Giełda motoryzacyjna

Honda Civic

Cena: 16 500 PLN
Dodane: 11.02.2019
Pojemność:
1800 cm3
Moc:
203 km
Rok produkcji:
1998
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Lublin

Do sprzedaży mam HONDĘ CIVIC 1998r.

Auto przeszło mocno zaawansowane modyfikacje znacznie poprawiające jej możliwości jeśli chodzi o ściganie się we wszelkiego rodzaju amatorskich imprezach sportowych (Superoes, Interia Drive Cup,Classicauto Cup, Super Sprinty …....itp). Co widać na jednym ze zdjęć samochód ma potencjał do zajmowania miejsc na pudle zarówno w klasie pojemnościowej jak i w klasie Pań.

Co do samych modyfikacji:

Samochód został sporo odelżony (trochę jeszcze zostało, np. bitumiczne wygłuszenie podłogi, jeszcze lżejsze fotele, można pozbyć się nagrzewnicy i zastąpić lżejszą elektryczną, zdemontować szklany szyberdach i zastąpić kawałkiem blachy lub poliwęglanu – mechanizmu już nie ma). Obecna waga to 1080kg bez kierowcy.

W układzie hamulcowym jest nowy płyn DOT4 (wymiana 2017r), wymienione przewody miedziane do tylnych hamulców (stare się poddały), przewody gumowe wymienione na stalowy oplot, nowe tarcze + klocki przód (zimmermann), zregenerowane tłoczki tył więc hamuje bardzo dobrze. Do zrobienia jest tylko ręczny, który łapie tylko na jedno koło.

Zawieszenie to kompletny poliuretan (oprócz dużych cukierków – zgodnie ze wszystkimi prawidłami), grube stabilizatory (MB6 przód, Integra tył) rozpórka ala mugen przód góra, x bar tył, gwint H&R wszystko bardzo fajnie się zgrywa i daje dość spory zapas przyczepności.

Silnik to już prawdziwy miszmasz :). Dół silnika to B18c4, głowica B16a2 (odlew ten sam co B18c6), wał korbowy, wałki rozrządu z B18c6, korbowody B18c6 tłotki to doprężąjcy PCTX, chłodniczka oleju B18c6 plus większa w zderzaku Mocal. Układ dolotowy to kolektor ala Skunk2, przepustnica B18c6 wraz z rurą dolotową. Na końcu (lub początku – jak kto woli) filtr (filtron chyba od jakiegoś diesla). Układ wydechowy to kolektor 4-2-1 zakończony 2,45 cala reszta to 2,25 cala na 2 tłumikach przelotowych. Obecnie zalany jest olej millers CFS 10-W60. Na początku roku silnik przeszedł kompletny remont + uszczelnienie w Kappa Motorsport.

Skrzynia biegów to S80 przełożenie główne 4,78 z 4 i 5 z S9b – bardzo krótka (max 220km/h – sprawdzane na niemieckiej autostradzie :) ). Oczywiście ze szperą seryjną Torsen. Zalana jest oryginalnym olejem przekładniowym Honda MTF(wymienionym w tym roku).

We wnętrzu z dodatków mamy kierownicę sportową Dino, fotele kubełkowe, zegary od MB6 i lewarek zmiany biegów (short sihfter + podwyższenie by Kappa motorsport.).

Komputer P28 + strojenie MP Dziubiński. Auto nie było jeszcze hamowane ale przed założeniem tłoków legitymowało się mocą 203KM.

Do samochodu posiadam kilka kompletów felg (15' 3 kpl alu i jeden stal i intry 13' z dystansami na przód – nic nie obciera) z różnego rodzaju oponami.

 Co do blacharki to po prostu jest :). Bolączki poważne typu pęknięcie i rdza na podszybiu przedniej szyby, czy mocowania tylnego stabilizatora zostały zrobione, w 2016 i 2017 r blacharka była odnawiana lecz posiada już trochę śladów korozji. 

Ogólnie samochód jest zwarty, sztywny i bardzo szybki. W brew pozorom buda 5d ma swoje zalety. Oczywiście jest cięższa od 3d natomiast z uwagi na konstrukcję tyłu (duża szyba i trochę więcej blachy) masa jest bardziej przeniesiona na tył co oczywiście poprawia rozkład mas i prowadzenie (tył nie jest aż tak nerwowy jak w 3d).

Radio gra, elektryka działa.

To już chyba wszystko. Na wszelkie pytania z przyjemnością odpowiem telefonicznie (nie odpowiadam na sms i maile). Za kierownicę puszczę tylko poważnie zainteresowanych (po okazaniu gotówki). Sprzedaż na części nie wchodzi w grę. Cena do negocjacji. Ważne ubezpieczenie OC i przegląd.