Witam, auto zbudowane w zimę 23/24. Zakupiłem go jako bardzo zdrową serię.
Kompocik nie widział toru ani zawodów i to główny powód sprzedaży, brak czasu na jazdę szkoda mi na niego patrzeć jak bezczynnie stoi. Czasem tylko przejadę się kilka kilometrów obok domu i tyle. Budowałem go z myślą o rajdach w których jak narazie nie mam czasu jeździć.
To co jest zrobione z grubszych rzeczy
- KLATKA CYBUL BMW E36 V5 roll cage z zastrzałami do kielichów zał. J
- ZAWIESZENIE bilstein b16
- SILNIK M54b30
- nowe panewki
-nowy rozrząd
-nowe zawory
-nowe uszczelniacze
-nowe prowadnice
-wzmocniona ośka pompy oleju
- dołożony napinacz łańcucha pompy oleju
- nowa uszczelka pod głowicą
- wałki seria 3,0
podstwa filtra oleju z wyjściami na chłodnicę oleju
-Kolektor ssący seria
Silnik po tej rewizji przejechał około 500 km u Grodzkiego w jedynce później u mnie około 200/ 300 km bez kilometrów oesowych.
Skrzynia ZF 5 bigowa z e46 2.0 d( dorobiona łapa skrzyni )
Short Shifter Swagier + wodzik regulowany odessa
Sprzęgło dwumas M54 + tarcza nowa 240 mm i docisk z 3,0 D
Dyfer szpera elektryczna ( czytaj spaw ) zamontowana + dorzucam szperę 25% małą głowę
- Przewody chamulcowe wewnątrz nowe w 100% od początku do końca
- Przewody paliwowe wewnątrz sztywne również nowe
- Nowy Pedal box CompBrake z balancerem - pompy średnicą dobrane do hamulca są to Chińczyki z zestawu, działają ok
-Nowa Hydro łapa - pompa Wilwood łapa wpięta w układ
- Zegary SincoTech Narrow Band 7-Color Multifunctional Black Racing Dashboard DO926NB
- Maglownica po regeneracji
-Fotele Mirco S2000 na podstawach Swagra stalowych
- Nowa Kierownica RRS
- Nowa Naba MOMO
- Nowe Sześcio-punktowe pasy bezpieczeństwa firmy TURN ONE. FIA płytki mocujące wspawane
- Nowa przednia szyba
sanki przednie wzmocnione płytkami od swagra
- nowe poduszki silnika SWAGIER ( Piszą że z gumy stosowanej w czołgach, bardzo fajnie przenoszą moc i fajnie przytym tłumią )
- Nowe poduszki skrzyni biegów
- nowe gumy tuleje wózka tył
- nowe wózek tył ,
- nowe poliuretany na wahaczach tył.
- WAŁ wyważony, nowe łożyska i krzyżaki.
- Nowy wentylator Spal
- Nowy zbiorniczek płynu chłodniczego
-Nowa chłodnica wody z TDS
- Nowa nagrzewnica wodna lekka Sirocco
- Zaślepiona ściana grodziowa aluminium
- Chłodnica oleju F-mic
- Dorobiona kierownica powietrza w zderzaku,
- hamulce piaskowane i regenerowane zaciski
- Wiązka kabinowa usunięta orginalna, zrobiona nowa od podstaw na przekaźnikach nie ma ECU ADU .
- Komputer silnika seria
- Chłodnica wspomagania
- Akumulator seria przeniesiony na przód. pod nogi pasażera.
- wydech kolektor M52Tu dalej seryjny wydech Z3.
- Ręcznie robiona płyta pod silnik
Poza tym co wyżej od spodu wszystko pomalowane. polecam mechanicznie bez zastrzeżeń. Blacharsko bez oznak korozji pomalowana jedynie dla zmiany koloru, resztę widać na zdjęciach.