Giełda motoryzacyjna

Honda Civic B16A2

Cena: 24 999 PLN
Dodane: 14.12.2018
Pojemność:
1600 cm3
Moc:
180 km
Rok produkcji:
1994
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Warszawa, MAZOWIECKIE

Sprzedam w pełni przygotowane i bardzo szybkie auto - Honda Civic z motorem B16A2.

Samochód zbudowany od podstaw na przełomie 2016/2017 roku, po budowie zaczął jeździć od Lutego 2017, na przełomie 2017/2018 przeszedł rewizję mechaniczną wraz z licznymi usprawnieniami oraz pełną odnowę środka (szlifowanie, malowanie). Auto w mijającym sezonie 1 lub 2 w klasie i zawsze w top20 generalki. Poniżej setup:

1. Nadwozie (EG3):
- wypiaskowane, obspawane, zabezpieczone antykorozyjnie i malowane w biały akryl : 2016
- Klatka zgodna z zał. J : 2016
- Wnętrze (usunięte wszelkie wygłuszenia, maty, itp.) malowane na biało 2016 + odnawiane na szaro 2018
- lekka tylna burta z laminatu
- zapinki maski przód + tył
- płyta pod silnikiem gr. 6 mm
- Tylna lotka ala Spoon
Na dzień dzisiejszy delikatny nalot na rantach ! tylnych nadkoli i to naprawdę delikatny!

2. Silnik:
- B16A2 po kompletnym remoncie w 2017 roku, obecnie po zawodach pobiera ok. 0,5 l oleju (10W60 Xado - pełen syntetyk)
- Wałki, talerzyki i sprężynki od B16B (2018)
- Regulowane koła rozrządu Techno5(2018)
- Wtryski 310 (2016)
- Przepustnica seria
- Kolektor dolotowy seria
- Dolot zimnego powietrza z zderzaka
- Strojenie : Furious (2018)
- Duża chłodnica z ATR (2018)
- Przewody chłodnicze silikonowe (2017)
- 2 wentylatory (jeden automatycznie załączone zgodnie z temp. + drugi załączony ręcznie) (2018)
- Kolektor wydechowy 4-2-1 docięty maksymalnie pod miskę + owinięty bandażem (2018)
- Wydech 2.25" + końcowy OEM Look (2016)
- Przewody paliwowe teflonowe w stalowym oplocie wewnątrz auta
- Chłodnica oleju + przewody w oplocie
- Miska olejowa z przegrodami, po spawaniu malowana proszkowo (2018)

3. Napęd:
- Skrzynia S4C z przełożeniem głównym M-factory 5,167 (2017) ; pełna rewizja 2018
- Szpera płytkowa M-factory (2017) ; pełna rewizja 2018
- Oryginalne grube półosie i przeguby
- Lekkie koło zamachowe (2017)
- Sprzęgło Kevlar (2017)
- Maglownica ITR (2018) - najkrótszy lock-to-lock
- Poliuretany (Strongflex) w wybieraku zmiany biegów (2018)

4. Zawieszenie:
- Wszystkie gumowe elementy zawieszenia zamienione na poliuretan Strongflex (2018) łącznie z dużymi cukierkami !
- Stabilizator przód 21 mm (2016)
- Stabilizator tył 16 mm (2017)
- Rozpórka przednia dolna i tylna dolna (2017)
- Rozpórka 3-pkt przednia górna (2018)
- Regulowane wahacze przód SKUNK2 - oryginały (2018) 
- Regulowane wahacze tył HARD RACE - oryginały (2018) 
- Amortyzatory gwintowane Bilstein B6 ustawione w Zerkopol na 'dziurawy asfalt' (2017 + 2018 pełna rewizja)
- Łączniki, końcówki itd. 555 (2018) 
- kąty i stopnie ustawione pod próby track-day + kjs (2018)

5. Układ hamulcowy
- Tarcze 262/242
- Przód Tarcza ATE + klocki Hawk HPS (2018)
- Tył Tarcza ATE + klocki ATE
- Duża pompa hamulcowa ATR 1" (2018)
- Korektor siły hamowania OBP (2018)
- Ręczny hydrauliczny (Korpus Górny-Sport + pompa OBP) > nie widziałem lepiej zawracającego Civica na ręcznym, a to częsta przypadłość w tych autach, tutaj po metodach prób i błędów układ działa tak jak należy (2018)
- Przewody hamulcowe w oplocie Pizza Brakes (2018) + mosiądz w środku w układzie zgodnym z J (2018)
- Płyn hamulcowy Ferodo RBF 660

6. Wnętrze:
- Mocowania foteli zgodne z zał. J
- Naba OMP + quick release OBP
- Kierownica Momo z obsadzeniem lub OBP bez obsadzenia
- Deska w floku
- Klatka zgodna z zał. J
- Otuliny klatki homo FIA na słupkach drzwi + piankowe na reszcie RRS
- Wyłącznik prądu OMP
- Gałka zmiany biegów Skunk2
- Fotel kierowcy Bimarco Grip2 z ważną homo do 2020
- Fotel pasażera Bimarco Expert z wygasłą homo
- Pasy Sabelt z wygasłą homo
- Elektryczne szyby :-)
- Siatka na drzwiach kierowcy
- Piankowe boczki drzwi
- Kuweta kierowcy z paskami antypoślizgowymi
- Gaśnica 2 kg mocowana zgodnie z zał. J
- Akumulator przeniesiony za fotel pasażera w obudowie
- lekka nagrzewnica rajdowa z C2R2

7. Inne:
- Hydrauliczne wspomaganie kierownicy zastąpione elektrycznym - wszelkie przewody w oplocie, kute (2018)
- poduszki silnika czeskie mega twarde i wytrzymałe (2018)
- uszczelki szyb wymieniane na nowe (2018)

Wszystkie elementy montowane jako nowe na, które posiadam liczne faktury. Samochód na dzień wystawienia ogłoszenia posiada 3 wady:
- ciężko otwierająca i zamykają się szyba kierowcy (źle spasowałem szybę z uszczelką)
- delikatnie cieknie spod podstawki filtra oleju
- Wystąpiło jakieś spięcie i świeci się shift light non stop

Można o tych rzeczach nie pisać, ale nie chciałbym by ktoś jechał 300 km i wytykał mi takie rzeczy, w tygodniu 17-21.12 prawdopodobnie te rzeczy zostaną usunięte/naprawione

Auto sprzedawane na FAKTURĘ VAT - cena brutto. Posiadam zdjęcia zarówno z budowy auta (2016) jak i rewizji (2018). 

  • Dodane: 08.06.2018
    Fiat Cinquecento Sporting
    Moc ~80 km
    Pojemność 1 108 ccm
    Warszawa, MAZOWIECKIE
  • Dodane: 26.07.2018
    BMW E36
    13 600 pln
    Moc 100 km
    Pojemność 1 600 ccm
    Warszawa, MAZOWIECKIE
  • Dodane: 10.09.2018
    Toyota Supra
    CZĘŚCIOWO PRZYGOTOWANY
    550 000 pln
    Moc 1250 km
    Warszawa, MAZOWIECKIE
  • Dodane: 16.12.2018
    Fiat 126p Rally
    PRZYGOTOWANY DO SPORTU
    18 900 pln
    Moc 43 km
    Pojemność 650 ccm
    Częstochowa, ŚLĄSKIE
  • Dodane: 14.01.2019
    Renault Clio 2 PH2 Sport 2003 RHD
    BAZA
    6 000 pln
    Moc 172 km
    Pojemność 2 000 ccm
    Poznań, WIELKOPOLSKIE