https://cbtp.asean.org/slot onlineslot gacorslot gacorslot gacorslot gacorslot gacorslot gacor https://bxartsfactory.org/slot-gacor-maxwin/https://www.splayce.eu/slot-pulsa/ https://esign.bogorkab.go.id/qrcode/psk/slot-gacor/https://snip.eng.unila.ac.id/wp-content/uploads/slot-gacor/http://desa-bolali.klatenkab.go.id/files/slot-gacor/https://www.jurnal.stimsurakarta.ac.id/public/journals/https://kobar.umkm.kalteng.go.id/files/slot-gacor/https://www.uniqhba.ac.id/assets/slot-gacor/https://www.staipibdg.ac.id/-/slot-online-gacor/https://disdagperin.bekasikota.go.id/slot-gacor/https://journal.widyatama.ac.id/slot-gacor/https://stis.ac.id/slot-gacor/https://gradosyposgrados.ucjc.edu/https://ejurnal.iainlhokseumawe.ac.id/public/slot-deposit-pulsa/https://www.kelasips.com/slot-gacor/ SieScigam.pl | Ogłoszenie - Peugeot 106 Rallye 150 KM

Giełda motoryzacyjna

Peugeot 106 Rallye 150 KM

Cena: 25 900 PLN
Dodane: 15.07.2022
Pojemność:
1587 cm3
Moc:
152 km
Rok produkcji:
1998
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Lębork, POMORSKIE

Cześć!

Sprzedam swoją ukochaną rajdówkę czyli Peugeota 106 Rallye. Jest to oryginalne Rallye, które kupiłem w 2014 roku. W tamtym momencie była to jeżdżąca baza z klatką i oryginalnym silnikiem 1.6 8V. Właściwie od razu zmieniłem go na docelowe 1.6 16V. Po doposażeniu we wszystko co potrzebne przejeździłem nim kilka sezonów w KJS-ach a następnie po gruntownym remoncie blacharskim (mam zdjęcia) autko stało w garażu kolejne 4 lata w oczekiwaniu na lepsze czasy do rajdowania które w moim przypadku nie nadeszły. Wymienię większość modyfikacji jakie przeszedł do tej pory:

- silnik 1.6 16V, dół od Saxo VTS, góra od C2 VTS (większe zawory), wystrojony na DET3 na 152KM i 152NM - wykres w zdjęciach, komputer na jedną kość

- aluminiowy kolektor ssący z C2

- większa przepustnica 60 mm z Clio 2.0

- gąbkowy filtr powietrza ITG z customowym airboxem który może nie wygląda pięknie - robiłem go sam a artysta ze mnie słaby - za to działa bardzo dobrze i mieści bardzo duży filtr

- kolektor 4-2-1

- wydech 2 cale

- wydajna chłodnica Nissensa z dodatkowym wentylatorem

- dodatkowa chłodnica oleju

- skrzynia biegów 13x64 robiona przez Pana Wojtka Gierala

- zawieszenie Bilstein B8

- poliuretany w całym zawieszeniu

- pancerna płyta aluminiowa pod silnikiem o grubości 8 mm

Wewnątrz:

- klatka zgodna z załącznikiem "J" wykonana przez budowarajdowek.pl

- pasy Sabelt z utraconą homologacją

- fotele z utraconą homologacją

- short-shifter

- hydrołapa RRS

- korektor siły hamowania

- dodatkowe wskaźniki temperatury oleju i ładowania akumulatora

- całe wymagane obecnie w SKJS wyposażenie dotyczące bezpieczeństwa

Wymienione świeżo przed tym sezonem:

- nowy lekki akumulator żelowy przeniesiony do środka samochodu

- nowe tarcze Brembo MAX pod większy zacisk 266

- nowe klocki hamulcowe Ferodo DS 2500

- nowy płyn hamulcowy RBF 660

- olej Valvoline 10W60

- nowy wydech od kolektora wydechowego do końca auta za 2500 zł

Na obecną chwilę samochód przygotowany jest do sezonu, przejechał nawet rozruchowo jeden SKJS. Silnik pięknie podaje, nie bierze ani grama oleju i jest w świetnej kondycji. Obecny setup samochodu jest bardzo solidny i nie przesadzony - oparty na sprawdzonych podzespołach, który przynajmniej na północy Polski pozwalał walczyć o najwyższe lokaty w KJS-ach i Rallysprintach. Nigdy nie oszczędzałem na utrzymaniu swojej rajdówki i tak jest również w tym momencie. Nie ma nigdzie rdzy, prezentuje się bardzo ładnie i nawet jeśli ktoś ma taki pomysł to może wrócić do silnika 8V i startować w przyszłości w rajdach historycznych jako że jest to oryginalny Rallye. Sprzedaję tylko i wyłącznie ze względu na to że od kilku lat nie idzie mi "rajdowanie". Z rzeczy które należałoby jeszcze poprawić - belka skrętna jest w dobrej kondycji jednak jednej śrubie skończył się gwint i została obspawana, trzeba by się tym zająć żeby zrobić to jak należy i czasami czuć że serwo pompy hamulcowej już niedomaga. Przegląd i OC ważne jeszcze prawie cały rok.

Jeśli o czymś zapomniałem napisać to proszę o wiadomość lub telefon. Cena podlega tylko kosmetycznej negocjacji ponieważ samochód jest dokładnie taki jak w opisie powyżej i nie będzie żadnych niespodzianek. Jeśli szukasz zadbanej 106-ki i to w fajnej wersji to jest to godny egzemplarz. Proszę o kontakt poważnie zainteresowanych osób.