Witam,
Sprzedam swoje Clio Sport Ph1. Auto w moim posiadaniu od 2013r, trakowane jak oczko w głowie i to napewno widać. Na przełomie 2015/2016r, zbudowane przezemnie osobiście pod SKJS. Akutalnie można od ręki pojechać nim także GSMP (debiutant) czy RO Open 2WD.
Można powiedzieć, że wśród rajdówek to auto to igła, bardzo zadbany egzemplarz. Sprowadzony jako bezwypadkowy ze Szwajcarii. Na pewno wart swojej ceny, co mogą potwierdzić osoby, które widziały to auto na żywo. Największy plus mojego Clio to jego prowadzenie; mimo, że to ośka – jest bardzo przewidywalny i przyjazny w prowadzeniu.
Więcej zdjęć, filmy, onbordy:
https://web.facebook.com/UpalatorRallyTeam/
W zasadzie wystawiam auto w cenie zakupu samych części i samochodu. Auto budowałem ponad rok, dbając o każdy detal. Wszystkie części były nowe, niektóre elementy dołożone, również nowe w kolejnych latach – ogólnie od zbudowania przejechałem 10-12 imprez, z czego większość to SuperOesy w Kielcach.
Rok produkcji 2000.
Pojemność 1998ccm.
Moc około 170-180KM.
Wyprzedając pytania, dlaczego sprzedaje auto w takim stanie: jakiś czas temu przeprowadziłem się i akutalnie nie mam gdzie tego samochodu trzymać nie mówiąc już o czasie na jazde. Smutne ale prawdziwe..
-Karoseria
Usunięte zbędne elementy wraz z matami wygłuszającymi
Obspawana karoseria wewnątrz
Obspawana komora silnika
Klatka RACE CAGE max rozbudowana
Pomalowane całe wnętrze oraz komora silnika
Wszystkie spawy zabezpieczone profesjonalnym lakierem, nadkola wewnątrz pokryte chlorokauczukiem
Maska z Carbonu
Klapa włókno szklane
Nowa carbonowa płyta pod silnik
Uchwyt holowania RRS
Dla wygody pozostawione elektryczne szyby i lusterka
-Napęd
Skrzynia JC5 z przełożeniem głównym 4,9 oraz szperą McFactory
Wymienione synchronizatory 2. oraz 3. Biegu
Shorthifter na uniballu + dodatkowy shortshifter na wybieraku skrzyni
Nowe sprzęgło, nowy triod lewej półosi
-Zawieszenie
Sanki obspawane, zabezpieczone antykorozyjnie i pokryte chlorokauczukiem
Wahacze zabezpieczone antykorozyjnie i pokryte chlorokauczukiem
Komplet tulei poliuretanowych
TopMounty przedniego zawieszenia
Zawieszenie BILSTEIN B14 + dodatkowe sprężyny na tył APEX
Nowe sworznie zwrotnic
Podkładki do pochylenia tylnych kół – finalnie 3,5* negatywu
Śruby do pochylenia kół przednich EIBACH – finalnie 2,5* negatywu
-Hamulce
Usunięta pompa ABS
Cały układ hamulcowy wykonany od podstaw
Korektor - pokrętło WILWOOD
Pompa Hamulcowa - RRS 750 + hydrołapa
Przewody hamulcowe w oplocie
Tarcz ATE POWERDISC
Klocki przód Ferodo Performance, tył ATE
Dodatkowy korektor siły hamowania tylnej osi
Dla bezpieczeństwa i spełnienia wymogów regulaminów pozostawiony seryjny ręczny z zapadką na nowych linkach
Przednie zaciski hamulcowe wypiaskowane, pomalowane na złoto, wszystkie uszczelniacze, prowadnice itp. Nowe
Całość zalana płynem MOTUL RBF 660
-Silnik
Kolektor dolotowy „RS” z Ragnotti
Wymieniony rozrząd z KZFR
Wymieniony pasek osprzętu wraz z napinaczem
Usunięty układ klimatyzacji(sprężarka, chłodnica, przewody), zamontowana dodatkowa rolka z Toyoty
Komputer po remapie
Procedura startu, przesunięta odcinka
Wymieniony termostat, wyczyszczone wszystkie węże chłodzenia, wspomagania itp.
Zamontowana lekka dmuchawa
Zamontowany mały zbiorniczek spryskiwaczy (1L) wraz z pompką
Zamontowany mały akumulator (35Ah)
Do tego stożek Green z doprowadzenie zimnego powietrza
Jeżdzony tylko na Motulu(akutalnie świeżo po wymianie oleju)
-Układ wydechowy
Kolektor wydechowy 4-2-1 z Clio Ragnotti
Cały układ wydechowy wykonany z Kwasówki o średnicy 2,25” na dwóch tłumikach
Zaślepiona druga sonda lambda
Poliuretanowy wieszak tłumika
-Układ kierowniczy
Wymienione końcówki drążków kierowniczych
Wymienione manszety drążków
Customowe łożysko kolumny kierowniczej + obniżenie kolumny
-Wnętrze
Fotele z uszami SABELT Taurus Renault SPORT – oba w rozmiarze L
Pasy bezpieczeństwa Sabelt 6pkt + oczka z blaszkami
Mocowania foteli zgodne z „J” + szyny boczne Renault Sport
Zredukowana wiązka
Homologowane otuliny
Regulaminowe gaśnice – 2x2kg wraz ze stalowymi opaskami
Kierownica - RRS 350
Duża lampka LED
Siatka na kaski Sparco
Lekkie boczki drzwi
W razie pytań proszę dzwonić.
Pozdrawiam, Krzysiek.