Giełda motoryzacyjna

Fiat Seicento

Cena: 9 500 PLN
Dodane: 26.03.2022
Pojemność:
1108 cm3
Moc:
100 km
Rok produkcji:
1998
Kraków, MAŁOPOLSKIE

Sprzedam Fiata Seicento przygotowanego do KJS’ów. Auto przez większość swojego życia najprawdopodobniej stało w garażu i tak też niestety było u mnie 😞 . Były wielkie plany na rajdową kariere XD, ale no życie weryfikuje. Samochód kupiony 2 lata temu i od tego czasu “przygotowywany” do zabawy. W ostatnim czasie wykonany został duży serwis/przegląd całego auta i to co było konieczne zostało zrobione. Auto było zdecydowanie za głośne i został założony wydech z końcowym od pasata B3. Poprzedni właściciel miał samochód przez mniej więcej 5 lat i nie często gościł na KJS'ach. Zdjęcia pokazują, że przyłożył się i większość części została pomalowana więc rdzy na aucie brak, poza maska, która jest delikatnie pogryziona co pokazane jest na zdjęciu. Ale teraz do rzeczy, poniżej lista gratów wstawiona do tej wspaniałej maszyny wyścigowo/rajdowej:

-silnik 1.1 z górą od 1.2 (wg. wykresu auto ma ponad 100hp), wstawiony tam jest jakiś bardzo ostry wałek i przez co Sejo chodzi jak A.gr EVO na jałowych obrotach (efekt łutututu), jeśli komuś nie bd to pasowało dorzucam jeszcze 2 wałki (jakiś rajdowy + ori 866 sportinga). Ewidentnie lubi górę (moim zdaniem pasuje tu odcine przesunąć do góry i wystroić furke co by lepiej się napedzała) Do tego det-3, podwójna przepustnica i pewnie jakaś obróbka głowicy byłą robiona. Generalnie wiedz, że coś się dzieje pod maską.

-6 speed z Punciaka i klasycznie wyciągnięty kosz

-ukochany przez wszystkich bilstein b6 na grubej ladze, przód gwint. Spreżyny to H&R

-hamulce mają przewody w stalowym oplocie, założone jest chyba ferodo ds2500, tył po regeneracji, nowe linki szczęki itd. itd

-buda jak mówiłem legancka, nie dzwoniona nie zjedzona przez rudą szmatę. Jakieś tam wgniotki są no ale hej to nie fura na Ultrace. Dół wyczyszczony polakierowany jest gitówa, można upalac zimą bez obaw, że od soli zrobi się wóz Freda Flinstona. Klatka klasycznie dla Małopolski czyli Siekier (pozdrawiam Łukasz 😛). Jakieś tam nawet otuliny FIA są założone. Więc na BK nikt nie będzie się sadził. Aku w bagażniku. Ściągnąłem maty bitumiczne z przodu (ważyły około 4,5kg). Pasowałoby to tylko ropą odczyścić i ładnie malnać na biało. Rozpórka pod maską górny + rozpórka dół (ta pod mocowanie płyty pewnie też górny). Jest sztywniutko. Zderzaki ori sporting. A i co ważna auto zarejestrowane na 2os. Przegląd jest ubezpieczenie do 06.2022. Więc wsiadać i łupalać.

-jakieś obręcze z Forda dość nietypowe, ale fajnie się prezentuje + czarne i okrągłe Ekstrim Tajers. Mają już pewnie co najmniej ze 4 lata, ale na jakieś treningi będą idealne. Szpilki + dystanse.

-kubełki bimarco cobra 2

-pasy takata (fake, miałem zmieniać, ale kasa poszła na serwis)

-praktycznie nowa kiera RRS

-i jeszcze w ciul innych rzeczy które sobie pewnie przypomnę jak się zobaczymy 🙂

Co tu dużo mówić, moim zdaniem fajna furka z potencjałem. Klasycznie w rajdówce każdy bd musiał zrobić coś pod siebie dlatego nie ma co wybrzydzać. Za oferty typu “PANIE DAM PJEŃĆ KOŁA I DAWAJ GO NA LAWETE” od razu dziękuje. Cintków trochę przerobiłem i widzę jak wygląda teraz rynek. Sejo nie jest wiadomo idealne, ale do grupy KJS’owych parchów nie należy! Cena: 9800zł. Ale wpadnij, pogadamy będzie Pan zadowolony. Do oglądnięcia w Krakowie

Partnerzy