Sprzedam Renault Megane IV RS Trophy w wersji z dwusprzęgłową skrzynią EDC.
Auto z 2019 roku, w moich rękach od nowości (leasing, potem wykup). Kupione w salonie "Renault Kraków - Anndora".
Od nowości użytkowane z głową (dwie pierwsze wymiany oleju co 1.5k km w ramach docierania).
Od razu po wyjeździe z salonu przód auta (zderzak, maska, reflektory, krawędź dachu, słupki) zostały oklejone folią PPF w WrapCollabo.
Wyposażenie:
- wersja Trophy (czyli to co wersja "Cup": szpera, twardszy zawias, czerwone hamulce) + aktywny wydech i oznakowanie Trophy
- tapicerka Alcantara
- fotele Recaro
- HUD
- duża nawigacja (TomTom)
- Android Auto / Apple CarPlay
- RS Monitor
- asystent parkowania / automatyczne parkowanie
- kamera cofania
- czujnik martwego pola
- felgi 19" Fuji
- akumulator DESS
Dodatkowo ponad serię:
- intercooler Wagner
- chłodnica oleju Airtec (zastępująca fabryczny wymiennik olej/woda)
- przednie zwrotnice z wersji Trophy-R (większy kąt pochylenia koła)
- wloty powietrza z wersji Trophy-R (zamiast halogenów)
- PPF na całym przodzie auta
- wszystkie szyby przyciemnione we WrapCollabo (w tym przednie najjaśniejszą folia "ceramiczną" - dużo mniejsze nagrzewanie się wnętrza)
- klocki hamulcowe Ferodo DS Uno (przód) / EBC Yellow (tył) + płyn RBF660
- opony Michelin Pilot Sport 4S
- downpipe GT Performance w profesjonalnej izolacji termicznej (heat shield)
- katalizator Euro 4 na dwóch VBandach wstawiony w wydech środkowy (jest też wymiennie pusta rurka na vbandach, w razie gdyby ktoś chciał iść w większą moc)
- strojenie "Bzyk" 333.5km/502nM
Z rzeczy eksploatacyjnych:
- filtr powietrza oraz świece zapłonowe wymienione w kwietniu tego roku
- akumulator w systemie DESS wymieniony w maju tego roku
- olej z filtrem wymieniony kilkadziesiąt km temu
- tarcze przód wymienione niecałe 10k km temu (są na pierwszym komplecie klocków)
- amortyzatory przednie wymienione w lipcu zeszłego roku
- olej w skrzyni wymieniany w maju zeszłym roku (przy ~40k km, była to jego 3cia wymiana od nowości)
Obecnie auto jest gotowe do jazdy i nie wymaga żadnych nakładów eksploatacyjnych (poza paliwem) :)
Dzięki wprowadzonym modyfikacjom auto jest dużo bardziej stabilne termicznie i zapewnia zabawę nawet w gorące dni (czego seria niestety nie potrafi).
Ustawienia geometrii (-2"20' pochylenia przód; -2"20" tył) pozwalają zarówno na jazdę na oponach drogowych, jak i na gładkim slicku (Kumho Ecsta 260/660 bez problemu mieści się w aucie na feldze 18x9 ET45).
Auto wykorzystywane głównie jako funcar (HHC/TM). Jest dosyć szybkie (jeszcze przed modami 1:50 na Poznaniu i 1:55 na Silesia Ring). Używane rozsądnie - po każdym wyjeździe wymieniany olej.
Nigdy nie jeżdzone zimą. Od nowości garażowane.
Na aucie jest jeden element ponownie malowany (błotnik tył lewy) po obcierce - naprawiane bezgotówkowo w ASO - dokumentacja do wglądu.
Do auta są dwie karty oraz stos faktur i dokumentacji serwisowej. Dodaję również wszystkie oryginalne elementy (zwrotnice, intercooler, halogeny, wymiennik woda/olej, downpipe).
Tagi:
Megane RS EDC Megane IV Megane 4 HotHatch Hot Hatch HHC Time Attack Track Day KJS Megane 300