Mr2 ZZW30 2000 r. 2zz-ge
Silnik:
1.8VVTL-I 2zz-ge sprowadzony z Japonii
- silnik seria, usunięte wszystkie możliwe bolączki na nowych częściach z ASO
- miska oleju z przegrodami + obniżony smok
- chłodnica oleju setrab 16 rzędów + mocal
Układ dolotowy:
- filtr stożkowy AEM 70mm
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy celica
- custom 2,5” dwa tłumiki MG Motorsport
Układ napędowy:
- skrzynia biegów polift ze szperą oem
- sprzęgło obite kevlarem
- koło zamachowego odelżone u Otoczaka
- short shifter z nowymi linkami
- koła przód 16x7+195/50 yokohama a048 koła tył 17x8 225/45 yokohama a048 + komplet oryginalnych 15” z federal rs
Zawieszenie:
- zestaw zawieszenie gwintowanego BC Racing
- zestaw stabilizatorów Whiteline
- poliuretany superpro wszędzie gdzie się dało
- rozpórka tył i przód na zamówienie
- śruby do regulacji kątów superpro
- breastplate
Układ hamulcowy:
- seria + klocki EBC yellow stuff (dorzucam nowy komplet tarcz)
Elektronika:
- EMU Classic + moduł BT
- procedura startu
- lekki aku przeniesiony do przodu
Środek i na zewnątrz:
- 2x kubeł mirco GT, super wygodny (mogę dołożyć oryginalne skórzane stołki)
- pasy Salbet 4 pkt 3”
- kierownica RRS
- usunięty miękki dach
- hard top z lekkimi mocowaniami
- rollbar skręcany z mocowaniem do słupków CRMO, tylko 16kg wagi.
- progi TRD
- dokladka przod TRD
- gaśnica 2kg
MOC:
jest równo 200km, obniżony lift i jedzie się w szerszym zakresie. Waga auta to 980kg z ¼ baku.
Z wagi można jeszcze sporo zejść, można tez wrócić do typowo ulicznej wersji bo wszystkie wyciągnięte elementy auta dodaje w pakiecie.