Sprzedam projekt torowego Mustanga, który budowałem przez ostatnie 4 lata.Niestety, w momencie kiedy w
Polsce amamatorski motorsport naprawdę fajnie się rozwija i brać Mustangowa aktywnie w nim uczestnicy, mi niestety przestało się chcieć jeździć sportowo.
W związku z tym, postanowiłem sprzedać auto żeby niestało tylko w garażu, ale nadal czynnie odwiedzało tory :). Samochód jest naprawdę szybki również na krętych, małych obiektach
co nie raz udało się udowodnić na wielu imprezach. Udało mi się go tak przygotować, aby przejeżdżać imprezy bezusterkowo, cały zeszły sezon nie było najmniejszej awarii, co powoduje, że
można się skupić na jeżdżeniu, a nie wkurzaniu, że znowu coś się gotuje lub pęka (przed wymianą wszystkich elementów hamulcowych miałem łącznie 6 kompletów popękanych tarcz).
Mody silnika, jeżeli chodzi o moc były znikome, więc motor jest niewysilony i pomimo przejechania trochę kilometrów na torze ma jeszcze sporo przed sobą, podobnie jak skrzynia biegów.
Autem praktycznie nigdy nie upalałem kapora, mój styl jazdy pozwalał przejeżdzać cały sezon na jednych oponach, więc cały układ przeniesienia napędu jest w dobrym stanie, a to co
się zużyło zostało wymienione (szpera, wał). O samochodzie mogę opowiadać w nieskończoność, więc jeżeli ktoś chciałby dodatkowych informacji chętnie podzielę się wszystkim.
Informacje o samochodzie i modyfikacjach:
W oryginałe
Ford Mustang GT 2013 rok wersja Premium winter, felgi 19 cali, spojler CS, przebieg ok 106. tyś km
OC, PT aktualne
Modyfikacje:
Body, exterior:
1. Maska Laminat Tiger hood, malowana w kolor lakieru https://www.chicane23.com/body-and-aero/hood-mustang-2013-2014.html
2. Splitter przedni i canardsy - Time Attack Customs
3. Spojler - chińczyk carbon
4. Wyciągnięte halogeny dla lepszego przepływu powietrza
5. Tow hook ford pergormance
6. Zabezpieczone antykorozyjnie podwozie
7. Catch tank do oleju z mostu
Wheels, brakes
1. Apex EC-7 Anthracite whells 19x11 ET52
2. Opony Goodyear Eagle F1 Supersport R 305/30R19 102 Y XL FR przód/tył
2. Dystance przód 20mm Dystom
3. Hamulce przód na bazie zacisków 6 tłoczków AP racing 9668 i kopii rotorów AP racing 372/36mm. Adaptery, dzwony, rotory zrobione przez Pizza brakes także cena nowych rotorów
tak naprawdę w cenie zwykłych tarcz. Nowiutki komplet w pudełkach w komplecie - coś ala https://www.essexparts.com/ap-racing-by-essex-radi-cal-competition-brake-kit-front-cp9668372mm-ford-mustang-s197-05-14
4. Tylne hamulce konwersja na GT500 (tarcze, adaptery)
6. Przewody w stalowym oplocie Pizza brakes
7. Klocki Carpotech XP12 przód i XP10 tył
8. Chłodzenie hamulców przód
Engine, cooling, performance
1. Dolot Roush, program pod benzyne 98, odcinka 7200 rpm
2. Chłodnica wody Mishimoto
3. Chłodnica oleju Mishimoto https://www.mishimoto.eu/ford-mustang-5-0l-oil-cooler-kit-11-14.html
4. Wał aluminiowy
5. Wyścigowy moduł ABS z modelu 302S (pernametnie wyłącza kontrolę trakcji)https://performanceparts.ford.com/part/M-2353-CA
6. Kontrola trakcji Race TCS działająca na wycinanie zapłony, nie na bazie ABS http://www.racetcs.com/
7. Załączanie wentylatora chłodnicy w dwóch trybach auto lub załączony na stałe
8. Brak katalizatorów, tłumiki oryginalne dzięki czemu można jeździć bez problemu a głością na wszystkich torach
9. Szpera zregenerowana płytki przejechały jeden sezon, przełożenie oryginalnie 3.73
10. Olej 5W50
Suspension
1. Amortyzatory, sprężyny, stabilizaory - Ford Performance https://performanceparts.ford.com/part/M-FR3A-MGTA
2. Watts link Cortex Track https://cortexracing.odoo.com/shop/cwl-40-2000-cortex-2005-2014-mustang-xtreme-grip-tm-watts-link-system-track-1711#attr=
3. Wahacze dolne Cortex Track https://cortexracing.odoo.com/shop/clca-40-2000-cortex-2005-2014-mustang-xtreme-grip-rear-lca-system-track-1712?category=16#attr=
4. Wahacz górny Steeda https://www.steeda.com/steeda-mustang-adjustable-upper-control-arm-555-4112.html
5. Gumy z wersji Boss https://www.cortexracing.com/shop/fms-m-5638-c-ford-performance-front-lower-control-arm-bushing-kit-competition-2005-2014-mustang-9992?category=16#attr=
6. Bump steer kit https://www.cortexracing.com/shop/cbs-40-1000-cortex-2005-2014-mustang-bump-steer-kit-1734?category=16#attr=
7. Camber/Caster platesy https://www.cortexracing.com/shop/ccp-40-1000-2-maximum-motorsports-2005-2014-mustang-caster-camber-plates-8025?category=16#attr=
8. Camber bolty Eibach https://eibach.com/us/1328/5.81260K-FORD-Mustang-pro-alignment
9. Na powyższym udało się zrobić negatyw na ok -3.15 stopnia
Interior
1. Kierownica Sabelt
2. Zegary na trzy pomiary, zriobiony pomiar temp. oleju oraz temperatury wody (dodatkowe fizyczne czujniki)
3. Klatka Trela motorsport zgodna z zał. J
4. Środek wydmuszka - zdemontowane fotele, kanapa, audio, wygłuszenia. Zostawiony w pełni sprawny nawiew z AC, tunel środkowy i deska rozdzielcza
Elektryka w pełni sprawna tj. sterowanie elektryczne lusterek, szyb, domykanie szyb, zamykanie z kluczyka, itd.
5. Fotel kubełkowy Bimarco Futura 2, pasy szelkowe
Lista modyfikacji jest długa, a ich wartość pewnie przekracza wartość samochodu. Mam większość oryginalnych części, mogę pomyśleć nad sprzedażą w innej konfiguracji.
Z mankamentów:
- Samochód sprowadozny ze stanów jako uszkodzony Run&Drive naprawiony w Polsce przez poprzedniego właściciela
- Miałem nim dwa spotkania z bandą przez co przód był trochę uszkodzony, maska została wymieniona na Laminat, ale zderzak i nadkole było naprawiane.
- Samochód sporo stał w garażu przez co trzeba wymienić akumulator, obecny nie trzyma już pojemności
Mogę się wymienić lub częściowo rozliczyć w dwie strony (do 150 tyś. zł) na:
- Inny samochód, ale cywilny - mogę rozważyć praktycznie wszystko