Cześć!
Sprzedam swoją ukochaną rajdówkę czyli Peugeota 106 Rallye. Jest to oryginalne Rallye, które kupiłem w 2014 roku. W tamtym momencie była to jeżdżąca baza z klatką i oryginalnym silnikiem 1.6 8V. Właściwie od razu zmieniłem go na docelowe 1.6 16V. Po doposażeniu we wszystko co potrzebne przejeździłem nim kilka sezonów w KJS-ach a następnie po gruntownym remoncie blacharskim (mam zdjęcia) autko stało w garażu kolejne 4 lata w oczekiwaniu na lepsze czasy do rajdowania które w moim przypadku nie nadeszły. Wymienię większość modyfikacji jakie przeszedł do tej pory:
- silnik 1.6 16V, dół od Saxo VTS, góra od C2 VTS (większe zawory), wystrojony na DET3 na 152KM i 152NM - wykres w zdjęciach
- aluminiowy kolektor ssący z C2
- większa przepustnica 60 mm z Clio 2.0
- gąbkowy filtr powietrza ITG z customowym airboxem który może nie wygląda pięknie - robiłem go sam a artysta ze mnie słaby - za to działa bardzo dobrze i mieści bardzo duży filtr
- kolektor 4-2-1
- wydech 2 cale
- wydajna chłodnica Nissensa z dodatkowym wentylatorem
- skrzynia biegów 13x64 robiona przez Pana Wojtka Gierala
- zawieszenie Bilstein B8
- poliuretany w całym zawieszeniu
- pancerna płyta aluminiowa pod silnikiem o grubości 8 mm
Wewnątrz:
- klatka zgodna z załącznikiem "J" wykonana przez budowarajdowek.pl
- pasy Sabelt z utraconą homologacją
- fotele z utraconą homologacją
- short-shifter
- hydrołapa RRS
- korektor siły hamowania
- dodatkowe wskaźniki temperatury oleju i ładowania
- całe wymagane obecnie w SKJS wyposażenie dotyczące bezpieczeństwa
Wymienione świeżo przed tym sezonem:
- nowy lekki akumulator żelowy przeniesiony do środka samochodu
- nowe tarcze Brembo MAX pod większy zacisk 266
- nowe klocki hamulcowe Ferodo DS 2500
- nowy płyn hamulcowy RBF 660
- olej Valvoline 10W60
Na obecną chwilę samochód przygotowany jest do sezonu, przejechał nawet rozruchowo jeden SKJS. Silnik pięknie podaje, nie bierze ani grama oleju i jest w świetnej kondycji. Obecny setup samochodu jest bardzo solidny i nie przesadzony - oparty na sprawdzonych podzespołach które pozwalają kończyć rajdy a przynajmniej na północy Polski pozwalał walczyć o najwyższe lokaty w KJS-ach i Rallysprintach. Nigdy nie oszczędzałem na utrzymaniu swojej rajdówki i tak jest również w tym momencie, nie jest to "zużyte" autko a wręcz przeciwnie - gotowe do przejechania kolejnych kilku sezonów bez znacznych wkładów finansowych. Nie ma nigdzie rdzy, prezentuje się bardzo ładnie i nawet jeśli ktoś ma taki pomysł to może wrócić do silnika 8V i startować w przyszłości w rajdach historycznych jako że jest to oryginalny Rallye. Sprzedaję tylko i wyłącznie ze względu na to że od kilku lat nie idzie mi "rajdowanie". Dodatkowo w lutym tego roku kupiłem komplet nowych Yoko A052 i Federali RS-R które mogę sprzedać z autem z dużą obniżką, Yoko przejechał 20 km OS a Federale są zupełnie nowe. Minusy? Oczywiście ma, i to nie jeden a dwa, ponieważ maska w jednym miejscu ma rdzawkę i w przyszłości trzeba ją będzie wymienić a belka skrętna jest w dobrej kondycji jednak jednej śrubie skończył się gwint i została obspawana, trzeba by się tym kiedyś zająć żeby zrobić to jak należy. Przegląd ważny jeszcze miesiąc a OC jest świeże i ważne prawie na rok.
Jeśli o czymś zapomniałem napisać to proszę o wiadomość lub telefon. Cena podlega tylko kosmetycznej negocjacji ponieważ samochód jest dokładnie taki jak w opisie powyżej i nie będzie żadnych niespodzianek. Jeśli szukasz zadbanej 106-ki i to w fajnej wersji to jest to godny egzemplarz. Proszę o kontakt poważnie zainteresowanych osób.