Giełda motoryzacyjna

Honda Civic B18C4 191KM/187NM

Cena: 10 000 PLN
Dodane: 10.05.2019
Pojemność:
1800 cm3
Moc:
191 km
Rok produkcji:
1995
Stopień przygotowania:
CZĘŚCIOWO PRZYGOTOWANY
Warszawa, MAZOWIECKIE

Sprzedam samochód którym jezdzę od 9 lat, ale ostani 3-4 lata jest używany wylącznie na trackdaye czy imprezy typu TimeAttack.

Poltora roku temu byla wymieniona buda, to w dowodzie jestem wlascicielem od 2 lat, ale wszystko bylo przelożono ze starej budy. Silnik byl zakupiony 5lat temu, z anglika (Aerodeck VTi), z przebiegiem 100k mil, odrazu byl zrobiony remont silnika. Po remoncie przejechano maksymalnie 15tys km. Przez ostatni 4 lata samochód był serwisowany w PSGarage.

Ważny przegląd i ubezpieczenie.

CENA 10.000zl BEZ KUBEŁKA I FELG

Slik 15'' (kute felgi) z oponami RaceGC Wet +1200zl

Rota Slipstream 15'' z Extreme VR2 R7 +2000zl

Fotel kubelkowy Bimarco Futura homologacja FIA do 2020 + pasy 4pkt OMP z homo E +1300zł


Silnik B18C4

Tłoki doprężające P73 NPR 81.5

Pierścieni NPR

Panewki ACL Race

Uszczelki, uszczelniacze zaworowe Honda OEM

Skrzynia S9B seria, ze szpera (nie otwierana, olej wymieniony na OEM Honda)

Chlodnica VTi + korek Skunk2 

Węże silikonowe (made in china)

Pompa wspomagania po kompletnej renowacji (wszystki częsci wymienione na OEM Honda + plyn Honda PSF)

Short shifter custom, linki Integra OEM + tuleje poliuretan

Kolektor 4-2-1 Greddy

Nowe polosi (kompletne z przegubami, przejechano okolo 500km: 1 trackday i 1 SuperOES na Tor Lodz) Tegiwa 

Miska olejowa ze wspawanymi przegrodami

Lekke kolo zamachowe Fidanza

Sprzeglo Exedy stage 1

Rozrząd wymieniony 2 lata temu (10tys maksymalnie)

Wydech z kwasówki 52mm z tlumikiem Rud i tlumikiem koncowym DC Sports (+ silnecer DC Sport)

Dolot Skunk2 Pro Series 

Uszczelka termoizolacyjna Hondata

Wtryski Siemens przerobione na 300cc

Pompa paliwowa Walbro 255lph

Obudowa filtra Integra OEM + rura w zderzak

Chlodnica oleju

Hondata S300

Wystrojone na 191KM/187NM (strojenie Furious)


Hamulce: 

Zwrotnice VTi

Przód 282 / tyl 240, zaciski po regeneracji (bez malowania)

Klocki DS3000 prod, Hawk HPS tyl

Tarcza Brembo

Przewody hamulcowe w oplocie Hel 

Pompa hamulcowa 1cal Integra

BRAKE PROPORTIONING VALVE 40/40 Integra

Nowe medziane prewody hamuclowe i paliwowe w budzie

Break stopper Tegiwa

Chlodzenie hamulcow BYC (wloty powietrza w zdzerzaku)


Zawieszenie:

KONI Coilover Kit (regulacja wysokosci i twardosci)

Sprężyny wymieniony na Hyperco tyl / H&R przod (5kg/8kg) + alu tophatsy 

Poliuretan w zawieszeniu (większość EnergySuspension)

Stabilizator 22mm OEM VTi przód

Stabilizator 23mm tyl od Integra TypeR Spec98

ASR (replika)

Rozporka keichow pod maską OEM VTi

Rzporka dolna przód OEM VTi

X-bar Staffa

Camber kit tyl HardRace

Camber kit SPC przod (regulowane sworznie SPC w seryjnym wahaczu) 

Geometria ustawiona na -2.5 przod, tyl -1.8, zbieznosc 1/16''


Wnętrze:

Czarna konsola (eko-skura)

Czarne boczki (eko-skura + alkantara)

Kierownica 5gen (skura + alkantara)

Czarna podsufitka

Fotele przod Prelude 5gen (eko-skura + alkantara)

Mocowanie fotela dolne Sparco + boczne Staffa

Gaśnica IRP 2kg pod fotelem kierowcy

Nakladki na pedaly OMP

Konsola z cupholderem

Zegary Depo Racing temp i cisninie oleju


Wyposażenie:

Szyberdach elektryczny, wszystko dziala

Szyby elektro


Buda:

Malowana kilka lat temu (wymienione czwiartki), ale nie bardzo dobrze.

Lotka a-la Spoon

Dokladka zdzerzaka a-la VTi 

Lampy tyl Depo LEDy

Lampy przod Depo ambery

DRLy

Burta laminat USDM w kolorze nadwozia


Kola:

Felgi kute Slik 6.5Jx15 (okolo 6kg) z oponami RaceGC Wet 195/50/15, za dopłatę 1200zł

Rota Slipstream 7Jx15 ET28 (praktycznie nowe, przejechali okolo 500km) z Extreme VR2 R7 (dość mocno zuzyte) 195/50/15 za doplatę 2000zl


Do zrobienia:


1) Buda jest wmiare ok, trochę rdzy na masce, krawędziach drzwi, przy szybrdachu: wszystko jest na zdjęciach. Nadkola są ok. Natomiast progi do zrobienia. Na zewnątrz wyglądają bardzo dobrze, nawet pod plastykami, ale od spodu są dziury.


2) Pobiera olej na wysokich obrotach. Przy dlugiej jazdie autostradą 140-150kmh (okolo 5k obrotów) może być 1l/1000km, może nawet więcej. Na trackdayu 4-5 sesji po 10-15min - litr oleju, czasami więcej, czasami mniej. Olej używam tylko Motul 300V. Problem ten występowal odrazu po skladaniu silnika (już 5 lat temu). Kompresja: 17 - 16 - 17 - 16.

Reklama
  • Dodane: 23.05.2018
    Renault Clio 2.0 16v RS Ph1
    17 000 pln
    Moc 169 km
    Pojemność 1 998 ccm
    Warszawa, MAZOWIECKIE
  • Dodane: 29.05.2018
    BMW E30 V8
    25 000 pln
    Moc 286 km
    Pojemność 4 ccm
    Józefów, LUBELSKIE
  • Dodane: 25.01.2019
    FIAT CC 900 SPRZEDANY!!!!!!!
    PRZYGOTOWANY DO SPORTU
    4 500 pln
    Moc 45 km
    Pojemność 900 ccm
    Wałbrzych
  • Dodane: 29.03.2019
    Seat Leon Cupra R
    BAZA
    22 900 pln
    Moc 225 km
    Pojemność 1 800 ccm
    Olsztyn, WARMIŃSKO-MAZURSKIE
  • Dodane: 04.05.2019
    Citroen Saxo 1600, 206Hp 815kg
    PRZYGOTOWANY DO SPORTU
    64 000 pln
    Moc 206 km
    Pojemność 1 600 ccm
    Prievidza