Giełda motoryzacyjna

Fiat Seicento Schumacher z silnikiem 1,2 8V

Cena: 11 000 PLN
Dodane: 05.02.2019
Pojemność:
1242 cm3
Moc:
103 km
Rok produkcji:
2002
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Wolsztyn, WIELKOPOLSKIE

Na sprzedaż oryginalny Fiat Seicento Schumacher z silnikiem 1,2 8V

- Moc 103KM / 115Nm

Silnik:

- wałek rozrządu Heinrich

- głowica obrobiona, duże zawory

- duża przepustnica

- dolot Dexcraft + filtr stożkowy

- lekkie koło zamachowe

- sportowa tarcza sprzęgłowa OMP

- wystrojony na seryjnym sterowniku

- poduszki silnika poliuretanowe

- duża chłodnica oleju Mocal z termostatem + wentylator

- wydech pełen przelot, kolektor 4-2-1, strumienica i końcowy tłumik przelotowy, bardzo ładny sportowy dźwięk nie przekraczający normy 93dB


Skrzynia biegów:

- 6 speed 13/64 po rewizji w październiku 2018, przejechała jedne zawody (ok. 45km)

- szpera Świątka kupiona nowa w marcu 2018, stan idealny


Zawieszenie:

- przód: amortyzatory Bilstein B6 gwinty regenerowane w styczniu 2018 w Zerkopolu (ustawione na dziurawy asfalt) + sprężyny H&R (2 komplety, dwie twardości: rajdowe i wyścigowe), Camber Plates firmy Silver Project do ustawiania pochylenia kol

- tył: amortyzatory Bilstein B6 regenerowane w styczniu 2018 w Zerkopolu (ustawione na dziurawy asfalt) + sprężyny 2 komplety: H&R (nowe, ani razu nie zakładane) i Eibach PRO Kit (przerobione wg mojego projektu)

- stabilizator tył: robiony wg mojego projektu, poprowadzony wewnątrz tylnej belki (na tulejach poliuretanowych) + frezowane ramiona aluminiowe + unibale Fluro

- cale zawieszenie przód i tył na tulejach poliuretanowych twardych

- tylna belka cala piaskowana i malowana rok temu

- krótka przekładnia kierownicza + wspomaganie elektryczne


Hamulce:

- przód: tarcze Brembo Max, klocki Ferodo DS2500, przewody elastyczne w stalowych oplotach Goodridge

- tył: seryjne, przewody elastyczne w stalowych oplotach Goodridge

- ręczny: wzmacniany mechanizm w bębnach, wydłużona dźwignia ręcznego + wzmocniona oś

- dwa korektory sil hamowania do ustawiania balansu


Karoseria i wnętrze:

- klatka zgodna z zał. J z certyfikatem, robiona w LPM

- dwa fotele Bimarco Expert

- pasy Sabelt

- kierownica Sabelt

- wskaźniki: temperatury wody, temperatury oleju, ciśnienia oleju

- dodatkowe ręczne włączanie wentylatora chłodnicy wody i chłodnicy oleju


Auto w stanie bardzo dobrym, serwisowane regularnie, bardzo zadbane i ładne. Nie poobijane jak inne rajdówki. Zawieszenie dopracowane i zestrojone idealnie, co można zobaczyć na filmiku (link poniżej).

https://www.youtube.com/watch?v=M0LsXtLdQP4


Auto jeździło w czołówce Power Stage Bednary gdzie zajmowało w sezonie 2 miejsce do listopada 2018, po czym awaria silnika nie pozwoliła ukończyć sezonu. Pękł zawór który wbił się w tłok. Do zrobienia są wiec następujące rzeczy: nowe tłoki, pierścienie, korbowody, szlif cylindrów i regeneracja głowicy (lub nowa do wsadzenia). Blok nie jest pęknięty, korbowód nie wyszedł bokiem, nie cieknie olej ani woda. Małym kosztem można wiec odbudować ten silnik.