Sprzedam świeżo zbudowaną rajdówkę na bazie Peugeot 106 s16.
Cena do negocjacji.
Auto rocznik 2000, oryginalne s16, żaden przeszczep, sprowadzony ze Szwajcarii w lutym 2014 roku, jestem jego 3 właścicielem w PL.
Jak dotąd nie brał udziału w żadnych imprezach rajdowych, po zbudowaniu – w styczniu 2021, przejechał 4 imprezy trackday na torze Jastrząb i Kielce oraz kilka treningów na warszawskim autodromie Bemowo. Nie miał żadnej poważnej przygody, rolki itp.
Co zostało zrobione:
1. Przy okazji montażu klatki u Grzegorza Barana (zgodna z załącznikiem J) niewielkie prace blacharskie: przód tzw. trójkąty wycięte przerdzewiałe elementy i wstawione nowe i zabezpieczone.
Klatka w wersji dość „podstawowej” – celem było usztywnienie budy przy ograniczonej masie.
2. Poza pracami blacharskimi i montażem klatki, auto zbudowane i na bieżąco serwisowane przez Janka Korneckiego – Kornecki Auto Sport.
3. Wnętrze: wywalony środek, 2 kubełki Bimarco Hummer z uszami bez homo, mocowania kubełków OMP, pasy OMP 6 punkt z homo FIA, deska flok, kierownica Sabelt, tablica rozdzielcza – poprawione zimne luty (częsta bolączka – wszystko działa jak należy), 2 kuwety karbon, otuliny na klatkę, lewarek z shortshifterem od Tomka Siwaka, dodatkowy włącznik wiatraków, system gaśniczy OMP CA 372, hebel Santdtler 6 biegunowy FIA.
4. Zawieszenie: tył belka Gieral, amortyzatory Bilstein B6, przód Gieral:
zawieszenie gwintowane Bilstein, amortyzator nowy bilstein p36 - 40mm,
zwrotnica obrobiona dodatkowo wypiaskowana i cała ocynkowana, sprężyny nowe faulkner , łożyska piasty i zwrotnicy SNR, górna poduszka kleber, poliuretany, rozpórka kielichów Górny sport,
5. Hamulce i koła: wyjęty abs, nacinane tarcze przód tył, klocki przód Ferrodo performance, tył seria, dystanse 15 mm, komplet szpilek, 3 komplety felg 15: Speedline OEM z deszczami Extreme, komplet Speedline Corse z kompletem Federal 595RS-R, 15’ PSA OEM alu z Extreme miękka mieszanka, plus 2 komplety opon średnia mieszanka (wszystko używki ale w stanie dobrym), 2 komplety 14’ pucharówki z oponami Uniroyal rainsport 3, komplet alu OEM.
6. Przeniesienie napędu: skrzynia 13x59 Gieral, długa piątka, szpera Gripper, tarcza sprzęgła obita kevlarem,
7. Silnik: odbudowany na nominale, 1 szlif. Tłoki kute Wossner, wał, korbowody, docisk wyważone dynamicznie, głowica splanowana ok 1,5 mm, stopień sprężania 12,5, wałki Catcams 715, wymienione gniazda i prowadnice zaworowe, obróbka kanałów dolotowych i wydechowych, komputer emu classic, sonda lambda emu, data logger.
Wystrojony przez Artura Ryzińskiego na 164 KM i 172Nm.
Zalewany Millersem Motorsport CFS 5W40 NT
Dolot Simota, catch tank i separator. Wydech z blachy kwasoodpornej sportowy kat i puszka na końcu – wykonany przez Moto Wydech Konstancin – nie ma problemu z głośnością (co na niektórych obiektach ma znaczenie)
Osłona pod silnik, alu – Górny sport
8. Samochód w fajnej specyfikacji, do lekkiego dopieszczenia. Stos faktur do wglądu.
W razie pytań zapraszam na prv.