Kalendarz imprez motoryzacyjnych

Track Day i Wyścig Endurance

poniedziałek 17.08.2020
SlovakiaRing
MOTOCYKLE, WYŚCIG
 Im szybciej się zapiszecie tym lepiej bo macie taniej. Do 30.04. obowiązuje cena 175 Euro za dwa dni na torze. Po tym terminie cena wzrośnie i za dwa dni na torze trzeba będzie zapłacić 195 Euro. Płatne w całości przed szkoleniem.
Liczba miejsc jest ograniczona. Udział w szkoleniu gwarantujemy osobom, które po zarezerwowaniu miejsca dokonają opłaty za udział w wydarzeniu.
Kostki pomiarowe dodatkowo płatne - koszt 30 Euro
Miejsca w boksie są dodatkowo płatne - koszt to 50 Euro.
WYMAGANE DOKUMENTY
👉Dokument tożsamości
👉Ubezpieczenie od kosztów leczenia
👉Ubezpieczenie od sportów ekstremalnych
❗❗❗❗Szczegółowy regulamin dostępny na stronie internetowej www.duszanteam.pl ❗❗❗❗
Uczestnicy podzieleni są na 4 grupy w zależności od stopnia zaawansowania
Podczas Track Day'a odbędzie się 3 godzinny wyścig Endurance.


Szczegółowy harmonogram zostanie zamieszczony na stronie Fb Duszanteam ok. 3 dni przed wydarzeniem.
👉 Kadra instruktorska:
Główny instruktor Mirosław Bożek – licencjonowany instruktor sportów motocyklowych a pomagają mu zawodnicy z Pucharu Polski oraz WMMP
🚛🚛TRANSPORT MOTOCYKLA 🚛🚛
Jest możliwość transportu motocykla na miejsce szkolenia po wcześniejszym zgłoszeniu tego w formularzu zgłoszeniowym. Motocykl należy dostarczyć do siedziby organizatora tj. Mysłowice ul. Obr. Westerplatte 12 c najpóźniej na 2 dni przed dniem szkolenia. Koszt transportu 150,00 zł.
🏍🏍WYPOŻYCZENIE MOTOCYKLA 🏍🏍
Kawasaki zx400r – 200,00 zł/za sesję
Kawasaki zx300r – 150,00 zł/za sesję
Chęć wypożyczenia motocykla należy zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym. Cena wypożyczenia zawiera paliwo, opony itd. (nie dotyczy zawodników, szczegóły u organizatora). W przypadku zniszczenia motocykla powyżej 50% wynajmujący zobowiązuje się do pokrycia kosztów części.
🍎 CATERING 🍜🥤
napoje i drobne przekąski
🛌 🛌NOCLEGI 🛌🛌
Możliwy jest nocleg na torze w formie biwaku lub w hotelu przy samym torze.
📷 ZDJĘCIA
Zdjęcia wykonywane są przez profesjonalnego fotografa.
❌Kategorycznie zabrania się wchodzenia na nitkę toru podczas szkolenia w celu wykonania prywatnych zdjęć. Takie zachowanie zagraża bezpieczeństwu uczestników szkolenia.
👉 Zapisywać się można wysyłając formularz zgłoszeniowy, który znajdziecie na naszej stronie https://www.duszanteam.pl/Zgloszenie
Informacje:
☎ Sabina 729 549 357
☎ Mirek 697 248 346
📧 mirek.duszanteam@gmail.com
Wielkie dzięki sponsorom za ich dobre serce 👏👏👏
Loriz
Legato-motocykle.pl
Moto-Point Odzież Motocyklowa
RobertOzon
Tattoo-Boom
LTD 34
SMO Serwis Motocykli i Ogumienia
#jjrspedycja
Endurance - Regulamin
➡Motocykle w każdej postaci mające dwa koła (oprócz PitBike, Kayo, Supermoto, itp.).
➡Grupa max 3 osobowa, wiek od 13 roku duży tor, od 8 lat mały tor. ➡Drużyna może mieć mniej uczestników, maksymalnie trzy motocykle.
➡Uczestnik jeżeli nie przekracza 18 roku życia musi posiadać pisemna zgodę rodziców.
➡Motocykl może mieć owiewki torowe jak i drogowe z tym, że przy owiewkach drogowych wszystkie elementy szklane typu lampa, kierunkowskaz muszą być zaklejone, zabezpieczone taśma klejąca na przykład "power tape".
➡Każda modyfikacja jest dozwolona jeżeli nie zagraża życiu lub zdrowiu zawodnikowi lub innym uczestnikom.
➡Przekazanie kostki pomiarowej następuje w depo ( miejsce wyznaczone), przy braku kostki nie są liczone okrążenia danego uczestnika.
➡Dozwolone są opony drogowe jak i torowe.
➡Numer startowy ma być naklejony w widocznym miejscu, przód owiewki "czaszy", spód szyby.
➡Motocykl nie może mieć żadnych wycieków. Wycieków nie może być z silnika, układu chłodzącego, układu zawieszenia.
➡Kierownica przy pełnym skręcie nie może dotykać zbiornika paliwa lub innych elementów motocykla prócz odbojników przy ramie.
➡Klipony nie mogą mieć ostrych zakończeń, uszkodzenia przy "wywrotce" muszą być wyoblone aby nie były ostre.
➡Klamki hamulec i sprzęgło nie mogą po wciśnięciu dotykać palcy przy manetce, musza być zakończone oble, nie ułamane ostre.
➡Osłona na hamulec przy manetce.
➡Klamka hamulca nie może dotykać manetki gazu.
➡Motocykl nie może mieć luźnych elementów, niedokręconych śrub.
➡Gąbki w baku pod sam korek, aby przy wywrotce nie wylało się nagle całe paliwo, pomaga też w zakrętach przy połowicznie zatankowanym zbiorniku.
➡Jeżeli są przewody hamulcowe w oplotach to mają być bez trójnika.
➡Osłony na dekle silnika.
➡Wlewy i zlewy wody i oleju zabezpieczone stalowym drutem.
➡Wydech nie głośniejszy niż 98 dB norma jest rygorystycznie sprawdzana przez właścicieli toru.
➡Opony dowolne.
➡Sety - podnóżki niełamane zakończone tworzywem sztucznym, po uszkodzeniu wyoblone nieostre.
➡Osłona łańcucha – rekin.
➡Sprawne dwa hamulce przód tył.
➡Dwa otwory w rynnie zabezpieczone przed wyciekiem, w deszczu otwarte na suchym zamknięte.
➡Lampka o stałym nie mrugającym czerwonym świetle włączona w deszczu.
➡Dwa wyłączniki zapłonu jeden w pobliżu kciuka.
➡Miejsca na numer zawodnika osobisty bardzo ważne : OPEN 125 Białe tło niebieskie cyfry RS 200 białe tło zielone cyfry przód i ogon.
➡Kask o atestach Europa - ECE 22-05 ‘P’ Japonia - JIS T 8133 : 2007 USA - SNELL M 2010.
➡Kombinezon skórzany jednoczęściowy lub dwuczęściowy.
➡Ochraniacz na kręgosłup.
➡Brak kolczyków, łańcuszków, bransolet innej biżuterii powodują one przy wywrotce uszkodzenie a nawet urwanie palca lub przyduszenie.
➡Uczestnik nie może być pod wpływem alkoholu lub/i innych środków odurzających, pobudzających.
➡Start odbywa się z dobiegnięcia do motocykla trzymanego kolegę z zespołu.
➡Motocykliści ustawieni zostaną na starcie według najlepszego czasu z mierzonego treningu. Motocykle będą ustawione jeden za drugim po skosie do startu według ustawień sędziego.
➡Zmiany kierowcy, motocykla mogą następować według własnych ustaleń danego teamu lecz tylko w wyznaczonym miejscu.
➡W sytuacji zagrożenia, wszyscy uczestnicy zjeżdżają i ustawiają się do wyjazdu z depo tak jak wjechali do depo bez możliwości tankowania i zmiany kierującego lub motocykla.
➡W razie sytuacji spornych jedynym sędzią jest Mirosław Bożek.
➡Każdy obowiązkowo musi posiadać duże poczucie humoru oraz olbrzymi uśmiech :)
➡Harmonogram dnia Endurance: rano pół godzinny warm up, pół godziny kwalifikacje, pół godziny warm up, wyścig 3 godziny. Wygrywa zespół który zrobi najwięcej okrążeń.
➡To nie są wyścigi !!! Jest to zabawa mająca na celu spędzić miło czas z innymi pasjonatami motosportu.

Reklama
Reklama
Reklama