprzęt myślę godny polecenia.

Mi się trochę zmieniły plany i gdyby nie to, pewnie bym go zostawił. Ale ostatnio więcej stoi, jak jeździ, więc szkoda żeby się marnował.

Oddam w dobre i szybkie ręce ;).

Cena: 12000

W cenie dorzucam 3 komplety kół w różnym stanie i mieszance do potrenowania.

Parę filmów jak jeździ:

https://youtu.be/pfGovyK8Kq8

https://youtu.be/FB8AUg6yhi4

https://youtu.be/UDuy1v701UU

https://youtu.be/DAWUwPU5kNE

Więcej na moim kanale na YT: youtube.com/RallyAddict

Reklama
Reklama
Reklama