Giełda motoryzacyjna

BMW E36 M54b30, Klatka, Bilstein B16

Cena: 47 000 PLN
Dodane: 03.09.2024
Pojemność:
2979 cm3
Moc:
231 km
Rok produkcji:
1996
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Jeziernia

Witam,  auto zbudowane w zimę 23/24.   Zakupiłem go  jako bardzo  zdrową serię. 

Kompocik  nie widział toru ani zawodów i to  główny powód sprzedaży,  brak czasu na jazdę szkoda mi  na niego patrzeć jak  bezczynnie stoi. Czasem tylko  przejadę się kilka kilometrów obok domu i tyle. Budowałem  go  z myślą o rajdach  w których jak narazie nie mam czasu jeździć.  

To co jest zrobione z grubszych  rzeczy 

- KLATKA  CYBUL  BMW E36 V5 roll cage z zastrzałami  do kielichów zał. J 

- ZAWIESZENIE  bilstein b16 

- SILNIK M54b30 

- nowe panewki 

-nowy rozrząd 

-nowe zawory 

-nowe uszczelniacze 

-nowe prowadnice 

-wzmocniona ośka pompy oleju 

- dołożony napinacz łańcucha pompy oleju 

- nowa uszczelka pod głowicą

- wałki seria 3,0

podstwa filtra oleju  z wyjściami na chłodnicę oleju 

-Kolektor ssący  seria 

 Silnik  po tej  rewizji przejechał około 500 km u  Grodzkiego w  jedynce  później u mnie około 200/ 300 km bez kilometrów oesowych. 

Skrzynia ZF 5 bigowa z e46 2.0 d( dorobiona łapa skrzyni ) 

Short Shifter Swagier + wodzik regulowany  odessa 

Sprzęgło dwumas M54 + tarcza nowa 240 mm i docisk  z 3,0 D    

Dyfer szpera elektryczna ( czytaj spaw ) zamontowana + dorzucam szperę 25% małą głowę 

- Przewody chamulcowe wewnątrz nowe w 100% od początku do końca

- Przewody paliwowe wewnątrz sztywne również nowe

- Nowy Pedal box CompBrake z balancerem - pompy średnicą dobrane do hamulca są to Chińczyki z zestawu, działają ok 

-Nowa Hydro łapa  - pompa Wilwood łapa wpięta w układ

- Zegary SincoTech Narrow Band 7-Color Multifunctional Black Racing Dashboard DO926NB

- Maglownica po regeneracji

-Fotele Mirco S2000 na podstawach Swagra stalowych 

-  Nowa Kierownica RRS 

- Nowa Naba MOMO 

- Nowe Sześcio-punktowe pasy bezpieczeństwa firmy TURN ONE. FIA płytki mocujące wspawane 

- Nowa przednia szyba 

sanki  przednie wzmocnione płytkami  od swagra   

- nowe poduszki  silnika  SWAGIER  ( Piszą że z  gumy stosowanej w czołgach, bardzo fajnie przenoszą moc i fajnie przytym tłumią  )

- Nowe poduszki  skrzyni biegów 

 - nowe  gumy tuleje wózka  tył

 -  nowe wózek tył ,

 - nowe poliuretany na wahaczach tył.

 -  WAŁ wyważony, nowe łożyska i krzyżaki.

 - Nowy wentylator Spal 

- Nowy  zbiorniczek  płynu chłodniczego 

-Nowa chłodnica wody  z TDS 

- Nowa nagrzewnica  wodna lekka Sirocco

- Zaślepiona ściana grodziowa aluminium 

- Chłodnica oleju F-mic 

- Dorobiona kierownica powietrza w zderzaku, 

- hamulce piaskowane i regenerowane zaciski

- Wiązka kabinowa usunięta orginalna, zrobiona nowa od podstaw na przekaźnikach nie ma  ECU ADU  .

- Komputer  silnika seria   

- Chłodnica wspomagania 

- Akumulator seria przeniesiony na przód. pod nogi pasażera. 

- wydech  kolektor M52Tu dalej  seryjny  wydech  Z3.

-  Ręcznie robiona  płyta pod silnik  

Poza tym co wyżej  od spodu wszystko  pomalowane. polecam mechanicznie  bez zastrzeżeń.   Blacharsko  bez oznak korozji pomalowana jedynie dla zmiany  koloru, resztę widać na zdjęciach. 




Reklama
Reklama
Reklama