Giełda motoryzacyjna

Renault Clio II Sport - Superoes Track Day - 180 km 915 kg

Cena: 32 500 PLN
Dodane: 01.02.2021
Pojemność:
1998 cm3
Moc:
180 km
Rok produkcji:
2000
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Jędrzejów, ŚWIĘTOKRZYSKIE

Witam, sprzedam używane Renault Clio II Sport, przystosowane do sportu. Lekkie, szybkie, dużo modyfikacji. Auto z czołówki klasyfikacji Kryterium Toru Kielce „Superoes”. Moc 180 km, 200 NM, waga ok 915 kg.

Opis:

Samochód: Reanult Clio II Sport ph I, 2000r.; salon PL; auto w naszych rękach od 2011 roku, od tamtej pory sukcesywnie modyfikowane do sportu.

Silnik: pochodzi od nowszego modelu, Clio II ph3 2004r. (182km), wraz z komputerem oraz wiązką elektryczną; regeneracja głowicy oraz jej dalsza obróbka – ostre wałki rozrządu „Świątek”; powiększone i polerowane kanały, polerowane i docierane zawory, planowanie głowicy (doprężenie); kolektor ssący RS, kolektor wydechowy 4-2-1; uszczelki teflonowe pod kolektor ssący; zrobiony nowy dolot z filtrem stożkowym, oddzielony od silnika i gorącej chłodnicy; cały silnik złożony na nowo – nowe pierścienie, panewki, regulatory hydrauliczne, komplet uszczelek; lekkie koło zamachowe 4,3 kg; usunięta klimatyzacja; wydech przelotowy 2’; wgrana aktualizacja oprogramowania z większym dawkowaniem, przesunięte odcięcie; większa przepustnica od Rn 3,0 V6; wszystkie poduszki silnika i skrzyni zmienione na poliuretanowe; silnik w serii na hamowni pokazał 162 km, po modyfikacji 180km i 200 Nm, auto mierzone w „Godula Motorsport” w Niepołomicach.

Skrzynia biegów: seryjna, ze zmienionym przełożeniem głównym, krótkim 4,90

Zawieszenie: Bilstein B14, modyfikowany przez firmę „Zerkopol”, regulacja pochylenia przednich kół, obecnie -2,5 st.; tulejki wahaczy poliuretanowe, nowe wahacze od ph3; dystanse do tylnej belki pochylające tylne koła – negatyw ok -1,5 st.; dystane kół: przód 3cm, tył 1,5cm, długie szpilki plus nakrętki; oryginalna przekładnia kierownicza z krótszym skokiem;

Hamulce: usunięta pompa ABS, usunięty fabryczny korektor siły hamowania – zastąpiony regulowanym RRS; hydrauliczny ręczny; przewody hamulcowe w stalowym oplocie; płyn hamulcowy Motul RBF 660; klocki przód Ferodo DS2500; założone mniejsze tarcze oraz inne jarzma przód pod koła 13’ (fabryczne też posiadam);

Karoseria: auto z 2000r, ph I, wspawana klatka bezpieczeństwa, skręcana z Clio CUP 2005r., (oryginał Renault Sport); lekkie drzwi i klapa bagażnika z laminatu, (oryginalne dorzucam); wszystkie okna z poliwęglanu, oprócz przedniej szyby czołowej; rozpórka regulowana przednich kielichów; fotel kubełkowy Sparco Sprint V z homologacją FIA (do 2021); czteropunktowe pasy bezpieczeństwa Sparco; sportowa kierownica; akumulator przeniesiony do bagażnika; materiałowe uszy holownicze przód i tył;

Samochód sprzedaję na kołach zimowych (felgi alu Rn Megane 15’x6J, opony GoodYear UltraGrip8 185/60/r15 w stanie bardzo dobrym), Dodatkowo mam do sprzedania mnóstwo dodatków do tego auta, m.in. felgi OZ RS 15’x7J, felgi Intra 13’x7J, felgi stalowe 13’x7J oraz duża ilość opon wyczynowych; oryginalny katalizator i tłumik środkowy, tłumik końcowy Scorpion; skrzynia biegów ze szperą Quaife i krótkim przełożeniem – uszkodzona; tylne zderzaki 2 sztuki; itp.

Auto regularnie od 2011 roku, startuje w Kryterium Toru Kielce „Superoes”, regularnie na „pudle”, ścisła czołówka, wygrany Puchar Renault Clio; kilka startów w Classic Auto Cup na Torze Kielce, również w ścisłej czołówce generalki; Tor Poznań: 1:52, z potencjałem na lepszy wynik; Auto używane tylko do jazdy wyczynowej, nosi adekwatne ślady użytkowania, w pełni sprawne i pełne wigoru, aktualne badanie techniczne i ważne ubezpieczenie OC. W serwisice YT można znaleźć mnóstwo filmów z autem w roli głównej, m. in. https://www.youtube.com/watch?v=LazGATC-U50 Jeśli o czymś zapomniałem proszę pisać lub dzwonić: 516 054 938 (nie odpowiadam na sms, jedynie telefon lub wiadomości do ogłoszenia)

Reklama
Reklama
Reklama