Citroena Saxo VTS z 2000 r, samochód przygotowany do sportu:
-Karoseria mega zdrowa , zero dziur oraz rdzy ze świeczką szukać takiego egzemplarza Citroena
- cała obspawana
- wzmocnienia kielichów przednich
- klatka Race Cages rozbudowana z zał. J (certyfikat)
Silnik:
- dolot Raceland
- wydech 2 cale na środkowym AWG oraz końcowym przelotowym.
- lekkie koło zamachowe
- lekkie koło pasowe
- rozrząd robiony max 500 km temu
- olej Valvoline Racing VR1 10w60 także świeżo zmieniony
- regulowane koła rozrządu (tylko koła bez wałków, zamontowane w ramach dalszej modyfikacji)
- nowa poduszka silnika tył
Skrzynia:
- 13/61
- sprzęgło LUK komplet nowy także 500 km przebiegu.
- nowa linka sprzęgła
-szpera płytkowa gripper
Zawieszenie:
- Bilstein B6 + eibach w bdb stanie .
- w ostatnim czasie zrobione końcówki drążków oraz ustawiona zbieżność.
Hamulce:
- większe przód z C2
- przód kpl TRW także po okolicach 500 km.
- tył niestety tarcze i klocki nadają się do wymiany
- kolektor siły hamowania RRS
Wnętrze:
- pasy kierowcy Sparco 4 pkt. Z utraconą homologacją
- pasy pilota QSP z homologacją do 2021 r.
- mocowania foteli zgodne z J.
- deska flock
- naba + kierownica z odsadzeniem 350mm
- boczki drzwi spienione PCV 3mm.
-kuwety carbonowe
-otuliny
-kierownica rrs carbonowa
Koła:
- szpilki kół + dystanse 20 mm – 4 szt
- OZ Racing F1 na Extreme Type R , jeszcze coś przejadą .
- lekkie stalówki na Extreme Type W w stanie idealnym.
- Speedline Indianapolis
Ogólnie super stan budy- więc jak najbardziej można inwestować, lecz myślę że w tej specyfikacji się nieźle odpycha i można walczyć