Sprzedam moje prywatne auto Clio 4 RS pochodzące z rynku Szwajcarskiego.
Auto może i z dużym ale udokumentowanym przebiegiem "autostradowym" ; regularnie serwisowane w Szwajcarii w ASO Renault (średnio co rok max. 2lata jest wpis w ASO w ogólnodostępnej bazie) : ostatni wpis: 13.04.2022 217118km.
Podwozie auta z racji pochodzenia z wygląda super, wolne od korozji, wygląda jak w dużo "młodszych" autach.
Serwisy/wymiany w ciągu ostatniego roku których dokonałem:
-wymieniony układ paliwowy (4x wtryskiwacze z listwą + pompa wysokiego ciśnienia) z Clio 4 RS 2016 o przebiegu 60tys. km. Auto pali na dotyk :).
-nowe łożysko koła przód oryginał renault (sierpień 2023)
-nowe klocki tył ferrodo (sierpień 2023)
-świeży olej full syntetyk ELF 900 SXR - sierpień 2023 (jest to moja druga wymiana na dokładnie taki sam olej, pierwsza w grudniu 2022 i przez ten czas nie musiałem dolać ani razu)
-filtr powietrza/kabiny (luty 2023)
-nowe 4x świece NGK (marzec 2023)
-obszycie kierownicy skórą (luty 2023)
-nowe wycieraczki (marzec 2023)
-nowy pasek osprzętu silnika (marzec 2023)
-nowa z ASO antena :) (marzec 2023)
-zamontowane radio/multimedia renault z poliftowej wersji + zamontowana kamera cofania
-akumulator ( grudzień 2022)
-wgranie polskiego menu do zegarów (grudzień 2022)
Co wiem, że należałoby zrobić i na co obniżam cenę :
-próbowałem nabić klimę ale na jednym przewodzie zdiagnozowano mikropęknięcie; łatwo dostępne spod maski do naprawy - najlepiej to oddać fachowcowi do spawania, wymienić na nowy przewód (koszt używanego przewodu to 200zł) lub po prostu użyć jakiegoś uszczelnienia/kleju (wybór technologii naprawy zostawiam nowemu nabywcy)
-wspomniane radio poliftowe działa, gra dobrze, obsługuje kamerę cofania ale jakby "nie widzi zapłonu" (nie uruchamia się samo po odpaleniu auta tylko trzeba je włączyć ręcznie + wyłącza się po parunastu minutach pracy i trzeba je znów włączyć). Być może to kwestia jakiegoś "kabelka" bo poprzedni właściciel miał radio aftermarketowe. Na "+" jest to, że poprzedni właściciel zamontował nieco lepsze głośniki i wygłuszył piankami wszystkie drzwi,
-lakierniczo jak na zdjęciach, są jakieś ryski, odpryski na masce od kamieni, przytarcia na zderzaku tył adekwatne do wieku/przebiegu/ceny
-koła wymagają uwagi (mają rysy/otarcia + opony takie sobie).
Poza tym auto prezentuje się bdb. i wygląda na co najmniej połowę tego przebiegu. Jeździ bdb. i daje niesamowitą frajdę z jazdy (nie dziwie się, że ktoś nim tyle km pokonał ;), dźwięk wydechu/silnika jest oszałamiający a automat super wygodny).
Zapraszam rozsądne osoby do zakupu (proszę pamiętać, że to najtańsze clio 4 RS na otomoto/olx/giełdzie ale wg. mnie na pewno nie najgorsze - oglądałem paręnaście egzemplarzy zanim wybrałem ten i wiem w jakim stanie są te auta i w jakim przyjeżdżają z zagranicy). Auto wystawiam w takiej cenie żeby faktycznie "sprzedać a nie sprzedawać" (kupiłem już nowego, dużo młodszego "hot hatcha" więc po prostu chcę "uwolnić gotówkę" - nowe auto "do wglądu" dla kupującego na miejscu). Jestem pewien, że pierwszy rozsądny klient będzie pozytywnie zaskoczony stanem auta i odjedzie nim zadowolony do domu.
W razie pytań proszę dzwonić/pisać. Pozdrawiam Krzysiek