Giełda motoryzacyjna

Mazda MX5 NB 1.8 Torsen 6 biegów

Cena: 36 500 PLN
Dodane: 04.11.2022
Pojemność:
1800 cm3
Moc:
140 km
Rok produkcji:
2000
Stopień przygotowania:
CZĘŚCIOWO PRZYGOTOWANY
Szydłowiec, MAZOWIECKIE

Mazda MX5 NB MIRACLE

1.8l

Skrzynia 6B

Torsen

2000r

Sprzedam MX5 przygotowane do walki na torze.

Auto w moim posiadaniu od Lipca 2020r z przebiegiem 249 000 km

Kupione w DE.

Auto przygotowane na tor.

Auto startuje w pucharze Miata Challenge. Konkurencyjne w swojej klasie.

Pozwoliło mi przywieźć puchar zarówno z I jak i II ligi Miata Challenge oraz waczyć o podium za sezon w swojej klasie.

Zacznijmy od blacharki.

Mazda juz w DE miała naprawiane tyły progów oraz podłużnice przód.

Jest to zrobione średnio estetycznie(na progach oryginalne nakładki wieć nie kłuje w oko), ale solidnie.

Na obecną chwile, na nadwoziu są 3 purchle. Po jednym na tylnych błotnikach i jeden na tylnej klapie.

Wizualnie dokładka przód FUN COMPANY, progi i tylne chlapacze oryginały z elastycznego materiału.

Z tyłu wycięty zderzak oraz zamontowany dedykowany tłumik BASTUCK z podwójną centralną koncówką.

We wnętrzu auta oryginalna drewniana kierownica zastapiona kierownicą OMP, fotel kubełkowy Mirco MX5, pasy szelkowe SANDTLER oraz rollbar STAFFA.

Na początku tego roku, cały spód auta został rozebrany, usunięte oznaki korozji (podłoga bardzo zdrowa, nigdzie nie było żadnej drziurki, tylko powierzchowne wykwity)

odpowiednio zabezpieczone i pomalowane Raptorem w kolorze nadwozia a profile zamkniete zabezpieczone woskiem.

Wszystkie elementy zawieszenia zostały wypiaskowane, polakierowane proszkowo i zabezpieczone woskiem.

Każda śrubka oczyszczona i ocynkowana.

Wszystkie elementy gumowe zostały zastąpione Poliureteanami Strongflex.

Poduszki silnika nowe twarde OEM.

Zaciski hamulcowe wypisakowane i polakierowane, do tego oczywiście zregenerowane.

Przewody w opolocie, płyn Motul RBF600 (zmieniany co sezon czyli jakieś +- 4 tyś km)

Grube serwo + pompa 15/16

Zawieszenie gwintowane TEIN Advance Z. Gruby regulowany stabilizator przód (26mm), dolne rozpórki,

górna rozpórka STAFFA, rollbar STAFFA (podobno lżejszy od Cybulowego).

Silnik po zakupie auta przeszedł drobny remont.

Została zrobiona głowica, wymienione pierscienie (OEM nominał), oraz panewki korbowe (OEM nominał)

Auto jeździ na oleju 5W50

Do tego oczywiscie wpadł nowy osprzęt silnika z rozrządem i pompą wody. Świece, przewody itd itp.

Jest też gruba chłodnica, temperetura stoi pion, nawet przy +30st na torze.

Na początku roku przy okazji prac przy podwoziu została zdjęta skrzynia biegów. Auto dostało nowe sprzęgło, docisk, łożyska, uszczelnienia.

Wpadł też nowy wysprzęglik, układ został wypłukany i zalany nowym płynem. W skrzyni wymieniony olej. Wymieniony również olej w dyfrze (mocowania dyfra również poli).

Jest podstawka pod filtr oleju oraz zegar temp oleju.

Na wiosne kupiony nowy akumulator.

Jest pewnie wiele rzeczy o których zapomniałem napisać.

Generalnie auto mega wdzięczne i nie chce się z nim rozstawać, przez cały okres użytkowania jedyna awaria to zerwany pasek od alternatora.

A na każdą runde jeżdżę na kołach.

Przegląd i ubezpieczenie do Sierpnia 2023r. Mazda przechodzi przeglądy bez zająknięcia.

Wystawiam ją tylko i wylącznie dlatego, że trafia mi się inne torowe auto które od zawsze chodziło mi po głowie.

Sprzedaż na oryginalnych felgach z oponami Semi slick Nankang.

Kwota którą chcę dostać, nie jest nawet kwotą modyfikacji i prac przeprowadzonych przy aucie.