Giełda motoryzacyjna

Subaru Impreza GT Klatka KJS 260KM

Cena: 30 000 PLN
Dodane: 28.07.2019
Pojemność:
1994 cm3
Moc:
260 km
Rok produkcji:
1998
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Skarżysko-Kamienna, ŚWIĘTOKRZYSKIE

Na sprzedaż Subaru Impreza GT 2.0T rocznik 1998 .

Zakupiony w lipcu 2018 jako seria. Po zakupie okazało się, że jest po przekładce (Anglik).

Od tego czasu sukcesywnie modyfikowany do jazdy po torze. Z najważniejszych rzeczy zrobione:

- Pełna klatka bezpieczeństwa według załącznika zrobiona w GÓRNY-SPORT

- Wywalony szyberdach

- Wywalony cały środek i pomalowany na biało

- Boczki drzwi z PCV

- Mocowania foteli i Kubły Mirco wraz z pasami bezpieczeństwa

- Hamulce przód czterotłoczki wraz z tarczami BREMBO Xtra i klocki Ferodo DS2500

- Hamulce tył dwutłoczki z tarczą 290mm.

- Poliuretany żółte w przednim zawieszeniu

- Zawieszenie gwintowane z regulacją twardości i regulacją kątów.

- Skrzynia biegów 4.44 z dyfrem od Forester 2.5XL

- Wzmocnienie skrzyni biegów MOTOWELD

- Zmienione węże od wody na silikonowe

- Zmienione rury od intercoolera na silikonowe

- Wywalony pseudostożek i wstawiona seryjna pucha filtra powietrza (szukałem jej pół roku, nie do dostania do tego rocznika)

- Dolot chłodnego powietrza ze zderzaka

- Zamontowany Ecumaster EMU Classic i wystrojone auto na 260KM/350Nm

- Procedura startu

- Zegary EGT, Ciśnienie oleju, temperatura oleju i ciśnienie doładowania

- Wskaźnik i kontroler AFR wraz z sondą szerokopasmową

- Hydrauliczny ręczny z dwuobwodową pompą hamulcową.

- Nowe przednie opony Extreme Tyres VR2 R7A na nowym karkasie (200km zrobione na nich)

- Zrobiony nowy rozrząd (pasek, pompa wody, napinacze)

- Płyta pod silnik

Do auta dorzucam starą SPRAWNĄ seryjną skrzynię biegów z dyfrem, szyberdach, dużo plastików z wnętrzna które zostały (stan różny, są zakopane w piwnicy), sprężyny, tarcze i inne części mechaniczne. 2 dodatkowe komplety FELG R16 i kilka opon (VR1 deszczowe, Micheliny R11, Slicki miękkie, opony zimowe).

Z wad auta, pomimo zmiany uszczelki pokrywy zaworów na oryginał leje się trochę z prawej pokrywy, Dodatkowo, auto posiada bolączkę Subaru, czyli nadkoli tył jest już dużo mniej niż w oryginale, to samo z progami. Zaczęło się odzywać łożysko tylne prawe. Poza tym chyba nie ma większych mankamentów, wsiadać i jeździć. Auto regularnie na Torze Kielce, bez większych przygód u usterek :)

Cena do rozsądnej negocjacji. Faktura VAT Marża, możliwa faktura VAT 23%. Ewentualnie zamienię za coś małego z dopłatą do różnicy, szukam czegoś zrobionego do kjs w stylu Sejcento, Swift, może jakiś Civic.


Reklama
Reklama