Giełda motoryzacyjna

Mazda MX-5 NBfl 1.8 turbo

Cena: 25 000 PLN
Dodane: 07.05.2019
Pojemność:
1800 cm3
Moc:
230 km
Rok produkcji:
2001
Stopień przygotowania:
CZĘŚCIOWO PRZYGOTOWANY
Kraków, MAŁOPOLSKIE

[SPRZEDAM] Mazda MX-5 NBfl 1.8 turbo, 6b, torsen, klimatyzacja.

Przebieg: około 150k km (turbo od około 5k km)

Blacharka + konserwacja robiona w Otwocku (ludzie z forum MX-5 Polska będą wiedzieli o co chodzi).

Mazda jest uturbiona i posiada następujące elementy:

- kolektor wydechowy Mazdaspeed MX-5 2004 (kupiony ze Stanów),

- turbosprężarka IHI RHF5 Mazdaspeed MX-5 (sprowadzona ze Stanów, przerobiony wirnik ssący w firmie Perun Turbo),

- doprowadzenie oleju do turbosprężarki wężami w oplocie stalowym,

- intercooler FMIC,

- orurowanie dolotu Moto-Race.pl,

- blow-off HKS Style,

- downpipe Moto-Race.pl,

- kompletny układ wydechowy 2,5" Moto-Race.pl,

- wtryski 440ccm (z 2JZ),

- pompa paliwa DetchWerks 300,

- COPs z Audi R8 V10,

- nowe sprzęgło z silnika V6 (większe) z tarczą obitą kevlarem, nowy docisk,

- odelżone koło zamachowe (około -4kg),

- chłodnica aluminiowa, duża Turboworks + wiatraki z Passata i osłona Moto-Race.pl,

- termostat IL Motorsport 88°C,

- podstawka pod filtr oleju z termostatem + chłodnica oleju D1Spec,

- oil catch tank FMIC z dodatkową przegrodą,

- odpowietrzenie skrzyni korbowej,

- rozrząd kompletny + wszystkie uszczelniacze OEM Mazda + pompa wody wymienione około miesiąc temu 03.2019,

- sterowanie ECU Master + moduł bluetooth - wiązka + strojenie M. Klasa (Powered by M. Klasa),

- sonda szerokopasmowa,

- czujnik EGT,

- EBC i sterowanie zaworkiem MAC,

- czujniki temperatury i ciśnienia oleju,

- zawieszenie Koni STRt,

- poliuretany z Olkusza w całym zawieszeniu + łapy dyfra,

- przewody hamulcowe w stalowym oplocie,

- regenerowana maglownica,

- kratownica usztywniająca, dwuczęściowa Moto-Race.pl,

- rollbar Cybul Double Hoop + harness bar,

- pasy 4-ro punktowe TURN ONE,

- drzwi wygłuszone + głośniki,

- radio 2DIN Android + kamera cofania,

- Hardtop (do poprawek),


Auto z zewnątrz niestety nie wygląda porywająco, ale mechanicznie jest zadbane. 

Silnik pracuje równo i praktycznie nie bierze oleju.

Silnik może pracować na dwóch mapach: doładowanie 0.6 bar oraz 0.8 bar. Na drugiej mapie jest około 230 PS i 290 Nm.

Jest potencjał na więcej, bo doładowanie można podnieść bezpiecznie do około 1 bara.

W ECU Masterze zaaplikowane są specjalne limitery, które mają oszczędzać silnik gdy woda i olej są zimne - do temperatury wody około 60 stopni obroty są ograniczone do 3k oraz doładowanie jest ograniczone. Żeby chronić korbowody silnik kręci się do 6700 obrotów (hard cut). Dodatkowo ustawione są limitery na EGT.

Olej wymieniany w silniku co był co 8k km w wariancie wolnossącym, po uturbieniu olej był wymieniany już dwa razy. Olej w skrzyni biegów oraz w dyferencjale wymieniany był jakieś 600 km temu.

W Mazdzie trzeba wymienić tarcze i klocki (same zaciski przeszły regenerację około rok temu).


Cena do negocjacji.

Reklama