Giełda motoryzacyjna

Toyota Hilux Cross County, Baja, RPPST

Cena: 214 500 PLN
Dodane: 04.10.2019
Pojemność:
3956 cm3
Moc:
300 km
Rok produkcji:
2016
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Warszawa, MAZOWIECKIE

Samochód zbudowany od podstaw w 2016r i serwisowany w serwisie Overlimit. Mechanicznie bazuje na Toyocie Land Cruiser J12/Tacomie (bardzo niezawodne, a jednocześnie tanie w eksploatacji rozwiązanie):

Najważniejsze elementy:

  • Silnik: Toyota 4.0 V6: 1GR-FE, z oryginalnym kompresorem TRD – moc ok. 300KM, moment ok. 450Nm, cofnięty za przednią oś.
  • Skrzynia: automatyczna Aisin A750F, (Land Cruiser 120 4.0 V6), wymieniona w 2019, z dodatkowym chłodzeniem: 
  • Mechanizmy różnicowe: Land Cruiser 120 3.0 D4D – tylny dyfer z mechanizmem LSD: Eaton TrueTrac. Centralny mechanizm z Torsenem
  • Amortyzatory: 8 x SX Racing (wykonane na zamówienie pod ten samochód). Sprężyny Eibach.
  • Przednie zawieszenie amerykańskiej firmy Total Chaos – topowy zestaw do Tacomy.
  • Układ paliwowy: bezpieczny zbiornik ATL 120l (homologacja wygasła w tym roku), swirlrpot, zdublowany układ zasilania na sportowych pompach Boscha, wszystkie przewody: Fragola w stalowym oplocie
  • Felgi Braid 16” /Opony Toyo Open Country MT
  • Układ chłodzenia: Duża chłodnica z tyłu (wykonana na zamówienie) + wiatraki SPAL, z przodu: chłodnica oleju, intercooler kompresora, pasywna chłodnica wspomagania, chłodnica oleju skrzyni biegów

Samochód nigdy nie został uszkodzony. Mega bezawaryjny – jedyny szwankujący element, który pozbawił nas zwycięstwa w RPPST w sezonie 2018 czyli wadliwa skrzynia – została wymieniona w 2019 r i przetestowana z powodzeniem na rundzie Polskie Safari 2019 (2 m. w klasie). Samochód stosunkowo tani w rajdowej eksploatacji, części mechaniczne i eksploatacyjne bazują na dobrze dostępnych częściach Toyoty.

Posiada Książkę Samochodu Sportowego PZM i jest zgodny z przepisami Rajdowego Pucharu Polski. Zarejestrowany jako Toyota Land Cruiser. Pojemność silnika, ilość miejsc 2 itd. w dokumentach zgodna ze stanem faktycznym .

Projektowany był z myślą o łatwej adaptacji do kolejnych przepisów FIA i Mistrzostw Polski do klasy Open lub TH czy jakichkolwiek maratonów cross country. Bardzo szybki i wytrzymały (żaden samochód klasy T2 nie ma podejścia) Wszystkie ukończone rundy RPPST w sezonach 2016-2019 rajdy były na pudle!

W sezonie 2019 wystartował tylko w 2 pierwszych rundach. Po ostatniej przeszedł pełny przegląd po rajdowy i jest gotowy na kolejny sezon.

Samochód do obejrzenia w siedzibie Overlimit pod Poznaniem. Jest możliwość umówienia się testy na torze szutrowym w Bednarach, a nawet wynajęcia w ramach testów na rajd wraz pełnym serwisem i opieką Overlimit.


Reklama