Giełda motoryzacyjna

Citroen Saxo VTS 1.6 16v Turbo 264hp 350nm

Cena: 21 500 PLN
Dodane: 01.10.2019
Pojemność:
1600 cm3
Moc:
264 km
Rok produkcji:
2001
Stopień przygotowania:
BAZA
Rzeszów, PODKARPACKIE

Witam, 

Na wstępie zaznaczam ze wystawiam po raz kolejny i ostatni w tym sezonie :). ze względu że nie było nikogo konkretnego zainteresowanego ani jednego oglądającego na żywo :).

Posiadam na sprzedaż Citroena Saxo VTS 1.6 16v rocznik 2001 po dużych modyfikacjach :). Ktoś kto zna temat Saxo vts wie jak ciężko jest znaleźć oryginalny model z silnikiem 1.6 16v(ponieważ wszystko jedździ po KJS) , większość to auta po przeszczepie motoru z 1.1 albo 1.4.... tutaj mamy wszystko tak jak powinno być.

Seryjnie motor miał ok 130KM w tym momencie ma 264HP 350NM wystrojone na PB98 nigdy nie widziało gazu. Spalanie na trasie do ok 100km/h wacha sie w granicach 6.5-7.5L zależy od nogi ;), przy szybszej jeździe raczej nie ma górnej granicy jak to w takich samochodach spalanie nie odgrywa największej roli lecz wrażenia z jazdy ;). Waga Auta to 950kg z całym wyposażeniem seryjnym, więc do ugrania jeśli ktoś chce jest kilka kilogramów wrzucić np dwa kubły a reszta out.

Auto było oryginalnie w kolorze złotym, lecz zostało przemalowane na kolor niebieski z nowego seata kod lakieru: W5N ponieważ taki mi sie podoba, łącznie z komorą silnika jak i wnękami, została zrobiona cała blacharka łącznie z konserwacją podwozia choć tak naprawdę spód auta był niemal w stanie idealnym. Auto było rozebrane praktycznie do ostatniej śrubki ;), na częściach i środkach które były używane nie było oszczędzane, ktoś kto buduje auto dla siebie wie ile czasu i pracy jak i $ jest potrzebne. Mam mase zdjęć itd z przebiegu budowy samochodu do wglądu dla zdecydowanego kupującego ;). Autko jest bardzo szybkie i przyklejone do drogi jak gokart ;). Całe zawieszenie KONI + sprężyny APEX, wszytkie gumy, tuleje, sworznie, drążki założone nowe. Wachacze jak i stabilizator wyczyszczone i pomalowane w kolor czerwony. Belka była regenerowana ok 2lata temu z tego przejeżdżone ma ok 10tyś km.

Wyposażenie:

- wspomaganie kierownicy

- szyby elektryczne

- lusterka elektryczne

- centralny zamek + pilot

-szyberdach

-immobiliser

-abs

Oryginalny 1.6 16v o oznaczeniu NFX komputer na jedną kość. Motor był rozebrany do zera, głowica po pełnej obróbce czyli planowaniu i wymianie uszczelniaczy zaworowych, blok planowany oraz honowane cylindry. Motor odprężony przekładka o grubośći ok 3,8mm. Nowy komplenty rozrząd INA, nowe pierścienie tłokowe, nowe panewki korbowe- sportowe czarne KING RACING. Założone Wtryski paliwowe 525cc, pompa paliwa Walbro 350l/h, założone sprzegło: tarcza z sachs obita kevlarem w warszawie, docisk założony wzmocniony, skrzynia założona z Berlingo o oznaczeniu 20dl67 (która bez problemu ogarnia nawet i wyższe moce) , łącznie z półosiami i przegubami które są owiele grubsze niż oryginalnie, wszystkie uszczelniacze na skrzyni także nowe. Nowy Olej w skrzyni MOTUL SAE 75W80. Silnik zalany olejem 10w60 Valvoline. W aucie jest zamontowana turbosprężarka o oznaczeniu TD05 która była wyskładana na nowo, pochodzi ona ogólnie z subaru. Kolektor tzw baran, dalej DP z kwasówki 2.5", wydech srodkowy przelotowy, końcowy przelotowy z WM SPORT. Dp jak i kolektor owinięte bandażem, przy spokojnej jezdzie jest cicho :). Dolot to filtr stożkowy firmy simota. Z Auta usunięta orginalna chłodniczka oleju a dołożona podstawka oleju łącznie z chłodnicą która znajduje sie w nadkolu od strony kierowcy. W aucie zamontowane są zegary Firmy greedy: Doładowanie, temperatura spalin EGT, temp.oleju oraz ciśnienie oleju. Chłodnica wody firmy NISSENS, oraz dołożony drugi wiatrak. Zamontowany centralny Intercooler z firmy Turboworks wszystko poskładane na niebieskich silikonach tak samo firmy turboworks. Zawór upustowy firmy epmann RF. Wszystko wystrojone na DET3. Kierownica OMP+naba MOMO. Środki lamp zrobione na czarno, zamontowany emblemat VTS w grill, napis turbo pod znaczkami 16v, na tylnej klapie usunięte emblematy jak i wycieraczka, usunięta także antena i zamontowana specjalna pod podsufitką, cały środek zrobiony na czarno podsufitka, boczki itd. Koła Japan RACING JR11 które zostały pomalowane proszkowo w kolor biały, są one w rozmiarze 16" 8J wszystkie 4szt, przód dystans 2cm tył 3cm+nowe śruby specjalne pod te koła, Oponki to SEMI SLICK firmy WESTLAKE SPORT RS w Rozmiarze 205/45 które świetnie przenoszą moc samochodu na asfalt. Tarcze hamulcowe+klocki firmy ATE . Radio Sony cd+USB - głośniki JBL. Być może o czymś zapomniałem napisać bo było tego naprawdę dużo i ciężko spamiętać ;).

Przegląd do 25.10.2019r

Ubezpieczenie: 15.03.2020r

Na wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć telefonicznie 691-022-061. 

Reklama
  • Dodane: 27.06.2018
    Suzuki Swift GTi
    13 pln
    Moc 115 km
    Pojemność 1 298 ccm
    Piła, WIELKOPOLSKIE
  • Dodane: 29.12.2018
    Subaru Impreza GT00 Nardi Torino
    PRZYGOTOWANY DO SPORTU
    33 000 pln
    Moc 218 km
    Pojemność 2 000 ccm
    Białystok, PODLASKIE
  • Dodane: 23.04.2019
    Citroen Xsara VTS
    PRZYGOTOWANY DO SPORTU
    7 500 pln
    Moc 170 km
    Pojemność 2 000 ccm
    Bielsko-Biała, ŚLĄSKIE
  • Dodane: 11.06.2019
    BMW MKliller
    58 850 pln
    Moc 280 km
    Pojemność 3 000 ccm
    Poznań, WIELKOPOLSKIE
  • Dodane: 14.09.2019
    Renault Clio Williams A-gr.
    PRZYGOTOWANY DO SPORTU
    36 000 pln
    Moc 190 km
    Pojemność 1 998 ccm
    Zabierzów, MAŁOPOLSKIE