Hej!
Na sprzedaż moje oczko w głowie, Honda Civic V gen kompleksowo przygotowana do rajdów KJS, SKJS, Rallysprintów czy RO. Hondę posiadam od 2015 roku i od początku przebudowywałem ją stopniowo do sportu. Wszystko robione z głową, bez druciarstwa czy oszczędzania. Auto jest dosyć dobrze znane z imprez na Mazowszu oraz Dolnym Śląsku gdzie startowałem w KJSach oraz SKJS (Tarmac Masters). W odpowiednich rękach jest w stanie wygrywać w klasie do 1.6 czy nawet generalki KJSow.
Specyfikacja auta była głównie przygotowywana pod KJS/SKJS więc tam najlepiej się czuje. Natomiast można sobie zaadoptować je pod innego typu imprezy.
W 2019 Honda przeszła dość duży remont z wymianą większości podzespołów na nowe, co pochłonęło ogromne koszta. Dla poważnie zainteresowanych dokumentacja zdjęciowa z prac.
Auto od samego początku garażowane, praktycznie nie jeżdżone w deszcz czy śnieg. Ostatnie lata wożona na każdą imprezę na lawecie.
Honda do obejrzenia w Warszawie na Bemowie. Opłaty ubezp. i przegląd do Maja 2021
Pełna specyfikacja:
Silnik
- B16A3 – silnik seryjny, bardzo zdrowy (nie kopci, b. wysokie stopnie sprężania na zimno i ciepło)
W grudniu 2020 wymienione na nowe: rozrząd, uszczelki, uszczelniacze wałków i wału, termostat, przeguby, wszystkie oleje i płyny
- miska olejowa nowa + przegrody
- Sprzęgło nowe, ceramika Xtreme Clutch + odelżone koło zamachowe
- Kolektor wydechowy 4-2-1 by Noud + bandaż termiczny (posiadam też seryjny B16)
- Reszta układu wydechowego 2,5’, tłumik środkowy i końcowy Magna Flow
- Kolektor dolotowy seria B16
- Duża chłodnica z ATRa + 2 duże wentylatory SPAL
- Skrzynia biegów S80 (Torsen) + najkrótsze 3,4,5 Mfactory (przebieg 1000km, praktycznie nówki) – wszystko składane w JHM
- Najkrótszy seryjny magiel z ITRa (świeżo po regeneracji, przebieg jakies 300km)
- Aluminiowa płyta pod silnik by PK Motorsport
- rozporka 3 pkt ze stoperem pompy hamulcowej
Zawieszenie
- Zestaw gwintowany H&R monotube
- Stab przód najgrubszy z MB6
- Całość w najtwardszych żółtych poliuretanach Strongflex oraz Whiteline
- Wahacze + sanki świeżo po malowaniu proszkowym
- tylne wahacze regulowane (stalowe)
- Wszystkie łożyska, sworznie nowe wstawione na początku 2019
Ukł. Hamulcowy
Praktycznie w 2019 w całości zregenerowany i wyposażony w nowe podzespoły.
- Zaciski P+T po pełnej regeneracji
- Przewody w stalowym oplocie
- tarcze DBA 4000
- Klocki HAWK przod HT10, tył DTC30
- pompa hamulcowa 1 calowa z dużym serwo
- Hydrauliczny ręczny na pojedynczej pompie (działa😊 co nie zawsze każdemu wychodzi😉
- Wszystko zalane i regularnie wymieniane płynem Motul RBF660
Wnętrze
- 2 kubełki z uszami i homologacją FIA do 2023 (Mirco RS2, OMP )
- Pasy 2x 6pkt z homologacją FIA
- Klatka rozbudowana (zastrzały do kielichów, krzyże w drzwiach) zgodna z zał. J, wykonana w Trela Motorsport.
- Deska wyflokowana
- Kierownica RRS zamszowa z odsadzeniem
- Kuwety rajdowe
- Zegary dodatkowe (temp wody, temp oleju, cisnienie oleju)
- Otuliny klatki z homo FIA
Nadwozie
- Buda bardzo zdrowa bez śladów korozji
- Lekka maska
- Lekka burta
- Clear blacki przód
- Red-white lampy tył
- Lusterka ala Spoon lekkie
- Nadwozie w całości oklejone porządną folią w Adrenaline Shell (prezentuje się wyśmienicie + zabezpieczony lakier)
Koła
- w cenie 2 komplety kół 15’ z oponami AVON ZZS (srednie i miękkie), Race GC wety.
Sporo części zapasowych w cenie.
Cena: 25 tys pln (do negocjacji)
Kontakt: 692 118 576 lub FB