Giełda motoryzacyjna

Suzuki Swift GTi

Cena: 13 PLN
Dodane: 27.06.2018
Pojemność:
1298 cm3
Moc:
115 km
Piła, WIELKOPOLSKIE

Suzuki Swift GTi mk3, 1992, G13B

Wyposażenie wnętrza:

- Fotel Sparco Junior FIA

- Fotel Sparco Montecarlo FIA - obszyty na nowo

- Pasy Sparco 3" FIA 4pkt.

- Pasy OMP 4M, 4pkt.

- Deska flok

- Kierownica QSM, zamsz, 6cm odsadzenia

- Wskaźniki temperatury i cisnienia oleju - DEPO

- Akumulator przeniesiony do tyłu (nowy akumulator)

- Hamulec ręczny bez blokady

- Lekkie, niepalne boczki drzwiowe,

- Podłoga pod nogami oklejona folią zabezpieczającą

- Gaśnica

- Przyciemniane szyby

- Elektryczne lusterka i szyby

- Regulacja kierownicy

Silnik:

- Sportowe panewki, obrobiona głowica

- Remont: Wał + pierścienie + blok + panewki komplet + głowica

- Dołożony "Amortyzator" silnika - lepsza reakcja na gaz

- Powiększony dolot

- Wydech przelot 2" - 2 x tłumik przelotowy, końcowy wykonany z nierdzewki (piękne rajdowe brzmienie)

- Nowa chłodnica wody, nowy termostat

- Rozrząd nowy, pompa wody

- Nowe kable zapłonowe

- Nowe świece

- Zalany Valvoline VR1 Racing 5w50 (jeździłem tylko na Motulu 300V i Valvo)

Zero zużycia oleju od remontu, nawet przy jeździe "do odcinki". Zero kopcenia / dymienia. Pięknie równo pracuje. Składany przez Frodan Motorsport - mechnika obsługującego samochody do profesjonalnych wyścigów. Przejechane od remontu: 1,500km docierania + 1 zawody i 2 treningi.

Skrzynia:

- Sprzęgło Exedy

- FD - 4,44 - matiz

- 3-ka matiz

- Remont kompletny (synchronizatory, koła zębate, FD, uszczelki)

- Nowy olej 75w90 full synt.

- Nowe przeguby

Buda:

- Klatka bezpieczeństwa Scheffler Racing wg. zał. J - certyfikat, malowana na biało + folia zabezpieczająca

- Pełen remont blacharski - podłoga, nadkola, progi

- Poszerzone nadkola tylne

- Usunięty szyberdach - zanitowany i zakonserwowany

- Odmalowany na oryginalny kolor z palety Suzuki

- Rozpórki przód góra i dół

- Pełna konserwacja podwozia

- Długie szpilki kół + długie nakrętki

- Maska na zapinki - Sparco, niebieskie

Zawias:

- Bilstein B6/B8 - gwint zbudowany na zamówienie w Zerkopol do Swifta - zestrojony na nawierzchnie płaskie (Bednary, Track Day)

- Sprężyny Jamex -35mm

- Tuleje poliuretanowe - żółte, sportowe

- Nowe wahacze przednie

- Wzmocnione mocowanie wahaczy

- Regulowana geometria zawieszenia (Możliwość ustawienia negatywu przód i tył)

Hamulce:

- Tarcze Brembo

- Klocki Ferrodo

- Stalowy oplot - Hel, niebieskie

- Nowe przewody hamulcowe miedziane

- Nowa pompa hamulcowa

- zregenerowane zaciski

- sprawny korektor siły hamowania (dobrze hamuje tył)

Wszystkie opisane elementy są nowe albo mają za sobą maksymalnie 7 imprez typu Power Stage Bednary. Auto zostało praktycznie poskładane na nowo i przy demontowaniu jakiegokolwiek elementu był on wymieniany na nowy markowego producenta. Zero kompromisów. Zero ściemy. Auto od pasjonata dla pasjonata. Garażowany.

Sprzedaję bo chcę się przesiąść na RWD.

Auto na obecnym opisanym setupie jeździ tak:

https://www.youtube.com/watch?v=w4fnknFITUQ

"Do wygrywania" - brzmi jak typowy frazes ale w tym przypadku dokładnie tak jest. Nie ma szybszego auta w klasie do 1400cc.

Przegląd techniczny ważny do czerwca 2019

OC ważne do kwietnia 2019

Cena: 13 900 zł

Ponadto za dopłatą mogę dorzucić:

Koła:

4szt. 15x7 - Federal 595RSR

4szt. 15x7 - Federal 595RSR

4szt. 14x6 - Federal 595SS

4szt. 14x5,5 stal - Verdstain na deszcz

4szt. 15x7

3szt. 15x6

3szt. 14x5 stal

Zapasowe części:

- Blok silnika G13B

- Głowica G13B

- Tłoki, korbowody, wałki rozrządu

- Kable zapłonowe

- Rozdzielacze zapłonu

- 2x chłodnica GTi, wentylator

- Skrzynie biegów matiz/swift 1.0/ Gti

- Amortyzatory Koni Sport, koła zamachowe

- Lampy przednie, przełączniki, deska rozdzielcza

- Fotel oryginalny kierowcy

- Serwisówka do Swifta z opisem każdej śrubki – Biblia do osób chcących dokładnie i samemu serwisować Swifta

- Cała masa drobniejszych i większych części aby utrzymać go na chodzie w razie niespodziewanej awarii

Reklama
Reklama