Sprzedam pucharowego Peugeota 206 ex Matulka
Auto:
- klatka kałuża
- zmieniona poduszka silnika na strongflexa
- lekki akumulator Exide 900 gram (waga z pełnym bakiem 1040kg)
- posiadał stary KSS można wyrobić nowy
- wszystko robione zgodnie ze sztuką (przelotki przewodów hamulcowych itp.)
- świeżo złożone półosie
- pasek led dla pilota
- wentylator uruchamiany z przełącznika
- short shifter
- pasy 6pkt
- fotele Sparco Sprint z homo do 2026
- odchudzona i oflokowana deska
- mała nagrzewnica
- odświeżone blacharsko i nieco lakierniczo
- mocowania pod kobyłki rajdowe
- tuleje wahacza przedniego przednie od RC
Silnik 1.6 NFU:
- wałkami catcams 704
- regulowane koła rozrządu
- dolotem od Lenart
- kolektor dolotowy C2 VTS
- wtryski v8 porsche
- komp peugeot sport + ecumaster det 3+ (wgrana procedura startu + mapa)
- obroniona głowica
- kolektor wydechowy 4-2-1
- wydech 2'25 cala
- dołożona chłodnica oleju od FMIC 17 rzędów + wskaźnik ciśnienia
- olej zmieniany co 2/3 wyjazdy
bez wcześniejszych modów (świnka, wtryski, kolektor + dolot) było 140 koni teraz pewnie około 150.
Skrzynia biegów BE ~ 100 km os:
- szpera płytka Bacci ~ 100km os
- krótkie biegi i przełożenie
- olej zmieniany co 2/3 wyjazdy
- sztywniejsze poduszki skrzyni
Zawieszenie:
- przód peugeot sport
- tył BC Racing z 30 stopniową regulacją
- belka na poli
Hamulce:
- Big brake kit PSA od 306 Gti + ferodo ds3000
- tył seria + ferodo ds2500
- hydrołapa
Do auta znajdą się pewnie:
- parę felg 15 cali
- opony Yokohama, dirreza, race gc
- zestaw amorów peugeot sport + sprężyny
- biegi od skrzyni MA (krótkie)
- obudowa skrzyni MA oraz wszystkie części związane z jej montażem
Miałem robić nowy KSS i SBK ale plany się zmieniły i stąd też wystawiam samochód. W moich rękach jeździło głównie rally sprinty i okazjonalnie jakieś SKJS-y. Dobra baza do HRSMP z racji na historię auta w pucharze oraz RSMP. Do auta posiadam jakieś smaczki typu faktura zakupu, i inne dokumenty. Cena do negocjacji.