Sprzedam: Honda CRX 2 gen ED9 przygotowany do startów w imprezach superoes, kjs, power stage, rallysprint.
SILNIK: D16Z5 po kapitalnym remoncie, doprężony , obrobiona głowica, zalany Motul 300V 15w50
UKŁAD DOLOTOWY: seryjny dolot, wkładka Pipercross,
UKŁAD WYDECHOWY: kolekrot 4-2-1 ebay skrócony, przelot 2', końcowy turbo works
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia hybryda, przełożenie 4.4, lekkie koło zamachowe 4,3 kg, sprzęgło spiek 4 łopatki (nowe), nowy docisk exedy, długie szpilki.
ZAWIESZENIE: przód: amortyzatory bilstein B8, sprężyny eibach -35, tył gwint h&r (dokładam bilstein b8 + eibach -35) 95% poliuretan (energy suspension, bikopur, cukiery duże oem nowe) rozpórki przód góra, tył góra, tył dół, regulowane wahacze przód i tył (nowe)
UKŁAD HAMULCOWY: przód: zwrotnice EE8, jarzma Ek4, zacisk mb6, tarcze speedmax 262, klocek ferodo ds performance (nowe), tył zacisk ep3, tarcze 260 ep2, przewody w oplocie HEL, pompa hamulcowa 15/16 Integra, hydrauliczny ręczny (pompa wilwood 0.625, korektor siły hamowania wilwood)
BODY-KIT: maska laminat+zapinki, błotniki z laminatu + sprzężynowe zapinki do zderzaka, brak szyber dachu.
ŚRODEK: klatka LPM, kubły mirco wrc/s3 sztywno zamocowane do podłogi, pasy omp 4pkt 3" i 3pkt 2", aku w bagażniku, solidna dźwignia ręcznego, podstopnica pilota omp.
Samochód posiadam od 10 lat, prowadzony z Niemiec, jestem pierwszym właścicielem w kraju, od 3 lat stoi w garażu nieużywany.
4 lata temu został wykonany remont generalny silnika, silnik doprężony, obrobiona głowica, obspawana komora silnika plus nowy lakier w komorze. Pobór oleju znikomy.
Silnik przygotowany do ostrych wałków i strojenia, aktualnie 141 KM i 157 Nm.
Karoseria w bdb. stanie, bezwypadkowa, podłoga cała prosta, żadnych pęknięć itp, przydało by się zrobić konserwacje podwozia.
Z zewnątrz w stanie dobrym, zderzak przód trochę zmęczony, jeden błotnik z laminatu lekko uszkodzony, nadkola tył reperaturki robione kilka lat temu.
Samochód naprawdę w dobrym stanie technicznym, gotowy do startów,
Z minusów: wychodzi rdza pod wlewem paliwa, słaby akumulator, tuleje dolne amortyzatorów z przodu do wymiany.
Auto sprzedaje na kołach z twingo 13' opony przód pirelli slick mieszanka średnia 90%, tył: michelin slick wyścigowy s412 80-90%,
Dodatkowo dużo części: m.in. błotniki oryginalne, głowica zapasowa, półosie, części skrzyni biegów i wiele innych.
cena do negocjacji
więcej informacji udzielę telefonicznie : 721 - wyświetl numer -