Giełda motoryzacyjna

Audi TT 1,8 turbo 4x4 325KM sport kjs sprint wyścigi rajdy , zamiana

Cena: 26 000 PLN
Dodane: 13.03.2022
Pojemność:
1800 cm3
Moc:
325 km
Rok produkcji:
2001
Stopień przygotowania:
PRZYGOTOWANY DO SPORTU
Warszawa, MAZOWIECKIE

Audi TT spec racing

1. baza Audi TT mk1 225KM  quattro (sportowy insert), 6 biegów, manual, 100% bezwypadkowy, potwierdzony przebieg 121tys mil, bez rdzy.

Po ostatnim strojeniu  moc :  325KM i 470Nm  
Na jesieni został  wymiany intercooler z subaru Imprezy STI na większy myślę że obecnie moc w granicach 340KM   

2. karoseria maksymalnie odelżona, usunięte wszystkie maty wygłuszające, bitumiczne, zbędne mocowania itd. Szyba poliwęglan (z uchylnym luftem, oryginalny carbonowy wlot na dachu z nawiewami na załogę, wlot na masce chłodzący dolot imitacja carbonu , zamontowane poszerzenia błotników w programie TVN 101 napraw , tylna lotka , wzmocnione taśmy holownicze przód i tył, zmodyfikowana instalacja elektryczna, usunięta fabryczna nagrzewnica itd.
Tylna klapa laminat , szyba poliwęglan

3. wnętrze: dwa fotele kubełkowe z uszami BiMarco , pasy 6pkt z aktualną homologacją FIA,  lekki akumulator za fotelami , zamszowa kierownica wyścigowa MOMO, dodatkowy wskaźnik doładowania
 
4. zawieszenie Bilstein B14  po rewizji i zmianie nastawów w Zerkopolu , poliuretany wyścigowe StrongFlex , powiększony rozstaw kół, przod na wahaczach, tył na dystansach, wyścigowa geometria zawieszenia, fabrycznie nowy, krótki magiel + dodatkowa chłodnica oleju oraz wspomagania , regulowane tylne wahacze
 
5. hamulce tył seria, przod tarcze 330mm nacinane i nawiercane , zaciski Brembo 4 tłoczki , nowe klocki ferodo DS3000, sportowe przewody hamulcowe w stalowym oplocie. Hydrauliczny ręczny
 
6. Silnik (słupek): kute korbowody  ,  zdrowa seria, po zakupie standardowa mini rewizja + nowa pompa oleju i smok), nowy rozrząd , sportowy termostat, nowe sportowe świece zapłonowe+ sonda lambda , dodatkowa chłodnica oleju silnikowego (adapter, przewody w stalowym oplocie, chłodnica 24 rzędy , sprzęgło Kevlar,
 
7.Nowe  turbo K04-64 Tfsi   na 300KM+
 
8. układ wydechowy: downpipe 3”, przelotowy cały układ wydechowy, dwa tłumiki końcowe do wyboru (rura przelotowa na dwie rury - głośna oraz tłumik wyciszający na 92dB - spełnia wymagania nawet najbardziej restrykcyjnych torów)
 
9. układ paliwowy: pompa Bosch 044 , przewody w stalowym oplocie , swirlpot , sportowa listwa paliwa , sportowy, regulowany regulator ciśnienia paliwa  - układ paliwowy przygotowany na 500KM+
 
10. układ dolotowy: sztywny TIP + stożek , duży przedni  intercooler+silikony
 11. Hydrauliczny Ręczny

12. Insert Haldexa  . Możliwość manualnego spięcia tylnego napędu tak aby był stały napęd na  4x4   

13. Samochód, jeżdżony tylko na asfalcie, zero dzwonów, zero awarii, na torze Łódź czas 0:59,3.
Bardzo tani w eksploatacji samochód wyścigowy ze sporym potencjałem, przygotowany z zapasem na większe moce.

Również możliwa zamiana na inne cywilne auto w podobnym przedziale cenowym

Reklama
Partnerzy